پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۲۳

مردم کرمان چشم به راه بازگشت مس به لیگ برتر هستند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم امید مردم کرمان به بازی صنعت مس کرمان است و امیدواریم جشن صعود به لیگ برتر را در کرمان برپا کنیم. به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمدرضا پورابراهیمی در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صنعت مس کرمان با یادآوری موفقیت های این تیم در سال ۸۴ گفت: اتفاقات در سال های گذشته که باعث جدایی صنعت مس کرمان از لیگ برتر شد ناراحتی مردم استان را به دنبال داشت. وی با بیان اینکه به لطف خداوند و حمایت های مردم و مسئولان در فصل جدید اتفاقات خوبی افتاده و آینده تیم روشن است، افزود: مجموعه حاضر در تیم صنعت مس از بازیکنان تا مربی و سایر عوامل تلاش خوبی دارند که امیدواریم نتیجه خوبی هم بگیرند. پورابراهیمی با اشاره به محرومیت استان کرمان در بسیاری از موارد، تصریح کرد: چشم امید مردم کرمان به بازی صنعت مس است و انشاالله جشن صعود به لیگ برتر را در کرمان خواهیم گرفت.

زمین کیفیت بازی را پایین آورد
سرمربی مس رفسنجان نامناسب بودن زمین چمن ورزشگاه تختی را در پایین آوردن کیفیت مسابقه تاثیرگذار دانست.
وینگو بگوویچ در کنفرانس خبری پس از بازی مس رفسنجان و مس کرمان در پلی آف لیگ دسته اول فوتبال، اظهار داشت: بازی پلی آف بازی سختی است و هر دو تیم بازی محکمی از خود به نمایش گذاشتند و تلاش زیادی کردند اما بازیکنان مس رفسنجان موقعیت های بهتری و بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند. بگوویچ با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه تختی، گفت: زمین مسابقه کیفیت کار را پایین آورد و نامساعد بودن آن روی کار تیم ما تأثیر گذاشته است و زمین نامناسب حتی کمکی به تیم حریف است چرا که نمی توانیم تاکتیکهای خود را پیاده کنیم. وی افزود: ما واقعا این بخت را نداشتیم که با پیروزی در چند مسابقه به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کنیم کاری که مس کرمان در چندین مسابقه انجام داد و نتیجه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. بگوویچ درباره تاثیر از دست دادن بازیکنانی مانند سجاد حیدری و دو بازیکن دیگر که در نیم فصل اول به خاطر برخی مسائل در اختیار نداشت، یادآور شد: در تعطیلات نیم فصل تلاش کردیم که بازیکنانی را در اختیار گرفته و جایگزین کنیم اما در نیم فصل آنچنان بازیکن با کیفیت پیدا نمی شود.

داور پنالتی به سود مس کرمان را نگرفت
سرمربی مس کرمان گفت: داور یک پنالتی به سود مس کرمان و اخراج صد درصد بازیکن مس رفسنجان را نگرفت. اکبر میثاقیان پس از دیدار دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از راهیابی دو تیم فوتبال از استان کرمان به پلی آف لیگ دسته یک فوتبال اظهار داشت: باعث افتخار است که صنعت مس دو تیم در این رقابت ها دارد. وی با اشاره به اینکه با هدف پیروزی به رفسنجان آمده ایم، افزود: در این بازی شانس های زیادی داشتیم و توانستیم حرف هایی که پشت سر تیم مس کرمان بود را پاک کنیم. سرمربی مس کرمان ادامه داد: توانستیم بازی راحت و بدون استرسی را برابر مس رفسنجان ارائه دهیم. میثاقیان در خصوص نحوه داوری این دیدار ابراز داشت: داور بازی فردی باسواد و دارای آینده روشنی است اما در این دیدار یک پنالتی به سود مس کرمان و اخراج صد درصد بازیکن مس رفسنجان را نگرفت. میثاقیان با اشاره به اینکه اهل کری خواندن نیستم، بیان داشت: هر دو تیم از یک استان و هم نام هستند و امیدوارم تیمی که حقش است به لیگ برتر صعود کند. دیدار دو تیم های مس کرمان و مس رفسنجان در پلی آف لیگ دسته یک فوتبال با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

از معلم باسابقه‌ی ورزش بانوان تجلیل شد
مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت روز مقام معلم از خدمات «مهری جهانگرد» از معلمان پیش‌کسوت ورزش کرمان تقدیر شد.
محبوبه نژادزمانی، افزود: «مهری جهانگرد» از معلمان باسابقه‌ی ورزش و از بانوان محبوب اهالی ورزش در کرمان است؛ وی قریب به 54 سال در کسوت معلمی در مدارس و دانشگاه‌ها به تدریس تربیت‌بدنی مشغول است و از محبوبیت و مقبولیت زیادی در بین جامعه‌ی ورزش بانوان برخوردار است.
وی بیان کرد: جهانگرد، سابقه‌ی تدریس درس تربیت‌بدنی در اغلب مدارس کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و از چهره‌های شاخص ورزش بانوان است. نژادزمانی خاطرنشان کرد: وی سابقه‌ی فعالیت در رشته‌های والیبال، بسکتبال و دوومیدانی را دارد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *