سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۴

شتاب گاز رسانی به استان کرمان
ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از شتاب در روند گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان با اجرای بند (ق) تبصره 2 قانون بودجه خبر داد و گفت: بند ق از محل صرفه جویی حاصل از عدم توزیع نفت کوره و نفت سفید توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و صادرات آن در ازای گازرسانی به شهر ها و روستاها تامین می شود. وی اظهار داشت: بدین صورت که پس از اشتراک پذیری هر خانوار، شرکت ملی نفت جهت تامین منابع پروژه های گازرسانی مبلغ 70 دلار به ازای هر خانوار، به شرکت ملی گاز پرداخت می کند. در همین راستا با طراحی و برنامه ریزی خوبی که انجام خواهد شد، ضمن لحاظ کیفیت، سریعتر به اهداف خود رسیده و مراحل اشتراک پذیری و نصب علمکها صورت پذیرد تا مردم شهرها و روستاهای باقی مانده استان مصرف کننده گاز طبیعی شوند. ودیعتی در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 40 شهر و 569 روستا از نعمت گاز طبیعی در استان برخوردار شده اند.

آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم‌توجهی به مسائل پرورشی است
فرماندار بم اظهار داشت: آموزش و پرورش دو مقوله بسیار ارزشمند هستند و جداگانه پرداختن به این دو موضوع، نتیجه موثری نخواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: معلمان با آموختن علم به دانش‌آموزان، دانش آنها را افزایش می‌دهند و با کار‌های پرورشی روح و جسم آنها را سالم نگه می‌دارند. فرماندار بم تصریح کرد: مسائل اخلاقی و تربیتی، نتیجه زحمات معلمان بوده که حاصل آن زمانی در جامعه نمود پیدا می‌کند که افراد مفید و موثری وارد جامعه شوند. اشک عنوان کرد: وجود برخی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه مربوط به کمبودهای بخش پرورشی است، بنابراین معلمان پرورشی باید زمینه تزکیه نفس دانش‌آموزان را فراهم کنند. وی ابراز داشت: بعد پرورشی در آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد، زیرا افرادی هستند که در کنار فرا گرفتن علم، اخلاق و رفتار خود را اصلاح نکرده و سبب ایجاد ناهنجاری در جامعه شده‌اند. این مسئول بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید مورد توجه قرار گیرد تا دانش‌آموزان بتوانند از علم و دانش خود استفاده کافی ببرند.

اختصاص
1.5 میلیارد تومان برای کاهش تلفات برق در رفسنجان
مدیر ‌عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: 1.5 میلیارد تومان تسهیلات برای کاهش تلفات برق رفسنجان اختصاص می‌یابد. محمود شهبا در دیدار با فرماندار رفسنجان در زمینه رفع مشکلات برق شهرستان رفسنجان اظهار داشت: مشکلات برق شهرستان رفسنجان در چند بخش جمع‌بندی شده و پیگیری می‌شود. وی بیان داشت: به دلیل توسعه‌ای که در شهرستان طی سال‌های اخیر ایجاد شده مشکلات فاقدان شبکه برق افزایش یافته و از طرفی در مقطع زمانی بین سال‌های 82 تا 92 هزینه انشعابات ثابت مانده است. شهبا ادامه داد: هزینه انشعابات برای برقراری احداث تاسیسات، لوازم و … صرف می‌شود و این مسئله موجب شده صفی از متقاضیان فاقد شبکه ایجاد شود‌، ما نتوانستیم توسعه برق را همراه با توسعه شهری پیش ببریم که در کل کشور همین‌گونه است. مدیر‌عامل شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: در 15 مهر ماه سال 92 اقدام خوبی در دولت صورت گرفت و بخشی از هزینه‌ها اصلاح شد و عوارضی که روی قبوض برق اعمال شد برای اصلاح و بهسازی تاسیسات اختصاص یافت.

شرکت سیمان ممتازان به عنوان واحد نمونه منتخب معرفی شد
همایش تجلیل از کارفرمایان و کارگران نمونه استانی به مناسبت گرامیداشت روز کارگر برگزار و شرکت سیمان ممتازان به عنوان واحد منتخب در بخش صنعت معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد. در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:
جناب آقای مهندس ربانی مدیرعامل شرکت سیمان ممتازان واحد نمونه منتخب استانی بخش صنعت
اینک در هفته گرامیداشت کار و کارگر و بسیج کارگری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از شما تلاشگر عرصه کار و تولید ایران زمین به پاس زحمات بی دریغتان در رشد و بالندگی دیار کریمان و عزم جزمتان در ارتقای جایگاه کار و کارآفرینی پهناورترین استان کشور قدردانی به عمل می آید. همچنین در این مراسم که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار کرمان، مدیر کل تعاون، کار، و رفاه اجتماعی و جمعی از فعالان اقتصادی همراه بود، مهدی ستوده از واحد مکانیک شرکت سیمان ممتازان به عنوان کارگر نمونه منتخب استانی انتخاب شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

مرتب پایش می‌کنیم، جای نگرانی نیست

توضیحات سازمان انرژی اتمی درباره آلودگی رادیواکتیو رودخانه ارس

مرتب پایش می‌کنیم، جای نگرانی نیست

همکاری‌های هسته ای برای حفظ محیط زیست

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان انرژی اتمی کشور

همکاری‌های هسته ای برای حفظ محیط زیست

اظهار امیدواری «اسلامی» و «گروسی» به حل اختلاف‌ها

در نشست خبری مشترک رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و مدیرکل آژانس بین‌المللی اتمی مطرح شد

اظهار امیدواری «اسلامی» و «گروسی» به حل اختلاف‌ها

سفر گروسی برای حل مسائل پادمانی

آخرین وضعیت گفت‌وگوهای بین‌المللی مقامات ایران و غرب درباره پرونده هسته‌ای

سفر گروسی برای حل مسائل پادمانی

آغاز هفته‌ای دیگر با تحریم‌های تازه

واکنش‌ها به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران ادامه دارد

آغاز هفته‌ای دیگر با تحریم‌های تازه

لغو سفر بازرسان آژانس به تهران

نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تمرکز بر پرونده هسته‌ای ایران برگزار شد

لغو سفر بازرسان آژانس به تهران

بازگشت به میز مذاکره؛ امید به احیای برجام

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ادامه گفت‌وگوها با تهران در هفته‌های آتی خبر داد

بازگشت به میز مذاکره؛ امید به احیای برجام

رهبران چند کشور اروپایی نگاه‌های افراطی و شتابزده دارند

همزمان با سفر وزیر خارجه بلاروس به تهران، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا دیدار کردند

رهبران چند کشور اروپایی نگاه‌های افراطی و شتابزده دارند

اتحادیه اروپا خواستار «همکاری کامل» ایران با آژانس شد

اتحادیه اروپا خواستار «همکاری کامل» ایران با آژانس شد

توافق برای تعویض حافظه دوربین‌های نظارتی

ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر سر برخی مسائل فنی نظارتی بیانیه‌ مشترکی را منتشر کردند

توافق برای تعویض حافظه دوربین‌های نظارتی

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *