پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵

پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر جنوب کرمان برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر جنوب کرمان چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود. حجت الاسلام سید احمد حسینی افزود: این آیین ساعت 16:30 عصر با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر تئاتر جنوب کرمان برگزار می شود. وی اظهار داشت: همچنین تجلیل از انجمن های فعالی که در زمینه اقتصاد هنر پویا بوده اند، تجلیل از نهادها، موسسات و آموزشگاههای آزاد هنری با تکیه بر خصوصی سازی هنر در سال 93 که با اجرای تئاتر همکاری داشته اند انجام می شود. وی ادامه داد: همچنین تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان فعال و حامیان سال 93 تئاتر ، تجلیل از خانواده هنرمندانی که در سال گذشته دار فانی را وداع گفته اند از دیگر برنامه های این جشن خواهد بود.

باید به دنبال جذب مشارکت
مردم باشیم
مهندس کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و اّبخیزداری جنوب کرمان با تنی چند از همکاران خود با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان با مهندس صفرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان ، دیدار و گفتگو کرد. مهندس کردستانی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارشان با دست اندرکاران منابع طبیعی و محیط زیست ، ایشان تأکید بر تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های متولی را داشتند به همین دلیل به نظر ما بر اساس قانون و همچنین سخنان رهبری فرزانه که حجت را بر ما تمام کردند ، با جدیت به دنبال تحقق خواسته های معظم له هستیم تا شاهد حفظ انفال و محیط زیست به عنوان سرمایه های این ملت باشیم .مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اذعان این مطلب که برای تحقق اهداف سازمانی بایستی به دنبال جذب مشارکت مردم باشیم گفت: درصدد هستیم تا یک همایش منطقه ای را با محوریت حفظ انفال و محیط زیست را با سران طوایف منطقه داشته باشیم.

صدور سند قطعی 300 هکتار از اراضی جنوب کرمان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، سعید زابلی در حاشیه جلسه بررسی طرح‎های کشاورزی و تولیدی کمیسیون ماده دو اظهار داشت: امور اراضی سازمانی حاکمیتی است که وظیفه سیاستگذاری، برنامه‎ریزی و تعیین خط مشی‎های اساسی در زمینه اراضی به ویژه عرصه‎های زراعی و باغی را در راستای نیل به اهداف وزارت جهاد کشاورزی عهده‎دار است. مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف و اتمام امور باقیمانده مانند اصلاحات ارضی، کاشت موقت و … انجام می‎شود، گفت: از جمله مشکلات امور اراضی عدم تمدید قرارداد پس از اتمام مدت اجاره است. وی گفت: پنج فقره از این پرونده‎ها در زمینه واگذاری اراضی به میزان 27.5 هکتار، پنج فقره در مورد تمدید قرارداد و اخذ اجاره‎بها به میزان 118 هکتار و 782 مترمربع و پنج فقره دیگر نیز برای صدور سند قطعی به میزان 298 هکتار مورد بررسی و اخذ تصمیم قرار گرفت.

تصویب مرز هوایی از نیازهای فرودگاه جیرفت است
فرماندار جیرفت گفت: یکی از نیازهای فرودگاه جیرفت تصویب مرز هوایی است که مقدمات آن شروع شده است. احمد امینی روش افزود: ظرفیت های منطقه در قالب کتابچه ای برای ارایه به کارگروه مرزهای هوایی کشور در حال تدوین است. وی بیان کرد: با توجه به مشکل آب آشامیدنی فرودگاه جیرفت سعی می شود در مدت یک هفته این مشکل حل و فصل شود. وی گفت: رفع مشکل روشنایی باند فرودگاه هم در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم با تامین اعتبار این مشکل را برطرف کنیم. فرماندار جیرفت ادامه داد: تکمیل تمامی زیرساخت های فرودگاه جیرفت در اولویت برنامه های پیش رو در سال جاری است. وی با اشاره به این که فرودگاه جیرفت به مدت چند سال غیر فعال بود گفت: فعالیت مجدد این فرودگاه و از سرگیری پروازها ارمغان دولت تدبیر و امید به مردم جنوب کرمان بود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *