پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان دولت و محلات کرمان

اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان دولت و محلات کرمان





۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹

اختتامیه جشنواره ورزشی کارکنان دولت و محلات کرمان

طی مراسمی از برترین‌های جشنواره‌های ورزشی کارکنان دولت و محلات شهر کرمان تجلیل شد.
محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع ورزش در بین کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید با در نظر گرفتن شرایط محیط کار، فضایی را برای ایجاد شور و نشاط و انگیزه در بین کارکنان دستگاه‌های خود ایجاد کنند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ورزش در دستگاه‌های اداری در حالی که می‌تواند محرک‌های روحی و روانی زیادی را برای کارکنان دستگاه‌ها با خود به دنبال داشته باشد، می‌تواند یکی از عوامل بهبود وضعیت خدمت‌رسانی در این سازمان‌ها باشد، چراکه تحقیقات نشان داده، هنگامی که کارکنان هر دستگاهی در حین و یا قبل از آغاز کار خود زمانی را برای ورزش کردن در اختیار داشته باشند با انگیزه و شادابی و نشاط بهتری کار خود را انجام می‌دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری دو مرحله‌ای جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در سال 93 گفت: برگزاری این جشنواره به مناسبت هفته دولت در شهریور ماه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی بود تا اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با ظرفیت‌های موجود ورزشی در سازمان‌ها و دستگاه‌های کرمان آشنا شود. محمودی‌نیا بیان داشت: قطعا این دو جشنواره با نواقص و کمبودهایی هم روبه‌رو بوده است، اما با توجه به تجربیاتی که از جشنواره‌های سال گذشته به‌دست آمده، تلاش می‌کنیم تا جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت را در مراحل بعدی با روال و شیوه بهتری برگزار کنیم.
وی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: امیدوارم مسئولان و مدیران دستگاه‌ها از امروز ورزش را در بین اولویت‌های رفاهی و انگیزشی کارکنان خود قرار داده و نگاه جدیدی به ورزش و جایگاه آن در بهبود و افزایش کیفیت کارایی دستگاه‌ها داشته باشند.
محمودی‌نیا با بیان اینکه در این آیین از 330 نفر تجلیل و قدردانی می‌شود، گفت: از مدیران دستگاه‌های برتر، ورزشکاران برتر، شهردار محلات و مسئولان ورزش ادارات و دستگاه‌های دولتی با اهدا لوح و مدال و جوایزی قدردانی می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی محلات شهر کرمان گفت: توجه به ورزش در محلات علاوه بر رونق ورزش همگانی ثمرات دیگری همچون کشف و پرورش استعدادهای ورزشی با خود به دنبال دارد و امیدوارم با برگزاری جشنواره‌های ورزشی دیگری در محلات بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
در پایان از جمعی از مدیران دستگاه‌های حاضر در این همایش، تیم‌های برتر، ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی، شهردار محلات و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان قدردانی شد./فارس

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *