پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵

استقلال خوزستان
میزبان بازی رفت پلی آف شد
مراسم قرعه کشی دیدار پلی آف صعود به لیگ برتر بین تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان برگزار و آبی پوشان خوزستانی به عنوان میزبان بازی رفت انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی دیدار پلی آف صعود به لیگ برتر بین تیم های استقلال خوزستان به عنوان تیم چهاردهم لیگ برتر و مس کرمان تیم سوم لیگ دسته اول برگزار شد.
در این مراسم، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، محمد رضا آرویی نماینده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه استقلال خوزستان و مس کرمان حضور داشتند.
پس از انجام قرعه کشی، تیم استقلال خوزستان میزبان دور رفت بازی پلی آف شد و تاریخ برگزاری مسابقات پلی آف در مرحله رفت و برگشت متعاقبأ اعلام می شود.

کاهش وزن
یکی از روش های نادرستی که مردم برای کاهش وزن انتخاب می کنند و از آن کمک می گیرند، حذف وعده های غذایی است. بعضی صبحانه را کنار می گذارند و تعداد کمی هم ناهار نمی خورند. خیلی هم با حذف شام می خواهند به این هدف برسند. در صورتی که حذف وعده های اصلی و کاهش تعداد آنها به یک یا دو وعده در طول روز به هیچ عنوان نمی تواند شما را به این هدف برساند. با خوردن هر وعده غذایی، بدن برای هضم و جذب آن انرژی صرف می کند که همین مساله باعث می شود ذخایر انرژی در بدن که به صورت چربی وجود دارد، بسوزد. در نتیجه همین مساله نمی گذارد، وزن فرد افزایش پیدا کند. در حالی که اگر شخص فقط یک بار در طول روز غذایی با حجم زیاد مصرف کند، چنین اتفاقی برایش نخواهد افتاد. حذف وعده های غذایی به کاهش وزن کمک نمی کند و فقط باوری اشتباه است. توصیه می شود در طول روز نه تنها سه وعده که شش وعده غذای کم حجم مصرف کنید تا وزن تان کاهش یابد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *