پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مستندات نساجی مورد قبول کمیته اخلاق قرار نگرفت؟

مستندات نساجی مورد قبول کمیته اخلاق قرار نگرفت؟





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳

مستندات نساجی مورد قبول کمیته اخلاق قرار نگرفت؟
باشگاه نساجی قائمشهر در اواسط لیگ امسال مدارکی علیه باشگاه مس کرمان جمع‌آوری کرد که نشان می‌داد باشگاه کرمانی با کمک‌های بیرونی در حال نتیجه گرفتن است. آنها پس از تکمیل این مدارک و پس از پایان لیگ، آن را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادند.
به گزارش بانک ورزش، اخراج‌ پیاپی بازیکنان تیم‌های رقیب مس کرمان، گرفتن پنالتی در چند بازی متوالی در دقایق پایانی بازی و چند مورد دیگر که مدیرعامل تیم مازندرانی همه را طی پرونده‌ای به کمیته اخلاق برد تا حق تیمش را بگیرد.
جالب‌تر اینکه وقتی برای بازی‌های پایانی مس کرمان ناظر داوری گذاشتند و پای رییس کمیته داوران به میان آمد، کرمانی‌ها در دو بازی 5 امتیاز از دست دادند و این برای درودگر نشانه خوبی بود. اما تنها نشانه خوبی بود و سند محکمه پسندی به حساب نمی‌آمد.
طبق آخرین اخبار رسیده به خبرنگار بانک ورزش، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مستندات باشگاه نساجی قائمشهر برای اثبات تبانی را کافی ندانسته و احتمالا فردا (دوشنبه) باشگاه مس کرمان را در این پرونده تبرئه خواهد کرد.
البته این ماجرا به همین جا ختم نخواهد شد. بلکه مسی‌ها پس از اینکه متوجه شدند در این پرونده پیروز خواهند شد، از مدیرعامل نساجی قائمشهر شکایت کرده‌اند و قصد دارند او را به دادگاه بکشانند. شاید با این کار، مدیران تیم‌های دیگر هم پیگیر حق باشگاه‌شان نباشند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *