پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹

بازدید معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه های کرمان
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه های چهار شهرستان در استان کرمان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان حسن نیا در سفر به این استان از راه های شهرستان های سیرجان، راور، زرند، شهربابک و رفسنجان بازدید و در خصوص شن ریزی و آسفالت بخشی از محورها دستورات لازم را صادر کرد. وی در سفر به این شهرستان ها از نزدیک موضوعات مرتبط با مشکلات مسیرهای مذکور را مورد بازبینی و بررسی قرار داد. معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه همچنین با فرمانداران شهرستان های سیرجان و رفسنجان دیدار و اظهار امیدواری کرد شن ریزی و آسفالت راه های روستایی این شهرستان ها بزودی انجام شود.
وی در جلسه ای که فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی و برخی مسئولان شهرستانی حضور داشتند به بررسی مشکلات راه ها پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

برگزاری طرح تشکیلاتی «احمدی‌روشن» در دانشگاه باهنر کرمان
طرح تشکیلاتی «احمدی ‌روشن» برای نخستین‌بار در استان در دانشگاه باهنر کرمان در حال برگزاری است. دبیر اجرایی «طرح تشکیلاتی شهید احمدی‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار کرنا، گفت: طرح تشکیلاتی استانی شهید «احمدی‌روشن» که از روز گذشته آغاز شده، به مدت سه روز ادامه دارد. رضا روستایی افزود: این طرح با هدف ایجاد فرصتی برای برقراری ارتباط بین مسئولان بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان، شبکه‌سازی بین اعضای بسیج دانشجویی استان و آموزش و برنامه‌ریزی برای ایجاد طرح حلقه‌ی صالحین در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در حال برگزاری است. وی به اساتید و سخنرانان طرح تشکیلاتی احمدی‌روشن اشاره کرد و گفت: دکتر عارفی رییس نهاد مقام معظم رهبری علوم پزشکی نیز در این طرح شرکت داشته و سخنرانی می‌کند. مسئول پایگاه شهید احمدی‌روشن در دانشگاه شهید باهنر کرمان خاطرنشان کرد: برنامه‌ی روز نخست این طرح، پخش مستند نقطه ضعف، مربوط به اردوی جهادی و سخنرانی رییس نهاد مقام معظم رهبری علوم پزشکی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان بود.

زنگ خطر تعطیلی کشاورزی به صدا در آمده است
رییس دومین همایش ملی تنش های محیطی در گیاهان گفت: اکنون به طور جدی زنگ خطر تعطیلی کشاورزی و بلکه حیات به صدا در آمده و اگر چاره ای اندیشیده نشود، ما شرمنده نسل آینده خواهیم شد. قاسم محمدی نژاد 17 اردیبهشت ماه در دومین همایش ملی تنش های محیطی در گیاهان در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: مزیتی که استان کرمان در برگزاری این همایش دارد، این است که نقش استان کرمان در صادرات غیرنفتی و همچنین موضوع آب پررنگ است. وی افزود: اکنون به طور جدی زنگ خطر تعطیلی کشاورزی و بلکه حیات به صدا در آمده و اگر چاره ای اندیشیده نشود، ما شرمنده نسل آینده خواهیم شد.
محمدی نژاد تصریح کرد: عامل اصلی بحران آب را خودمان با برداشت های بی رویه ایجاد کرده ایم و رفع این مشکل نیازمند برنامه ریزی هدفمند و علمی است. وی با اشاره به اینکه لازمه پیشرفت و تولید، تحقیق و پژوهش است، گفت: هددف این همایش همگرایی و هدفممندی علمی است که در خدمت کشاورز باشد.

کرمان ۴ نماینده در مجلس خبرگان رهبری خواهد داشت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ۲۸ اردیبهشت ماه جاری زنگ انتخابات در استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و خوب به صدا در می آید. حمید ذکاء اسدی افزود: امسال سال سیاست و انتخابات است و دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم. وی گفت: تعداد نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای این دوره نیز ۱۰ نفر است اما تعداد نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از سه نفر به چهار نفر افزایش یافته اند. معاون استاندار کرمان بیان کرد: از ۱۰ روز آینده احکام ستاد انتخابات در استان کرمان صادر خواهد شد و افراد در سمت های مختلف مسوولیت ها را بر عهده خواهند گرفت. وی با یادآوری نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: این شعار در مراحل مختلف برگزاری انتخابات سرلوحه کار مسوولان و دست اندرکاران است و رسانه ها نیز نقش مهمی در تحقق آن دارند. انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ۹۴ در سراسر کشور برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *