پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مس رفسنجان0-0 مس کرمان / پنالتی کرمانی‌ها گم شد!!

مس رفسنجان0-0 مس کرمان / پنالتی کرمانی‌ها گم شد!!





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱

مس رفسنجان0-0 مس کرمان / پنالتی کرمانی‌ها گم شد!!

در روزی که مس می‌توانست با یک قضاوت بهتر، در بازی با مس رفسنجان، به پیروزی برسد، بازی پلی‌اف اول دو تیم به تساوی بدون گل رسید تا کار به بازی برگشت در کرمان برسد.
چهارشنبه 16 اردبیهشت 1394/ ورزشگاه تختی رفسنجان/ بازی رفت پلی‌آف لیگ دسته اول/ تماشاگر چهار هزار نفر
داور: بیژن حیدری، اسد حاج‌محمد، جواد مداح
کارت زرد: جراح‌کار، فتح‌اللهی، شیرزادی(مس رفسنجان) سنگچولی، باقری(مس کرمان)
مس رفسنجان: پیمان شاملو، علی جراح‌کار، نادر فتح‌الهی، عباس کاظمیان، پیمان شیرزادی، مهدی نوری، علی مرزیان، فرشاد سالاروند( حسین کاویانی 75 ) بهرام رشیدفرخی( حمید رضا سلیمانی 65 ) امین متوسل‌زاده، علیرضا میرزا حسینی(علی علیزاده 72) سرمربی: وینگو بگوویچ
مس کرمان: سیروس سنگچولی، احمد زنده‌روح، روح‌الله باقری( حسن جوادی 86) علیرضا نظیف‌کار، بهنام داداش‌وند، بهتاش میثاقیان، محمد علیزاده(مهرداد آوخ 60) فرزاد حسین‌خانی، کریم اسلامی(علی یونسی 80) محمد مختاری، وحید اسماعیل‌بیگی، سرمربی: اکبر میثاقیان
دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که مطابق انتظار، حساسیت بالای بازی و کیفیت به شدت پائین چمن ورزشگاه رفسنجان سبب شده که دیدار دو تیم بسیار کم افت و خیز آغاز شود و موقعیت‌های حمله در این بازی بسیار کم باشد.
دو تیم بیشتر برروی توپ‌های بلند تکیه داشتند چراکه با زمین به شدت ناهوار بازی، امکان ارایه برنامه‌های تاکتیکی برروی زمین اصلا امکان پذیر نبود.
در دقیقه‌ی 25 بازی شوت نوری به سمت دروازه‌ی مس کرمان و برخورد آن با مدافعان این تیم اولین موقعیت خطرناک بازی بود.
در دقیقه‌ی 37 کریم اسلامی این شوت را به سمت دروازه‌ی میزبان جبران کرد اما توپ او با اختلاف اندک به بیرون رفت.
با ضربه‌ی سری که باقری در دقیقه ی 45 روانه‌ی دروازه‌ی مس رفسنجان کرد و شاملو آن را از آن خود نمود، نیمه‌ی اول کم افت و خیز بازی به پایان رسید.
در نیمه‌ی دوم تیم مس کرمان بازی را خیلی منظم‌تر و هجومی آغاز کرد و در دقیقه‌ی 55 در حالی که مدافع تیم رفسنجانی با وضوح کامل توپ را در محوطه‌ی جریمه‌ی خودی با دست دفع کرد تا دروازه‌ی تیم خود را نجات دهد، حیدری داور بازی در حالی که سوت را هم به سمت دهان خود نزدیک کرد تا پنالتی را به سود مس کرمان اعلام کند، اما ناگهان از این کار منصرف شد تا تمام ورزشگاه این پنالتی واضح را ببیند غیر از داور مسابقه!!
دو دقیقه‌ی بعد داداش‌وند با شوت خود دروازه‌ی میزبان را تهدید کرد اما بازهم شاملو توپ او را دفع کرد.
در دقیقه‌ی 64 مسابقه سالاروند با ضربه‌ای خطرناک دروازه‌ی سنگچولی را تهدید کرد که توپ او زوزه‌کشان به اوت رفت.
در دقیقه‌ی 77 بازی در صحنه‌ای بحث برانگیز دیگر داور مسابقه در حالی که می‌توانست به جراح‌کار بازیکن تیم مس رفسنجان کارت زرد دوم و کارت قرمز را نشان دهد، بازهم به راحتی تمام از این کار اجتناب کرد تاداور بازی در این مسابقه اشتباهات اثر گذاری به ضرر تیم مس کرمان داشته باشد.
در دقیقه‌ی 81 همین بازیکن با ضربه‌ی سر دروازه‌ی مس را تهدید کرد که توپ او به اوت رفت.
دو دقیقه بعد احمد زنده‌روح شجاعانه دروازه‌ی مس را نجات داد و در دقیقه‌ی 93 نیز سیروس سنگچولی با واکنشی فوق‌العاده و دیدنی شوت کاویانی را روانه‌ی کرنر کرد.
در نهایت در روزی که اشتباهات داوری به ضرر تیم مس کرمان کاملا مشهود بود، بازی دو تیم در رفسنجان به تساوی بدون گل رسید تا مس کرمان در بازی برگشت در زمین خود برای کسب یک نتیجه‌ی مناسب و صعود به دور بعد، امیدهای بیشتری را داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *