سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰

عدم پاسخگویی
در اورژانس 115 بافت
یکی از شهروندان شهرستان بافت در پی عدم پاسخگویی اورژانس 115 بافت متنی را به روزنامه «پیام ما» فرستاد که در زیر می خوانید:
در مورخ ۲۲/۲/۹۴ راس ساعت ۲۳:۴۸ شب به دلیل مشکل تنفسی که برای فرزند چهار ساله ام به نام عرشیا پیش آمده بود با اورژانس ۱۱۵ بافت تماس گرفتم. اپراتور محترم گوشی را برداشت و من پس از گفتن آدرس به اپراتور فرمودم فرزند چهار ساله ام قادر به تنفس کشیدن نیست و نیاز به خدمات اورژانس دارد. خانم اپراتور فرمودند که مشکلات تنفسی جز خدمات اورژانس ۱۱۵ نیست خود شما فرزندتان را به بیمارستان برسانید و من به او گفتم که شخصا فرزندم را می رسانم اما با مسئولیت شما و گوشی را قطع کردم.
پس از گذشت چهار دقیقه از اورژانس من تماس گرفتند و همان خانم گفت آدرس را به ما بدهید تا آمبولانس برای شما بفرستیم و من گفتم که من با ماشین شخصی در حال حرکت فرزندم به بیمارستان می باشم. دوباره پس از چند دقیقه تماس گرفت و گفت ما وظیفه خود را انجام داده ایم. از مسئولین محترم اورژانس ۱۱۵ می پرسم که آیا بیماری های تنفسی جز خدمات اورژانس ۱۱۵ نیست؟ اگر در هنگام انتقال فرزندم به بیمارستان دچار تصادف می شدم چه کسی جوابگو بود؟ اگر فرزند اینجانب به دلیل نرسیدن اکسیژن به بدن دچار صدمات جبران ناپذیر می شد به چکار می توانستم بکنم؟ در صورتی که وضعیت فرزند اینجانب به گونه ای بود که زمانی به بیمارستان رسیدم پزشک اورژانس دستور تماس با متخصص اطفال را داد و دکتر محترم تلفنی دستورات لازم را داد و سریعا خود را به بیمارستان رساند. سوال من این است که مردم شهرستان بافت در این گونه مواقع با چه شماره ای باید تماس بگیرند.؟ لذا از مسئولان اورژانس بافت خواهشمندم وظایف اورژانس ۱۱۵ بافت را به مردم اطلاع رسانی نمایید که مردم بدانند در این مواقع با چه کسی تماس بگیرند.
با تشکر مجتبی سلطانی نژاد از بافت

آغاز ساخت راه آسفالته فاریاب ارزوئیه
ساخت محور مواصلاتی فاریاب به شهرستان ارزوئیه آغاز شده است. به گفته ی فرماندار شهرستان فاریاب این محور ازمسیر زهمکان به طول 47 کیلومتر میباشد و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات دودرصد نفت تامین شده است. امیری افزود: روستاهای نارمند-موردان-علی ظهران-بکرته-آبشوئیه وسرنی بادوهزار خانوار و جمعیتی بالغ بر 10هزارنفر ازنعمت راه در این مسیر بهره مند می شوند.
وی درادامه گفت: این محور جنوب استان کرمان را به استان فارس وشهرستان های ارزوئه و بافت از بن بست حمل محصولات زراعی خارج کرده و شهرستان فاریاب را به حاجی آباد به طول 6/5 کیلومتر متصل میکند که اعتباری بالغ بر120 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مابقی اعتبار پروژه درحال تامین است. وی اظهارداشت: محورفاریاب حاجی آباد ازمحدوده حرمه-چک چک-و بیدوئیه کجین می گذرد.

افتتاح بولوار
سردار شهید حسین تاجیک و خیابان شهید داریوش آبراهه
خیابان شهید آبراهه و بلوار سردار شهید حسین تاجیک مورد بهره برداری قرارگرفت. میرزایی منش شهردار فاریاب مساحت دو بلوار را برابر با 17000 متر مربع اعلام کرد و افزود: اعتبار این دو طرح برابر با چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده بود. وی گفت: ساماندهی و آسفالت بولوار مذکور توسط شرکت راه و ساختمان فولاد شهنیز یاسوج به نمایندگی محسن پاراد اجرا شده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *