پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نادمی مشاور محمدرضا عارف در گفتگو با «پیام ما»: سفر عارف به کرمان انتخاباتی نیست

نادمی مشاور محمدرضا عارف در گفتگو با «پیام ما»: سفر عارف به کرمان انتخاباتی نیست





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

نادمی مشاور محمدرضا عارف در گفتگو با «پیام ما»: سفر عارف به کرمان انتخاباتی نیست

محمدرضا عارف عضو تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد ایرانیان از چهره های مطرح اصلاح طلبان سه شنبه به کرمان می آید. عارف پس از انتخابات ریاست جمهوری 92 محبوبیت زیادی بین بدنه اجتماعی اصلاح طلبان پیدا کرد و در حالی که چهره های قدیمی این طیف بدلایل مختلفی در محدودیت به سر می برند و امکان فعالیت گسترده را ندارند، معاون اول رئیس دولت اصلاحات به نوعی رهبری این جریان را بر عهده گرفته است. عارف در حالی به کرمان می آید که پیش از این به شهرستان های اصفهان و بیرجند هم رفته بود.
گفتنی ست هفته گذشته خبرهایی مبنی بر سرلیستی عارف برای لیست انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان منتشر شده بود.
سفر عارف به کرمان انتخاباتی نیست
مشاور محمدرضا عارف به «پیام ما» گفت: سفر دکتر عارف به کرمان به هیچ عنوان انتخاباتی نیست. سید مهدی نادمی افزود: دکتر عارف به دعوت شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمان و تشکل تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمان به کرمان می آید. وی درباره هدف سفر محمدرضا عارف به کرمان گفت: ایشان برای دیدار با اصلاح طلبان کرمان و دانشجویان اصلاح طلب این سفر را انجام می دهد و این سفر اهداف انتخاباتی ندارد. نادمی افزود: به جز برنامه های عمومی، دکتر عارف با نمایندگان احزاب اصلاح طلب کرمان هم دیداری خواهد داشت. مشاور عارف در پایان گفت: دکتر عارف به همراه تعدادی از مشاورینش به شهر کرمان خواهد آمد.
همه گروه های سیاسی به قانون
احترام بگذارند
عضو ستاد برگزاری همایش امتداد امید به «پیام ما» گفت: دکتر عارف برای دیدار با اصلاح طلبان و گفتگو درباره مسائل روز ایران به کرمان می آید. محمدرضا نژاد حیدری افزود: دکتر عارف ساعت 14 روز سه شنبه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و به دعوت تشکل تدبیر و امید این دانشگاه سخنرانی می کند و ساعت 17 همان روز هم در خانه شهر خانه شهر کرمان در جمع اصلاح طلبان و در همایش امتداد امید حضور پیدا می کند و سخنرانی خواهد داشت. وی درباره دیگر مهمانان همایش امتداد امید گفت: نمایندگان ادوار مجلس کرمان، مدیران سابق و فعالان سیاسی اصلاح طلب از دیگر مهمانان این همایش هستند. عضو ستاد برگزاری همایش امتداد امید در پایان گفت: امیدوارم در سال انتخابات همه جریان ها و گروه های سیاسی به قانون احترام بگذارند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *