پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳

دیدار فرماندار بردسیر
با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان، فرماندار شهرستان بردسیر به اتفاق هیئت همراه با حضور در شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ؛با مدیر عامل این شرکت دیدار کرد.صادقی فرماندار بردسیر ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات مدیر عامل شرکت توزیع جنوب استان کرمان و همچنین مدیریت برق بردسیر در ارائه خدمت رسانی به شهروندان به عمده ترین مشکلات حوزه برق رسانی موجود در شهرستان اشاره و خواستار رفع مشکلات روشنایی معابر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان و همچنین مشکلات حوزه برق رسانی شهرک صنعتی شهرستان شد. در ادامه نیز آقای مهندس مهدوی نیا ضمن خوش آمد گویی ؛به تشریح اقدامات صورت گرفته درشهرستان بردسیر پرداخت .وی گفت: یکی از اقدامات این شرکت در ارائه خدمت رسانی در سال 93؛ برق دار نمودن 14 روستا در شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است. وی روند تعامل و همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق جنوب را با مجموعه مسئولین آن شهرستان را مثبت دانست و خواستار ضرورت هماهنگی و تعامل بیش از پیش در حل مشکلات شد.

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای شورای شهر رفسنجان
به مناسبت روزشوراها وجهت هم فکری وهم اندیشی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان به اتفاق کارکنان این اداره درمحل شورای اسلامی رفسنجان با رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان دیدارکرد. حسین تقوی ضمن تاکید براینکه شورا ها براساس قانون اساسی یکی از ارکان مهم تصمیم گیری هستند خواستارهمکاری هرچه بیشترشورای اسلامی رفسنجان با مجموعه های فرهنگی وهنری شد و ایجاد تالارشهر وگسترش مراکز فرهنگی وهنری را از اولویت ها ومطالبات جامعه فرهنگ و هنر رفسنجان برشمرد. درادامه محمد ریاحی سخنگوی شورای اسلامی رفسنجان ضمن تشکرازحضوررئیس اداره ارشاد و همراهان ابراز امیدواری کرد که این حضور،آغازگرهمکاریهای موثری دربهبود وضعیت فرهنگی شهر باشد.

پرستار بردسیری
پرستار برگزیده کشور شد
بتول کریم زاده نگاری، پرستار بردسیری از سوی وزارت بهداشت به عنوان پرستار برگزیده کشوری انتخاب شد. به پاس قدردانی از زحمات این پرستار نمونه از طرف حسن هاشمی، وزیر بهداشت لوح تقدیری به وی اهدا شد. متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:
به پاس قدردانی از تلاش های بی دریغ و خستگی ناپذیرتان و کسب عنوان پرستار برگزیده کشوری این لوح به شما تقدیم می شود. شما که ایمانتان، التیام می بخشد و مهرتان، بی تاب ترین دردمندان را به آرامش می خواند. به یقین پرستار زیباترین واژه ای است که می توان دنیایی از عشق، علم و حلم را در آن به تماشا نشست. واژه ای که حضرت زینب (س) و شما را در یک قاب به تصویر می کشد. موفقیت و سربلندی تان را از درگاه خداوند مهربان خواستارم. دکتر سید حسن هاشمی وزیر

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *