پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | داستان این دو وزیر و آن دو نماینده

داستان این دو وزیر و آن دو نماینده





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴

داستان این دو وزیر و آن دو نماینده
ارتباط دو وزیر کابینه دولت تدبیر و امید با دو نماینده اصولگرای شهر کرمان در مجلس شورای اسلامی باعث شده برخی طرفداران دولت از این دو وزیر انتقاد کنند. این انتقادها بعد از مطرح شدن احتمال تغییرات در دولت از فرمانداران تا وزرا شدت بیشتری گرفته است. آنطور که سایت خبری تحلیلی خرداد از سایت های نزدیک به اصلاح طلبان گزارش داده اخباری مبنی بر روابط نامتعارف وزرای صنعت و کار با محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم احمدی‏‌نژاد و محمدرضا پورابراهیمی که یکی از مخالفان سرسخت دولت در مجلس است، به گوش می‏‌رسد و نعمت زاده و ربیعی امتیازاتی ویژه را برای این دو نماینده مجلس قائل هستند. زاهدی خود در گفت وگو با ایسنا تائید کرده که امتیاز ویژه ای را از محمدرضا نعمت‌زاده گرفته است. داستان از این قرار است که طی هفته گذشته محمد جلال مآب، مدیر عامل شرکت سنگ آهن گل گهر سیرجان بعد از 20 ماه از شروع کار دولت یازدهم برکنار شد.
زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا سخنانی قابل تامل به زبان آورده است؛ «بعد از ارسال نامه 9 نماینده استان کرمان به وزیر مبنی بر ابقای «جلال مآب» در مدیر عاملی شرکت گل گهر سیرجان، به بنده اطمینان داده شد که به دنبال ارتقای جایگاه آقای «جلال مآب» این جابجایی صورت خواهد گرفت.» وی گفته که وزارت صنعت و وزیر این مجموعه به او ماموریت داده‌‏اند تا از سوی دولت سه پست در سطح ملی به همکلاسی و یار قدیمی محمود احمدی‌نژاد پیشنهاد دهد تا «در صورت پذیرفتن از سوی آقای «جلال مآب» حکم‌شان سریعا زده شود.» اما داستان به همینجا ختم نمی شود. به گزارش گفتار نو معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: فشار نمایندگان مجلس موجب شده استاندار کرمان در تغییر یکی از مدیران کل استان ناکام بماند. آنطور که سایت خرداد نوشته حسن رحمانی مدیرکل کار‏ رفاه و تامین اجتماعی استان کرمان یکی از مدیرانی است که گفته می‌شود هر گاه زمزمه تغییر او مطرح شده نمایندگان استان با این مساله مخالفت کرده‌اند.
از طرف دیگر پورابراهیمی هر چند اکنون به عنوان طراح استیضاح علی ربیعی،‌ وزیر کار در مجلس مطرح است اما ابقای مدیرکل تامین اجتماعی استان که از مدیران محمود احمدی‌‏نژاد بوده، یکی از امتیازات وزیر در جهت پس‌گرفتن طرح استیضاح ارزیابی می‌‏شود.
این گزارش در حالی منتشر شده که قبلا غلامعلی جعفرزاده، نماینده مجلس گفته بود که برخی وزرا حتی جلسات منظمی با اعضای جبهه پایداری دارند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *