پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۲

دستگیری زشت‌‌ترین مجرم دنیا
نیروهای پلیس کوین گیبسون نصفه ریش را به جرم فروش ماری جوآنا به ایستگاه پلیس انتقال دادند.
به گزارش 9صبح به نقل از نیروهای پلیس فلوریدا عکس‌هایی عجیب از یک فروشنده ماری جوآنا منتشر کردند. کوین گیبسون 58 ساله صاحب این عکس‌های عجیب در ایستگاه پلیس است که رییش خود را به صورت نصفه از سمت چپ و ژولیده بلند کرده و موهای خود را رنگ تیره گذاشته است تا با ریش‌هایش در تضاد باشند و لقب زشت‌ترین مجرم دنیا را کسب کند. گیبسون فلوریدایی در میامی به جرم همراه داشتن ماری جوآنا دستگیر شد.

شرور فراری در جیرفت
به زانو در آمد
شرور مسلح و فراری با کوله بار ی از جرایم در برابر اقتدار پلیس به زانو در آمد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: این شرور مسلح که پیش از این7 فقره ضرب و جرح با چاقو، 2 فقره تیراندازی منجر به جرح شهروندان، سرقت به عنف، حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز و ایجاد رعب و وحشت با سلاح غیر مجاز را در پرونده خود داشت تحت تعقیب پلیس و مقام قضایی بود اما به دلیل تغییر متوالی محل اختفای متهم، تحقیقات بی‌نتیجه مانده بود.
سعیدی افزود: با اقدامات گسترده پلیس مخفیگاه متهم توسط ماموران در حاشیه شهر شناسایی و بلافاصله گروه های عملیاتی برای دستگیری وی به محل اعزام شدند و پس از کسب اطمینان از حضور این شرور، مجرم را در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که یک قبضه سلاح دست ساز به همراه داشت دستگیر کردند.

شکارچیان، خود در دام پلیس کرمان افتادند
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات روستای «کهنوج مدیم» شهر کرمان خبر داد و گفت: لاشه دو راس بز کوهی از شکارچیان کشف شد.
سرهنگ «عبدالعلی روانبخش» در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اعلام داشت :در پی کسب خبر مبنی بر این که افرادی در ارتفاعات روستای «کهنوج مدیم» شهر کرمان با سلاح گرم مبادرت به شکار غیرمجاز می کنند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 32 شهر «زنگی آباد» قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: شکارچیان به محض رویت پلیس اقدام به فرار کردند ولی با تلاش و عکس العمل به موقع، ماموران انتظامی موفق به دستگیری سه نفر شکارچی غیر مجاز شدند. «سرهنگ روانبخش» افزود: ماموران انتظامی در بازدید از خودرو شکارچیان یک قبضه سلاح شکاری ، مقادیری فشنگ غیرمجاز و تعداد دو راس بز کوهی تلف شده را کشف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیری شده پس از تشکیل پرونده با تنظیم شکایت نماینده حقوقی محیط زیست به دادسرا معرفی شدند.

مرگ یک کارگر مجتمع جهان فولاد سیرجان بر اثر سقوط
ایلنا: علی بیگلری کارگر پیمانکار مجتمع جهان فولاد حین تعمیرات به علت نامعلومی به درون حوضچه آب سقوط و جان خود را از دست داد.
یکی از کارگران پیمانکار مجتمع جهان فولاد حین انجام تعمیرات جان خود را از دست داد. بر مبنای این خبر «علی بیگلری» کارگر ۳۴ ساله سیرجانی در حین تعمیرات بر اثر لیز خوردن به درون حوضچه آب کارخانه سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد. پس از رسیدن نیروهای امدادی و عوامل نجات جسد این کارگر از حوضچه خارج و به مراکز درمانی انتقال داده شد. لازم به ذکر است مرحوم بیگلری متاهل و دارای دو فرزند است که به علت نبود وسایل ایمنی در محل کار جان خود را از دست داد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *