پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱

رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان منصوب شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طی حکمی از سوی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان منصوب شد. حجت الاسلام سید احمد حسینی افزود: پس از پیشنهاد هیات مدیره انجمن موسیقی جنوب کرمان و به استناد بند الف ماده 9 آیین نامه تشکیل شعب استانی انجمن موسیقی ایران، هوشنگ کردستانی به عنوان رییس این انجمن منصوب شد. وی با بیان اینکه حکم انتصاب رییس انجمن موسیقی جنوب کرمان در نشست انجمن موسیقی به کردستانی اعطا شد گفت: انجمن موسیقی جنوب کرمان سال گذشته به ثبت انجمن موسیقی ایران رسیده است. وی بیان کرد: در هفت شهرستان جنوبی زیر پوشش این اداره کل استعدادهای بسیار خوبی در زمینه موسیقی وجود دارد که معرفی رییس انجمن موسیقی می تواند در شکوفایی این استعدادها نقش ایفا کند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این که در این منطقه موسیقی نواحی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه سال گذشته نیز یکی از پیشکسوتان موسیقی نواحی کشور در جیرفت درگذشت اما استعدادهای خوبی است که باید شناسایی و هدایت شوند.

خرید تضمینی 60 هزار تن گندم
در جنوب کرمان
مدیر پروژه خرید گندم مدیریت بانک کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: تاکنون 60 هزار تن از محصول گندم جنوب کرمان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است. فرزاد شریفی افزود: امسال نخستین بار بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای خرید محصول گندم انتخاب شده است. وی بیان کرد: نخستین بار با استفاده از سامانه الکترونیکی بانک کشاورزی پنج دقیقه پس از ارسال مشخصات کشاورزان پول گندم به حساب آنها واریز می شود. وی تصریح کرد: تاکنون 686 میلیارد ریال از پول کشاورزان گندم کار به حساب آنها واریز شده است. شریفی گفت: طرح خرید تضمینی گندم از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد و تا خرداد ماه ادامه دارد که در جنوب کرمان هفت مرکز کار خرید را عهده دار هستند. وی اظهار کرد: در شهرستان های جیرفت و کهنوج هر کدام 2 مرکز و به غیر از شهرستان منوجان در سایر شهرستان ها نیز یک مرکز کار خرید گندم را انجام می دهند. وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل خرید 10 هزار تن گندم دیگر از کشاورزان خریداری شود.

نصب دستگاه «ام.آر.آی» در بیمارستان جیرفت تا پایان امسال
معاون توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: نصب دستگاه ام.آر.آی در بیمارستان امام خمینی جیرفت تا پایان سال‌جاری صورت می‌گیرد. یدا… رشیدی اظهار داشت: جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در مقایسه با چند سال گذشته بیشتر بوده و احداث فضاهای ساختمانی هم که آغاز شد با سال‌های قبل برابری می‌کند. وی با اشاره به در دستور کار بودن تعمیر چند بخش دیگر در بیمارستان امام خمینی و احداث ساخت ساختمان پیراپزشکی و پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت بیان داشت: دستگاه سنگ‌شکن کمتر از یک ما آینده در بیمارستان امام خمینی جیرفت نصب می‌شود. معاون توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت بیان کرد: همچنین یک سی‌.تی.‌اسکن آخرین مدل با اعتبار 2 میلیارد تومان خریداری شده که امکان سی‌.تی آنژیو نیز وجود دارد که طی دو ماه آینده نصب می‌شود. رشیدی با بیان اینکه دستگاه لاپاراسکوپ خریداری شد و حدود یک ماه پیش یک عمل جراحی با آن انجام شد، افزود: حدود 6 هزار مترمربع فضای ساختمانی یا به بهره‌برداری رسیده و یا اینکه بخشی از آن طی شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. وی با اشاره به نصب ام.آر.آی در بیمارستان امام خمینی جیرفت تا پایان سال‌جاری با پیگیری‌های انجام شده، خاطرنشان کرد: بیمارستان عنبرآباد کلنگ‌زنی و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی هم 850 مترمربع تایید شده و 150 مترمربع هم دانشگاه اضافه می‌کند که به‌زودی کلنگ آن زده می‌شود. معاون توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: حدود 10 میلیارد تومان طی هفت ماه گذشته در راستای تجهیز بیمارستان‌های شهرستان جیرفت هزینه شده است و تلاش در راستای رسیدن به بهترین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور از برنامه‌های مسئولان این دانشگاه است که با تلاش و همکاری محقق می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *