پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شاکی در دادگاه حاضر نشد!

شاکی در دادگاه حاضر نشد!





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

شاکی در دادگاه حاضر نشد!
جلسه‌ی رسیدگی به ادعاهای صادق درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران علیه نتایج تیم فوتبال مس کرمان مبنی بر تبانی این تیم لیگ یکی که در آستانه صعود به لیگ برتر است، در حالی عصر روز دوشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد که صادق درودگر در ساعت تعیین شده برای این جلسه حضور پیدا نکرد و مقامات باشگاه مس در ساعت مقرر به طور شفاف توضیحات خود را در رابطه ادعاهای وی تحویل مقامات فدارسیون فوتبال دادند.
بر اساس ابلاغی که از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه مس کرمان شده بود، مقرر شده بود این نشست راس ساعت دو بعد از ظهر در محل کمیته‌ی انضباطی برگزار شود که درودگر در این جلسه حضور نیافت و جلسه بدون حضور وی برگزار گردید. مقامات مسئول فدراسیون فوتبال نیز توضیحات لازم را در رابطه با این ادعاها را از مقامات باشگاه مس اخذ کردند.
این جلسه در ساعت 15:30 به اتمام رسید و طی ابلاغ‌های قبلی، مقرر گردیده بود که از ساعت 16 جلسه‌ی مربوط به قرعه‌کشی بازی پلی‌آف بین دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان برگزار شود اما صادق درودگر با دو ساعت دیرکرد خود را به محل این جلسه می رساند و از آنجا که وقت مقرر در رابطه با رسیدگی به ادعاهای وی تمام شده بود و جلسه‌ی بعد به انجام قرعه‌کشی پلی‌آف بین تیم‌های مس کرمان و استقلال خوزستان اختصاص داشت، دیگر هیچ جلسه‌ای در رابطه با موضوع ادعاهای صادق درودگر برگزار نگردید.
این اتفاق در حالی رخ داد که برخی خبرها به صورت کذب از برگزاری دو جلسه در رابطه با این موضوع در عصر دوشنبه خبر دادند و مدعی شدند که مقامات مس در جلسه‌ی دوم حاضر نشدند که این موضوع حقیقت ندارد و لازم به ذکر است که هیچ جلسه‌‌ی دیگری به غیر از جلسه‌ای که از پیش تعیین شده بود که با غیبت صادق درودگر نیز همراه بود، در رابطه با ادعاهای او برگزار نگردید و پس از این جلسه نیز باشگاه مس اعلام کرد که بعد از ارایه توضیحات خود زین پس از طریق وکیل باشگاه پیگیر امور مربوط به این موضوع است و برخلاف خبرهای کذب هیچ غیبتی از سوی مقامات تیم مس صورت نگرفته است.
گفتنی است برخلاف خبرهای دروغین دیگری که از این جلسه در برخی سایت‌ها منتشر شده است، در جلسه‌ی قرعه‌کشی، نام مس کرمان در این قرعه درج شده است و قرعه‌کشی با حضور مدیر عامل باشگاه مس کرمان و با طرفیت این تیم برگزار گردیده است. در خصوص اطلاع رسانی اشتباه دیگری که اعلام شده بود، برای رسیدگی به ادعاهای صادق درودگر جلسه‌ی دیگری در هفته‌ی آینده مقرر شده است، این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و فدارسیون فوتبال در این باره هیچ تاریخی مشخص نکرده است تا خبرهای منتشر شده در برخی سایت‌ها که منتسب به برخی از باشگاه‌ها بودند کاملا غلط باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *