پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸

رفع تصرف 2398 هکتار زمین در جنوب کرمان
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: به منظور صیانت از اراضی ملی از سال 92 تاکنون 2 هزار و 389 هکتار از اراضی دولتی در حوزه راه و شهرسازی این منطقه رفع تصرف شده است. محمد ساردویی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال جنوب استان کرمان افزود: بی توجهی در گذشته باعث شده زمین ها تصرف و شهرک های جدیدی در حاشیه شهرها احداث شود. وی بیان کرد: اراضی را در جنوب کرمان به اسم کشاورزی دریافت می کنند و با قطعه بندی آنها را برای ساخت واحد مسکونی به مردم می فروشند که موجب متضرر شدن حقوق مردم می شود. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان هم گفت: سازمان حفاظت محیط زیست حراست و صیانت از تنوع زیستی را به عهده دارد که در همین راستا نیز مناطق چهارگانه ای را ایجاد کرده است. محمود صفرزاده بیان کرد: 21 منطقه تحت مدیریت در استان کرمان داریم که پنج منطقه آن شکار ممنوع است. وی گفت: در شهرستان رفسنجان نیز 400 نفر از دوستداران طبیعت و محیط زیست 126 هکتار از منطقه قرق ممنوع را احیا کرده اند.

درنظر گرفتن 40 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت زنجره خرما
فرماندار شهرستان بم گفت: بر اساس مصوبه دو هفته پیش هیئت وزیران، حدود 40 میلیارد ریال برای مبارزه با آفت زنجره خرما از محل اعتبارات حوادث ماده 10 و 12 اختصاص پیدا می کند. رضا اشک با بیان اینکه هنوز این مقدار اعتبار داده نشده است، افزود: می بایست مراحل تخصیص اعتبار طی شود. وی خاطرنشان کرد: اعتباراتی هم در سال گذشته مصوب شد که این اعتبارات به دلایل زیادی واصل نشده است اما مدیران استان و شهرستان در سالجاری با استفاده از امکانات خود، چند دستگاه سمپاشی به این منطقه اعزام کرده اند. وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار کرمان، پیگیری های انجام شده توسط مسوولین استان و شهرستان بم مبارزه با زنجره خرما در سالجاری وارد مرحله گسترده تری شده است. وی یادآور شد: برای مبارزه با زنجره خرما از مهرماه گذشته تا کنون جلسات متعددی با حضور استاندار کرمان، کارشناسان جهاد کشاورزی و اساتید دانشگاه برگزار شده است.

روابط عمومی رکن موثر همدلی و همزبانی دولت و ملت است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: روابط عمومی ها می توانند رکن موثر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت باشند. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به کمبود نیرو و امکانات در روابط عمومی برخی دستگاه های اجرایی افزود: امید است با رفع این نیازها بتوانیم به کمک روابط عمومی دستگاه ها در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی بیش از پیش گام برداشته تا در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی این مهم را با ایجاد همرلی و همزبانی بیش از پیش محقق نماییم. وی اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته روابط عمومی ها بازوی قابل اتکایی برای مدیران هستند زیرا روابط عمومی قدرتمند زمینه ساز مدیریت قدرتمند است که می تواند با نفوذ در عمق افکار عمومی و مطالعه و بررسی دقیق و کارشناسی به جمع آوری اخبار و اطلاعات بیرونی مورد نیاز دستگاه بپردازد. وی گفت: روابط عمومی می تواند با پردازش این اطلاعات در جهت ایجاد تغییرات مطلوب مخاطب در ادارات اقدام لازم و کارشناسانه را بعمل آورد و در مقابل با بیان و تحلیل برنامه ها نقش سخنگوی آن سازمان را در جهت روشن شدن اذهان عمومی بخوبی ایفا نماید.

پیگیری دریافت سهم حق الایندگی شهربابک بطور کامل
رضازاده شهردار شهربابک در جلسه شورای اسلامی شهر شهربابک عنوان کرد با پیگیری سهم حق الایندگی شهربابک را بطور کامل دریافت کنیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهربابک رضازاده ضمن تشکر از توجه تمام اعضا شورای اسلامی شهر به مسائل شهری توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و افزود: با حضور مدیر کل امور مالیاتی و امار دور از واقعیت در این خصوص امید است بتوانیم با پیگیری سهم حق الایندگی شهربابک را بطور کامل دریافت کنیم. گفتنی است وی به بازدید از فرهنگسرای شهرداری سیرجان به همراه آقای بنی فاطمی در هفته گذشته و اینکه در موزه 2000 اثر از شهربابک وجود داشت اشاره کرد و خواستار بازدید اعضا محترم از این محل شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *