پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

پرداخت 50درصدی قبوض گاز بصورت الکترونیکی در کرمان
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام افزایش 50 درصدی قبوض پرداختی گاز در سال گذشته در استان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری گفت : خدمات بانکداری الکترونیکی روز به روز متنوع تر و گسترده تر می شوند که آگاهی و استفاده از امکانات و قابلیت های آن که هرکدام از دیدگاه کاربران واجد جذابیتها و ارزشهای خاص است ، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان محمد علی ودیعتی در خصوص آخرین وضعیت قبوض پرداخت شده گاز به صورت حضوری و غیر حضوری در سطح استان گفت : تعداد 1،150،000 قبض گاز در سال گذشته در استان کرمان مشترکین توزیع شد که از این تعداد بیش از 590،000 قبض بصورت الکترونیکی و غیر حضوری پرداخت شده است که در مقایسه با سال گذشته 7 درصد رشد داشته است . وی در خاتمه گفت: ضمناً مشترکین محترم گاز طبیعی می توانند شماره اشتراک خود را به صورت پیامک به شماره 1000341194 ارسال و آخرین اطلاعات قبوض گاز خود را دریافت نمایند.

اعزام 40 واقف کرمانی از محل نیات موقوفات عازم به کربلا
مسوول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: 40 نفر از واقفین گرانقدر این استان از محل عواید موقوفات به عتبات عالیات اعزام می شوند. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ،روح الله رستمی اظهار کرد : از محل اجرای نیات موقوفه «میرزا صادقی «شهرستان کرمان، 40 نفر از واقفین نمونه استان کرمان عازم سفر زیارتی عتبات و عالیات میشوند. وی افزود : این تعداد زائر از بین واقفین گرانقدری که از آغاز هفته وقف سال 92 تا هفته وقف سال 93 اقدام به ثبت املاک خود در قالب سنت حسنه وقف کردند به همراه برندگان شرکت کننده در جشن عید غدیر خم که سال گذشته در محل مصلی امام علی (ع) برگزار شد به قید قرعه انتخاب شدند. در سالهای اخیر توسط متولی محترم موقوفه و با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بخشی از در آمدهای کسب شده موقوفه جهت اعزام کاروان زیارتی به عتبات و عالیات هزینه می شود.

باید با ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تصادفات و تلفات جاده ای را کاهش دهیم
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مقبلی مدیر کل راه و شهرسازی کرمان گفت: متاسفانه وضعیت و جایگاه استان پهناور کرمان در آمار تصادفاتی که طی سالهای اخیر در کشور منتشر می شود، وضعیت بسیار ناراحت کننده‌ای است. مقبلی گفت: بنا بر اعلام پلیس و ارزیابی وضعیت تصادفات عمده‌ترین دلایل آن عدم رعایت قوانین توسط راننده‌گان وگاهی خطاهای جزیی کاربران جاده ها است . وی کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را مستلزم تلاش فراوان تمام دستگاه‌ها و فرهنگ‌سازی در این زمینه دانست و گفت: باید صدا و سیما، مدارس، آموزش و پرورش همه و همه بسیج شویم تا با ارتقا فرهنگ ترافیکی تصادفات و تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم. مقبلی اظهار داشت: از آن‌جا که مطابق فرهنگ ما کشته شدن یک نفر کشته شدن یک ملت است و نجات جان یک نفر به منزله نجات جان یک ملت محسوب می‌شود، باید با ارتقا فرهنگ ترافیکی تصادفات و تلفات جاده ای را کاهش دهیم چرا که اگر یک نفر کمتر کشته شود چه بسا جلوی کشته شدن یک ملتی را گرفته‌ایم.

راه‌اندازی داروخانه و درمانگاه هلال‌احمر در بم
رئیس جمعیت هلال‌احمر بم گفت: پیگیری‌هایی برای راه‌اندازی داروخانه و درمانگاه هلال‌احمر بم انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر مجوز آن صادر شود. احمد سیدی اظهار داشت: نصب وسایل ورزشی در پایگاه‌های امدادی، جذب اعتبار برای ساماندهی مهانسرا و پیگیری حفر حلقه چاه در انبار و استفاده از چاه ایستگاه رادیویی به منظور آبیاری فضای سبز از جمله اقدامات هلال‌احمر این شهرستان است. رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بم بیان کرد: امدادرسانی در زمان بارش برف در مناطق کوهستانی، نجات عشایر، توزیع ۶۰۰ بسته پوشاک و غذا در این مناطق، بازدید از سالمندان مرکز سپهر، بیماری‌های خاص و انجمن ضایعه نخاعی از دیگر اقدامات انجام شده است. وی با اشاره به راه‌اندازی کاروان سلامت در برخی دبستان‌های پسرانه و دخترانه در هفته هلال‌احمر از اجرای طرح بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی در مدارس خبر داد. سیدی بیان داشت: با مجوزی که از هلال‌احمر استان و کشور در ارتباط با پرواز بالگرد گرفتیم، توانستیم نسبت به معاینه رایگان و توزیع اقلام دارویی، آموزشی و غذایی در مناطق روستایی و عشایری به ویژه کشیت و آمیس طی دو روز اقدام کنیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *