پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱

نخستین باجه پستی شبانه کرمان راه‌اندازی شد
با حضور اکبری، مدیرکل پست استان کرمان، نخستین باجه پستی شبانه استان کرمان در اداره پست شهرستان کرمان واقع در خیابان عدالت راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی پست استان کرمان، درآیین راه اندازی این باجه پستی،علیرضا اکبری، مدیرکل پست استان کرمان درجمع خبرنگاران اظهارداشت: به‌منظور ارائه انواع خدمات پستی در ساعات غیراداری به عموم همشهریان، نخستین باجه شبانه‌روزی پست در استان در اداره پست شهرستان کرمان واقع در خیابان عدالت راه‌اندازی و تجهیزگردید. وی گفت: با هدف مشتری‌مداری در ارائه خدمات و تسهیل دسترسی به سرویس پستی برای آن دسته از مشتریانی که در ساعات اداری امکان مراجعه را ندارند این اقدام صورت گرفت. علیرضا اکبری افزود: تمام خدمات پستی و الکترونیکی شامل پیش ثبت‌نام کارت هوشمند ملی، اظهارنامه مالیاتی، استعلام بیمه و استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی و رهگیری مرسولات پستی و نیروی انتظامی از ساعت 14 تا 24 در این باجه انجام می‌شود. مدیرکل پست استان کرمان در زمینه راه‌اندازی باجه تلفنی 193 بیان داشت: شهروندان با تماس با شماره رایگان 193 می‌توانند از خدمات مربوط به اصناف، پرستاری، پزشکی و رفاهی بهره‌مند شوند.

رشد 161 درصدی پروازهای عتبات از فرودگاه بین المللی کرمان
نخعی مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به رویکرد توجه بیشتر اداره کل به برقرای ویا افزایش پروازی برای سال 95 اظهار داشت: رویکرد سال 95 سایر فرودگاه های استان استقبال از تعدد پروازی در هم حوزه ها خصوصا حوزه بین الملل است. وی در صد افزایش در حوزه های مختلف را به شرح ذیل اعلام کرد :تعداد پرواز : 53/161- افزایش در فروردین ماه 95 نسبت به فروردین ماه 94، تعداد مسافر : 44/85- افزایش در فروردین ماه 95 نسبت به فروردین ماه 94، میزان بار : 29/87- افزایش در فروردین ماه 95 نسبت به فروردین ماه 94. لازم به ذکر است اخیرا پروازهای عتبات از فرودگاه مرکز استان توسط شرکت های ذیل وروزهای معین شده برابر برنامه فعلی ارسالی انجام می شود: 1شرکتهای هواپیمایی العراقی 2– فلای بغداد 3- تابان، فلای بغداد : روزهای شنبه – سه شنبه – چهارشنبه ، العراقی : یکشنبه ها -سه شنبه ها، تابان : یکشنبه ها . گفتنی است شرکت هایی که قبلا در ارتباط با انجام پروازهای عتبات از فرودگاه بین المللی کرمان فعالیت داشته ودارند به قرار زیر هستند : شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی، شرکت هواپیمایی ماهان، شرکت هواپیمائی زاگرس

برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) در زندان جیرفت
امام جمعه شهر جبالبارز در جشن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) در جمع مددجویان اداره زندان جیرفت گفت: توبه شرایطی دارد که قبل از آن باید تصمیم جدی و اراده ی قوی باشه تا توبه مورد قبول حق تعالی واقع شود حجه الاسلام زکی زاده در این مراسم افزود: انسان ممکن الخطاست و در هر شرایطی احتمال خطا و اشتباه را دارد ولی مهم این است که از کردار و رفتار ناشایست خود احساس ندامت کند و با سعی و تلاش و توکل برخدا و توسل بر ایمه اطهار در مسیر صحیح گام بردارد. رییس اداره زندان در این خصوص گفت :اجرای برنامه های مذهبی و دینی برای مددجویان کمک بسیار خوبی در جهت اصلاح و تربیت می باشد و به مناسبتهای مختلف مذهبی مراسمات فرهنگی برای مددجویان در نظر گرفته می شود. حسین برشان هدف از برگزاری جشن ها را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین زندانیان ذکر کرد و افزود : این برنامه ها باعث تقویت روحیه معنوی زندانیان شده و آنها را به سوی معنویت و آشنایی با سیره ائمه معصومین (ع) سوق می دهد.

لزوم جلوگیری از خارج شدن گندم از جنوب کرمان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب گفت: باید در راستای خارج شدن گندم از منطقه جنوب کرمان به سمت استان هرمزگان جلوگیری به عمل آید. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مهندس محمدرضا واحدی اظهار داشت: شهرستان فاریاب یکی از قطب‎های زراعی منطقه است که 9 هزار و 800 هکتار سطح زیر کشت گندم دارد. وی بیان داشت: کشت گندم در این شهرستان از اوایل آذر ماه و کشت‎های جایگزین ذرت از اواسط بهمن ماه و اوایل اسفند ماه با ردیف‎کار غلات آغاز می‎شود. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب ادامه داد: برداشت این محصولات نیز از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می‎شود و به مدت 45 روز ادامه داد. واحدی تصریح کرد: از نیروی انتظامی و پلیس راه این شهرستان تقاضا می‎شود که در راستای جلوگیری از خارج شدن گندم از منطقه به سمت استان هرمزگان همکاری لازم را با این مدیریت انجام دهند. وی از راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منطقه سرگریچ خبر داد و افزود: همچنین از نیروی انتظامی و پلیس راه درخواست می‎شود تا در راستای تأمین امنیت کمباین‎داران و انضباط ترافیکی همکاری کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *