پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر خوان کرمان

خبر خوان کرمان





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه حضور کرمانی ها در عملیات بیت المقدس پررنگ بود گفت: باید بازدهی عملیات بیت المقدس به جامعه معرفی شود زیرا این عملیات اقتدار ایران را نشان داد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اعضای باندی که در قالب معاملات خودرو و دایر کردن نمایشگاه اتومبیل اقدام به دریافت ربا می کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان کرمانی روحیه مطالبه گری را در قالب کارهای هنری در مردم احیا کنند.
کتاب آن بیست و سه نفر در ردیف پرفروش ترین کتاب های بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت.
طی حکمی از سوی «سید رضا صالحی امیری»، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور، حجت الاسلام «محمد محمودآبادی» به عنوان سرپرست سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوبشرق کشور در استان کرمان منصوب و از اقدامات «فرخ شعبان زاده» قدردانی شد.
«میکاییل بارون فون اونگرن» سفیر آلمان در ایران به منظور ارتقای سطح روابط دوجانبه «کرمان – آلمان» خردادماه به کرمان سفر خواهد کرد.
فرامرز رستگاری مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرحهای آبیاری مکانیزه به خصوص در مزارع گندم جنوب کرمان اظهارداشت: میزان قابل توجهی از گندم استان کرمان در جنوب کرمان تولید می شود و باید به سمت آبیاری مکانیزه در این مزارع حرکت کنیم.
رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت: سرآمدان استان کرمان از طریق رسانه ملی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان معرفی شوند.
مدیرکل تعاون روستایی استان کرمان گفت: خرید تضمینی گندم همزمان با برداشت در شهرستان ریگان انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: هسته‌های مردمی ستاد دیه در استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان تشکیل شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 30 اردیبهشت ماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام سرباز معلم در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان است.
رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور گفت:در کل کشور انگلستان به اندازه استان کرمان دستگاه پزشکی ام.آر.آی وجود ندارد.
مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: مددجویان جرائم غیرعمد را در زندان کرمان جدا و این افراد را در بازداشتگاه موقت کرمان اسکان داده‌ایم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *