پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

نوجوان گنبدی در بارسلونا
بعد از درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه و تیم ملی ایران، حالا یک نوجوان گنبدی هم در آکادمی بارسلونا حضور دارد که می تواند در آینده حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. نوجوانی 12 ساله به نام مهیمن صحتی. سردار آزمون را می توان مشهورترین ورزشکار گنبد نامید. مهاجمی 20 ساله که در ترکیب روستوف و تیم ملی ایران به یک بازیکن کلیدی بدل شده است. بعد از سردار آزمون، حالا یک نوجوان گنبدی به نام مهیمن صحتی خبرساز شده و در آکادمی بارسلونا و زیر نظر مربیان این آکادمی مشغول بازی است. مهیمن صحتی می تواند بعد از سردار، دومین استعداد بزرگ شهر گنبد لقب بگیرد. شهری که با این استعدادها البته تیم فوتبالی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و این مایه تاسف است. صحتی اگر بتواند پله های ترقی را طی کند قطعا می تواند در فوتبال اروپا برای خود اسم و رسمی پیدا کند. تصاویر و عکس ها نشان می دهد که او شماره 10 آکادمی بارسلونا است.

نظر علی دایی درباره علت خشک شدن دریاچه ارومیه
آقای گل فوتبال جهان گفت: مدیریت نامناسب منابع آبی بیشترین تاثیر را در خشک شدن دریاچه ارومیه داشته است.
علی دایی در برنامه تلویزیونی اولدوز شبکه استانی آذربایجان غربی، در پاسخ به سوال نظر سنجی این برنامه درباره خشک شدن دریاچه ارومیه، اظهار کرد: به نظر من، مدیریت نامناسب منابع آب بیشترین تاثیر را داشته است چرا که مدیریت نامناسب منابع آبی، سبب استفاده بی رویه مردم و بهره وران از آب می شود.
آقای گل فوتبال جهان با اشاره به فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم به مردم درباره یک موضوع خاص، افزود: مدیریت باید تکنولوژی را به کشاورز انتقال دهد تا وی بتواند از آن استفاده کند و در این راستا باید همه دست به دست هم بدهند. وی گفت: البته در کنار این کار، باید صرفه جویی در مصرف را نیز فراموش نکنیم و از استفاده بی رویه از منابع آبی بپرهیزیم. دایی که به همراه محمد پنجعلی و سیروس دین محمدی در این برنامه شرکت کرده بود، درباره بازی خاطره انگیز ایران با استرالیا و آمریکا نیز گفت: این بازی ها جزو ماندگارترین بازی های تاریخ فوتبال ماست که شادی بی نظیری را برای مردم ایران از کوچک تا بزرگ به ارمغان آورد.

تیم شترسواری فهرج قهرمان مسابقات
کشوری شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج گفت: تیم شترسواری شهرستان فهرج به‌عنوان نماینده استان کرمان، قهرمان ششمین دوره مسابقات شترسواری قهرمانی کشور شد. حسین برشان اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات شترسواری قهرمانی کشور امروز در روستای مصر از توابع خور و بیابانک در استان اصفهان برگزار شد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج بیان کرد: تیم شترسواری شهرستان فهرج به‌عنوان نماینده استان کرمان در این دوره از مسابقات حضور داشت. برشان افزود: در این دوره از مسابقات 12 شترسوار از استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی حضور داشتند و با طی مسافتی به طول چهار کیلومتر با هم به رقابت پرداختند. وی عنوان کرد: در پایان حسن طایفه‌رشیدی از فهرج کرمان، احمد درودگر از اصفهان و رضا شهولی‌بر از فهرج کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج گفت: دوره پنجم این مسابقات به میزبانی طبس در استان خراسان جنوبی برگزار شد و تیم شترسواری فهرج قهرمانی دوره پنجم را نیز از آن خود کرده بود./ فارس

مس کرمان برای حضور در جمع تیم‌های لیگ برتری آماده می‌شود
مدیرعامل باشگاه مس کرمان از آمادگی بالای این تیم برای صعود مجدد به لیگ برتر فوتبال خبر داد. امیررضا سیف الدینی اظهارداشت: مس کرمان بر خلاف نیم فصل نخست در نیم فصل دوم نتایج مقتدرانه ای کسب کرد و توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله پلی آف برای حضور در لیگ برتر فوتبال راه یابد و هم اکنون تیم های مس کرمان و مس رفسنجان از گروه دیگر مسابقات لیگ دسته اول مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. وی افزود: ما خوشحال هستیم که از این مسابقه یک تیم از خانواده مس و استان کرمان به مرحله بعد صعود خواهد کرد. مدیرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: برخی که نتوانستند در مقابل بازیکنان مس کرمان در زمین مسابقه عملکرد قابل قبولی داشته باشند و در رده پایین تر گروه قرار گرفتند حالا دارند دست به حاشیه سازی می زنند و این کار از اخلاق حرفه ای به دور است و به طور قطع تهمت هایی که از سوی این افراد به فوتبال کرمان زده می شود را از طریق حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *