پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر خوان کرمان

خبر خوان کرمان





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: موضوعات سرقت، طلاق و آدم ربایی برنامه های پیشنهادی از سوی دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال جاری است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جزئیات استخدام نیرو در آموزش و پرورش که از طریق سایت‌های مختلف انجام شده غیرمجاز است و افراد نباید فریب بخورند.
نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است امروز یا فردا جلسه نمایندگان استیضاح کننده با رییس مجلس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود و در صورتی که بعد از جلسه استیضاح کنندگان قانع نشوند، استیضاح اعلام وصول و 10 روز بعد از آن وزیر استیضاح خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: باید بدانیم مردم از دولت چه انتظاراتی دارند تا بتوانیم سمت و سوی کارها را به همان جهت برده وکاری کنیم که مردم از روند کاری دولت راضی باشند و معتقدیم این بحث دوطرفه به عهده رسانه‌ها می باشد.
فرمانده انتظامی استان خشکسالی 14 سال گذشته استان کرمان را تهدیدی بزرگ برای امنیت بزرگ ترین استان کشور قلمداد کرد و گفت: وجود 130 هزار حاشیه نشین از تبعات خشکسالی در استان به حساب می آید و نوع خاص معیشت این افراد محاسبات پلیس را بر هم زده است.
زمین لرزه ای با شدت سه ریشتر راس ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه ظهر دوشنبه سیرچ واقع در استان کرمان را لرزاند. عمق این زمین لرزه نیز در هفت کیلومتری از سطح زمین ثبت شده است. بنا به اعلام مسئولین محلی زمین لرزه گفته شده هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان موثرترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت کشور است و نقش معلم بالاتر از نقش استاد دانشگاه است ادامه داد: رتبه بندی معلمان، انگیزه کار و کیفیت آموزش را افزایش می دهد و منزلت اجتماعی برای جامعه فرهنگی به وجود خواهد آورد.
رییس دومین همایش ملی تنش های محیطی در گیاهان گفت: اکنون به طور جدی زنگ خطر تعطیلی کشاورزی و بلکه حیات به صدا در آمده و اگر چاره ای اندیشیده نشود، ما شرمنده نسل آینده خواهیم شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *