پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷

پایان رقابت های فوتسال بانوان؛
با کسب
عنوان پنجمی نماینده کرمان
لیگ برتر فوتسال بانوان درحالی با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید که کمبود اسپانسر مالی، نظم لیگ را به هم زده بود. لیگ برتر فوتسال بانوان، دوم اردیبهشت با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد و نایب قهرمانی ملی حفاری اهواز به پایان رسید و سارا شیربیگی ملی پوش فوتسال بانوان به عنوان خانم گل این دوره از مسابقات معرفی شد.
رده بندی نهایی لیگ فوتسال بانوان به این شرح است: 1- د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د 2- ملی حفاری ایران 3- تعاونی احرار رشت 4- پالایش نفت آبادان 5-آراد کرمان 6- ابرسنگ سارینا بابل 7-شهرداری البرز زنجان 8-دکتر جمشیدی راد 9- بازرگانی امیر نوشهر 10- شهرداری تبریز
تیم ملی حفاری اهواز در روز آخر مسابقات به رسم بسیاری تیم های دیگر در این فصل، در هفته پایانی بازی نکرد. فروزان سلیمانی سرمربی ملی حفاری که هدایت تیم ملی فوتسال بانوان را هم برعهده دارد، در مصاحبه ای تاکید کرد که چهار تیم امسال مقابل حفاری به میدان نرفته بودند و حفاری هم با توجه به بی تاثیر بودن نتیجه هفته پایانی بازی نکرد تا هزینه ای اضافی متحمل نشود.
در سمینار توسعه فوتبال بانوان مطرح شد؛
دخترِ فوتسالیستِ ایرانی،‌ الگوی کشورهای مسلمان
فرشته کریمی در سمینار 2 روزه توسعه فوتبال بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به عنوان الگوی کشورهای مسلمان معرفی شد. به گزارش فدراسیون فوتبال؛ سمینار دو روزه توسعه فوتبال بانوان آسیا در دو روز گذشته به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار شد و مهدیه محمد خانی و فیروزه دهقان به عنوان نمایندگان ایران در این سمینار شرکت کردند.
در این سمینار، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا بازتاب گسترده ای داشت و فرشته کریمی به عنوا الگو در میان بازیکنان کشورهای مسلمان مطرح شد.
نمایندگان ایران هم گزارشی از عملکرد فعالیت فوتبال ملی و باشگاهی بانوان ایران در تمام رده های سنی با تکیه بر حفظ حجاب اسلامی ارائه دادند و کلیپی کوتاه از برگزاری فستیوال در روز فوتبال بانوان به همراه فعالیت های دیگر فوتبال بانوان ایران به حاضران ارائه شد.

درگذشت بانوی ورزشکار اسکیت سرعت کشورمان
اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حادثه وازگونی اتوبوس حاملان دانش آموزان شهر کرد در تربت حیدریه را که منجر به فوت بانوی ورزشکار اسکیت سرعت کشورمان شد را به خانواده آن مرحومه و جامعه اسکیت و ورزش ایران تسلیت گفت. در این پیام آمده است: خبر درگذشت جوان ورزشکار و چهره آینده دار ورزش چهارمحال و بختیاری وصف نیست بدون شک از دست دادن جوانان عزیزی مانند نسترن علوی که آینده ورزش کشور را رقم می‌زدند سبب اندوه و تاسف کلیه جامعه ورزشی کشور شده است. اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این حادثه دلخراش و دردناک را به خانواده محترم این بانوی از دست رفته و جامعه ورزشی کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جمیل و برای مرحومه آرامشی ابدی مسالت می‌نماید. اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان کوثر شهرکرد عصر روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه هنگام بازگشت از اردوی زیارتی مشهد مقدس، در محور ارتباطی تربت حیدریه – زاوه در جنوب غرب استان خراسان رضوی واژگون شد که در این حادثه دو تن از دانش آموزان جان باختند و 43 نفر دیگر مصدوم شدند.

مسابقات اسلالوم قهرمانی بانوان استان در کرمان به پایان رسید
مسابقات اسلالوم قهرمانی استان بانوان در 2 بخش کلاس مثبت 1500 و منفی 1500 برگزار شد. رضا نیکزاد دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی استان کرمان در این باره اظهار داشت: در این مسابقات 25 شرکت کننده از 3 شهرستان کرمان ، جیرفت و رفسنجان، جمعه این هفته در کرمان به رقابت پرداختند. وی هدف از برگزاری این مسابقه را قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشور دانست. نیکزاد یادآور شد: نفرات اول و دوم این مسابقه برای شرکت در مسابقه قهرمانی کشور که جمعه آینده در تهران برگزار می شود اعزام می شوند. وی افزود: در کلاس منفی 1500 خانم محبوبه واحدیان از رفسنجان اول ، الهام خداپرست از کرمان دوم ، اسما مرادی از جیرفت سوم و در کلاس مثبت 1500 سیما یزدان پناه از کرمان اول ، ثریا یزدان پناه از رفسنجان دوم، نادیا بخشی از کرمان سوم شدند. در پایان تیم شهرستان کرمان اول، رفسنجان دوم و جیرفت مقام سوم را کسب کردند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *