پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:
افراطی‌گری‌های سیاسی نمی‌توانند عامل توسعه و پیشرفت شوند
نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا ندارم از فرصت ایجاد شده در راستای تقابل با افراد و عزل و نصب مدیران استفاده کنم و هر مدیری در دوران کاری خود باید برای رسیدن به مقصد، موانع را برطرف کند.
به گزارش خبرگزاری فارس یحیی کمالی‌پور در دیدار با رئیس، معاونان، مدیران ستادی و مراکز بهداشت دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت اظهار داشت: سال‌ها در حوزه جنوب کرمان درگیر اختلافات متعددی بودیم و امروز به هر بخش که نگاه می‌کنیم علت بسیاری از مشکلات ناشی از این اختلافات است. وی تصریح کرد: افراطی‌گری‌های سیاسی نمی‌توانند عامل توسعه و پیشرفت منطقه شوند و برخی افراد در خارج از حوزه جنوب کرمان اختلافات قومی و قبیله‌ای را مطرح می‌کنند و باید نخبگان و دانشگاهیان زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم کنند.
نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این اقدام با حرف میسر نمی‌شود و باید در میدان عمل برای همیشه بر تمام افراطی‌گری‌ها خط بطلان کشید و آرامش را در منطقه ایجاد کرد و قوم‌گرایی‌ها را به همگرایی و حزب‌گرایی‌ها را به آرمان‌گرایی تبدیل کنیم. کمالی‌پور افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری باید مرز و مسیر را از حزب‌گرایی به خودی و غیرخودی توسعه دهیم و کسانی که قانون جمهوری اسلامی، نظام و ولایت را قبول دارند خودی هستند و هر کس غیر از این باشد غیرخودی است و تمام مردم ایران علاقه‌مند ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی عنوان کرد: امروز باید دغدغه بهداشت، درمان و سلامت مردم را داشته باشیم و مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه جنوب کرمان را برطرف کنیم و اگر فکر ما صرف مسائل حاشیه‌ای شود از مسیر اصلی خارج می‌شویم. نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این آمد و رفت‌ها و جابه‌جایی‌ها امری طبیعی است و باید از فرصتی که خدای متعال برای ما ایجاد کرده است برای پیشرفت منطقه استفاده کنیم و قدرشناس باشیم.
کمالی‌پور خاطرنشان کرد: وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است و اجرای این قوانین با مسئولانی است که در حوزه‌های مختلف کار می‌کنند. وی تصریح کرد: زمانی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند وزیری را به دلیل عدم صحیح اجرای قانون استیضاح کند، این حق را خواهد داشت که اگر مدیری مسیر قانونی خود را رعایت نکرد از باب حسن اجرای قانون تذکراتی به او داشته باشد.
نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا ندارم از فرصت ایجاد شده در راستای تقابل با افراد و عزل و نصب مدیران استفاده کنم و هر مدیری در دوران کاری خود باید یک مبدا و مقصد داشته و برای رسیدن به مقصد، موانع را برطرف کند.
کمالی‌پور افزود: با تعامل و ارتباط با تمام مسئولان، وزرا و معاون اول رئیس جمهور مشکلات این منطقه به ویژه در حوزه درمان و بهداشت را برطرف می‌کنیم و هرگز برای خدمت به مردم خود را در جریان‌بندی‌های سیاسی قرار نمی‌دهم. وی عنوان کرد: یکی از وظایف ما حفظ نخبگان و اجر نهادن به این قشر است و از تمام نخبگان جنوب کرمان برای توسعه منطقه حمایت می‌کنیم.
نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو موضوع نان مردم و جان مردم سیاسی‌بردار نیستند و با جان مردم نمی‌توان سیاسی‌بازی کرد و در حوزه سلامت کاری به مسائل سیاسی نداریم و هر کس با هر تفکر و عقیده‌ای که است باید آن را خارج از محیط کار ببرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *