پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۲۴

رشد 87 درصدی
بازسازی شبکه آبرسانی در استان کرمان
طی سال گذشته بیش از 296 کیلومتر شبکه آبرسانی در استان کرمان بازسازی شد که در مقایسه با میزان بازسازی سال 93، بیش از 87 درصد رشد داشت. محمد طاهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی یکی از اقداماتی است که به منظور جلوگیری از هدرروی آب و رساندن آب شرب سالم و بهداشتی به مشترکین در اولویت فعالیت های جاری شرکت آب و فاضلاب استان کرمان قرار دارد. وی افزود: در همین راستا،طی سال گذشته بیش از 296 کیلومتر شبکه آبرسانی استان در شهرستان های بافت (7696)، بردسیر (16020)، بم (35365)، جیرفت (12850)، راور (10362)، رفسنجان (38020)، زرند (7914 )، سیرجان (62969) ،شهربابک (12410) ،عنبرآباد (9585) ،کرمان (46225) و کهنوج (36990) متر بازسازی شد. مدیرعامل شرکت آبفای کرمان در ادامه بیان داشت: با توجه به پراکندگی جمعیت و وسعت استان کرمان،به منظور خدمت رسانی به مشترکین جدید، 121 کیلومتر و 103 شبکه آبرسانی و 38 کیلومتر و 786 متر خطوط انتقال در سراسر استان طی سال گذشته توسعه یافت.

بازدید فرماندار شهربابک از روند اجرای خطوط انتقال آب خورسند، دهج و جوزم
محمدرضا شریفی فرماندار شهربابک به اتفاق علی ابراهیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهربابک و عزت آبادی رئیس اداره راه، مسکن و شهرسازی از روند اجرای خطوط انتقال آب خورسند، دهج و جوزم بازدید کرد. در این بازدید مدیر امور آبفای شهرستان شهربابک در رابطه با اقدامات انجام شده توسط این امور جهت آبرسانی به شهرهای خورسند، دهج و جوزم توضیحاتی ارائه نمود. در ادامه فرماندار شهربابک نیز طی سخنانی اظهار داشت: آب رسانی به مناطقی که از این نعمت برخوردار نیستند، در اولویت ما قرار دارد. وی همچنین بر فرهنگ سازی جهت استفاده بهینه از آب های موجود تاکید کرد و افزود: باید با بهسازی شبکه های فرسوده و جداسازی آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز، در مصرف آب صرفه جویی کنیم، چرا که ارزش آب با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

راه اندازی سیستم تصویری حفاظت از مخازن و تاسیسات آب شهر سیرجان
این سیستم حفاظتی ، طی دو ماه به بهره برداری رسید. مجید میرشاهی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: به منظور حفاظت از مخازن و تاسیسات آب شهر سیرجان، سیستم حفاظت از مخازن و تاسیسات آب شهر سیرجان به صورت تصویری راه اندازی شد. مدیرعامل شرکت آبفای سیرجان در ادامه بیان داشت: عملیات نصب این سیستم حفاظتی از ابتدای اسفند سال گذشته آغاز شد و پایان فروردین ماه سال جاری به پایان رسید. میرشاهی افزود: سیستم حفاظتی ذکر شده با اعتبار 200 میلیون تومان توسط پیمانکار بخش خصوصی ذیصلاح نصب گردید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *