سایت خبری پیام ما آنلاین | با حضور مدیران سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد؛ آیین دانش آموختگی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی کرمان

با حضور مدیران سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد؛ آیین دانش آموختگی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی کرمان





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵

با حضور مدیران سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد؛ آیین دانش آموختگی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی کرمان

آئین دانش آموختگی دانشجویان سازمان مدیریت صنعتی کرمان با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی کشور و معاونانین شان در محل سازمان مدیریت صنعتی کرمان برگزار شد . در این مراسم آقای دکتر رجب بیگی مدیرعامل سازمان به تشریح اهم وظایف و اهداف این سازمان پرداخت و گفت: از اصلی ترین رسالت های سازمان توانمندسازی و پرورش مدیران برای حل مسئله و تصمیم گیری در محیط کسب و کار و سازمانهاست که با توجه به شرایط کنونی در محیط کسب و کار بین المللی و داخلی یکی از اصلی ترین دغدغه ها محسوب می شود. وی افزود: تغییرات اساسی در ماهیت شکل و شکل سرمایه انسانی و مشکلات سازمانها در مواجهه با این تغییرات، نیازهای جدید مشتریان و مخاطبان بنگاه ها و سازمانها و تغییرات در فضای کسب و کار جهانی و مالی، نیاز به تغییر نگرش و روش مدیران و صاحبان بنگاه ها را ضروری می نماید و این رسالت سازمان مدیریت صنعتی است تا برای این نیاز فوری پاسخ مناسب ارائه نماید .
در این مراسم از شرکت های برتر استان کرمان که در پروژه IMI100 صاحب رتبه شده اند نیز تقدیر گردید. در پروژه IMI100 شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشور برحسب عملکردشان رتبه بندی می شوند.در همین مراسم درباره پروژه انتخاب شرکت های برتر کشور در حوزه مدیریت انرژی نیز اطلاعاتی ارائه گردید که این پروژه در کرمان توسط سازمان مدیریت صنعتی کرمان پیگیری می شود.
در حال حاضر ثبت نام و افتتاح دوره جدید EMBA (مدیریت اجرایی) نیز در دست اقدام است.
اسامی مدیران سازمان مدیریت صنعتی کشور که درآیین دانش آموختگی دانشجویان این سازمان در کرمان حضور پیدا کردند به شرح زیر است:
محسن رجب بیگی مدیر عامل، احمد بذلی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، شیرین باغشمالی مدیر امور نمایندگی ها، مجید درویش مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر
اسامی مدیران سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی کرمان:
سید علی حسینی نژاد رئیس هیئت مدیره، عبدالرضا تحسینی مدیر عامل، آسیه محمدزاده: مدیر اجرایی
اسامی شرکت های برتر استان کرمان در لیست IMI100 :
هلدینگ بانک ملت ، هلدینگ بانک تجارت، شرکت ملی صنایع مس ایران، بانک رفاه، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، گروه صنعتی بارز، شرکت صنایع مس باهنر، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت معدنکاری اولنگ، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، شرکت فولاد زرند ایرانیان، شرکت سیمان ممتازان، شرکت سیمان کرمان، شرکت مخابرات استان کرمان
در نشست خبری سازمان مدیریت صنعتی چه گذشت؟
مدیران سازمان مدیریت صنعتی که برای حضور در آیین دانش آموختگی تعدادی از دانشجویان این سازمان در کرمان به این شهر آمده بودند قبل از آغاز این آیین در محل این سازمان در کرمان در نشست خبری شرکت کردند.
سازمان مدیریت صنعتی
برای استان کرمان برنامه های ویژه ای دارد
دکتر محسن رجب بیگی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: کرمان جزء نمایندگی های درجه یک سازمان مدیریت صنعتی در کشور است و آموزش ها و برنامه های ویژه ای برای استان کرمان دیده شده است. وی افزود: سعی ما بر تقویت ارتباط سازمان مدیریت صنعتی و استانداری هاست تا بتوانیم در شورای برنامه ریزی استان ها حضور پیدا کنیم. رجب بیگی با اشاره به برنامه های پیش روی سازمان مدیریت صنعتی گفت: در سطح کشور جایزه ویژه مدیریت انرژی را در پیش داریم که این جایزه با همکاری وزارت نیرو، وزارت نفت، سازمان ملی استاندارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های برتر در حوزه مدیریت انرژی اهدا می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری گفت: همایشی برای تقدیر از شرکت های برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزار می شود که در این همایش از شرکت هایی که مسئولیت اجتماعی خود را پررنگ تر انجام داده اند تقدیر می شود. رجب بیگی با اشاره به همکاری با موسسات بین المللی تصریح کرد: با لیون،نیس و بردو فرانسه همکاری داریم و در سال جاری قصد داریم با کشورهای سوئد و فنلاند ارتباط بگیریم.
سیزده شرکت کرمانی در جمع شرکت های برتر ایران
مدیر مرکز رتبه بندی سازمان میریت صنعتی گفت: در رتبه بندی پانصد شرکت و بنگاه اقتصادی برتر در کشور، سیزده شرکت کرمانی هستند و کرمان از نظر توزیع شرکت رتبه دوازدهم را بین استان های ایران دارد. مجید درویش افزود: این رتبه بندی براساس 28 شاخص صورت می گیرد و در هر شاخص هم به صورت جداگانه شرکت ها رتبه بندی می شود وی خاطرنشان کرد: نتایج این رتبه بندی در دو جلد کتاب به زبان فارسی و یک جلد به زبان انگلیسی منتشر می شود و در اختیار شرکتها، سرمایه گذاران و پژوهشگران قرار می گیرد. وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین حسن این رتبه بندی تقویت برند شرکت هاست. با اطلاعاتی که از این رتبه بندی منتشر می شود یک شرکت جایگاه خود را متوجه می شود. وی ادامه داد: شرکت های بزرگ کشور از این رتبه بندی برای ارتقای جایگاه استفاده می کنند و سرمایه گذاران هم برای سرمایه گذاری به این رتبه بندی رجوع می کنند.
اولین دغدغه فعالان اقتصادی معطوف به اقتصاد جهانی
خواهد بود
رئیس هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی کرمان گفت: نیازهای توسعه ای در جغرافیای ایران متفاوت است و در کرمان هم بنا به مطالعاتی که شده سه محور مهم اقتصادی وجود دارد. سید علی حسینی نژاد افزود: معدن، کشاورزی و خدمات عمداتا بازرگانی و تفریحی سه محور اصلی اقتصادی کرمان هستند و سازمان مدیریت صنعتی براساس این سه محور الگوسازی می کند. وی با اشاره به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارند خاطرنشان کرد: اگر تیم دیپلماسی دولت بتواند تحریم ها را رفع کند اولین دغدغه فعالان اقتصادی به اقتصاد جهانی معطوف خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

سفر در مسیرهای ناشناخته

در آستانهٔ نوروز به محورهای گردشگری کمتر شناخته‌شده سر زده‌ایم

سفر در مسیرهای ناشناخته

معرفی تورهای خارجی ارزان

معرفی تورهای خارجی ارزان

تکمیل پرونده‌ٔ ماسوله با مشارکت مردم

ارزیابان در ماسوله چه کردند؟

تکمیل پرونده‌ٔ ماسوله با مشارکت مردم

حراج میراث جهانی

اداره کل میراث فرهنگی سمنان موضوع فروش دو کاروانسرای «آهوان» را تایید کرد

حراج میراث جهانی

جنگل‌های حرا، نگین سبز خلیج فارس

جنگل‌های حرا، نگین سبز خلیج فارس

«گرنویل» داستان موفق یک احیا

مقایسهٔ ظرفیت یک تجربهٔ جهانی موفق با شهرهای تاریخی ایران

«گرنویل» داستان موفق یک احیا

مُهر تعطیلی بر پیشانی ۵۰۰ بومگردی

رئیس جامعهٔ اقامتگاه‌های بومگردی به «پیام ما» خبر داد

مُهر تعطیلی بر پیشانی ۵۰۰ بومگردی

بازدید از موزه‌ها در سبد تفریح ایرانی‌ها جایی ندارد

گفت‌وگوی «پیام ما» با رئیس موزهٔ ملی ایران

بازدید از موزه‌ها در سبد تفریح ایرانی‌ها جایی ندارد

پیش‌بینی رشد ۵۵ درصدی سفرهای درون استانی

در شصتمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۳ مطرح شد

پیش‌بینی رشد ۵۵ درصدی سفرهای درون استانی

فناوری، ابزار همزیستی انسان و حیات‌وحش

موضوع روز جهانی حیات‌وحش امسال کشف نوآوری‌های دیجیتال برای حفاظت انتخاب شده است

فناوری، ابزار همزیستی انسان و حیات‌وحش

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *