پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳

انتقام از رهبر پیشین
تیم فوتبال بارسلونا در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با سه گل از سد بایرن مونیخ «پپ گواردیولا» گذشت. بارسا آغازی توفانی کرد و نیمه اول به طور کامل کنترل بازی را در دست داشت. در نیمه دوم هم برتری مجددا در اختیار بارسلونا بود و چندین بار حملاتی را بر روی دروازه باواریایی‌ها طرح ریزی کردند اما توپی از خط رد نشد.
ولی در نهایت لیونل مسی در دقیقه ۷۷ و درست در زمانی که به نظر می رسید بارسا تب و تاب اولیه بازی را ندارد با یک شوت محکم راه دور موفق شد دروازه را باز کند.
در دقیقه ۸۰ باز هم مسی گلزنی کرد. اینبار به زیبای بوآتنگ را جا گذاشت و با یک ضربه چیپ دروازه نویر را باز کرد. و برای بار آخر نیمار در وقتهای تلف شده دروازه بایرن را باز کرد تا تقریبا تکلیف صعود در همین بازی رفت مشخص شود. بارسا و بایرن روز چهارشنبه در مونیخ به مصاف هم میروند.

نگرشی نو در جوانان
روح الله اسدی هفته گذشته به جای علی رویگر به عنوان معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد. اسدی بیان کرد: تغییر نگرش در حوزه جوانان ضروری است، زیرا تاکنون در این حوضه جوان باوری وجود نداشته است. وی افزود: برخی نگرش های بعضاً غلط سد راهی هستند بر انجام صحیح فعالیت های ما و فعالیت هایی که تاکنون انجام شده اند وظایف ذاتی ما نبوده و ما از وظایف اصلی خود دور مانده ایم. پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان، جوانان زیر سایه ورزش گم شدند و باید این نگرش ها عوض شوند. معاون افزود: فعال کردن ستادهای ساماندهی شهرستان ها و مرکز استان و استفاده از پتانسیل همه دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله برنامه های اصلی ما در سال جاری و در آغاز کار است و قصد داریم سند توسعه فرابخشی جوانان را در محورهای ازدواج، مسکن، اشتغال، IT، رفاه و اوقات فراغت عملیاتی کنیم.

درخشش ووشو کاران کرمانی
نائب رئیس هیئت ووشوی استان کرمان گفت: سه ووشوکار کرمانی که در رقابت‌های سیک تای ‌چی‌ چوان قهرمانی کشور که در زاهدان برگذار میشد بسیار خوش درخشیدند و موفق به کسب در مجموع سه مدال ارزشمند که دو مدال طلا و یک مدال برنز بود شدند.
شایان معصوم‌پور و محمد فراقی‌زاده به مدال طلا دست یافتند و پرهام خواجویی موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.
در این دوره از رقابت‌ها، بیست و دو تیم از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند و در پایان هم میزبان مسابقات یعنی تیم زاهدان بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، پس از این تیم، تیم‌های فارس و کرمان به ترتیب جایگاه های دوم و سوم این دوره از مسابقات سیک تای ‌چی‌ چوان را به خود اختصاص دادند.
لازم به ذکر است امین معصوم پور مربی تیم و رییس هیات شهرستان کرمان می باشد.

شهرآورد کرمان
سخنان وینگو بگوویچ در پس از دیدار دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان در مرحله پلی آف لیگ دسته یک: بازی سخت و محکمی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند.
وی ادامه داد: داوری این دیدار مشکلی نداشت و خوب بود و از داوری راضی هستیم. اکبر میثاقیان سرمربی مس کرمان هم پس ازدیدار دو تیم گفت:»داور این مسابقه تحصیل کرده، مودب ومتشخص بود اما در یک صحنه حساس اشتباه کرد. آخر مگر در یک دیدار پلی آف قرار است چند گل رد و بدل شود؟ حتی یک گل هم دراین دیدارها تعیین کننده است که داور این حق را از ما گرفت». میثاقیان اضافه کرد: دراین دیدار برای کسب پیروزی آمده بودیم که متاسفانه داور خطای پنالتی را به سود ما نگرفت. سرمربی تیم مس کرمان در رابطه با اینکه سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرده که تیم آنها بهتر بازی کرده است، خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر کسی از تیم خود تعریف می کند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر