پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آقا از ما کرمانی ها کرمانی ترند

آقا از ما کرمانی ها کرمانی ترند





۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰

آقا از ما کرمانی ها کرمانی ترند

مظفر اسکندری زاده
کرمانیان!
«یک بار دیگر کرمان را از دریچه این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان ان را تحسین کردم.»
رهبر انقلاب
بی شک احمد یوسف زاده ازاده دلاور و نویسنده زبر دست و همه دوستان و آزادگان همراهش دیروز و در مراسم رو نمایی از یادداشت رهبر فرزانه انقلاب در کرمان غرق شادی و سرور شدند وقتی ثمره صبر خدایی و حماسه بی نظیرشان در حبس و اسارت را به گونه ای نو دیدند انان در یک کلام ایینه گوهره وجود و همت والا وکم نظیر کویریانی شدند که در طول تاریخ مظلومانه و در دفاع از اسلام، مردم و میهن پر افتخارشان ایران، جان به کف در همه صحنه ها حاضر بوده اند.
کتاب ان بیست و سه نفر خاطرات خود نوشت احمد یوسف زاده اینک و با عنایت ویژه اقاهمجون قهرمانان قصه اش در تاریخ کرمان جاودانه شد. قهرمانان خردسالی که از هشت سال و سه ماه وهفده روز اسارتشان فقط هشت ماه اش را احمد روایت کرده است.
استان کرمان پهلوان پانزده ساله شهیدی دارد به نام علی ایرانمنش استان کرمان قهرمان دلاوری دارد به نام اصغر پورمحمدی که از کمتر از پانزده سالگی افتخار همراهی و سربازی بی ادعا در رکاب سیید و سالا رش را دارد.
دلاوری که اولین محموله اسلحه مبا رزان و انقلابیون رفسنجان و کشور را با جاسازی ماهرانه در پیکان استیشن معروف از ایرانشهر تبعید گاه آقا به خانه پدر مبارز وروحانی نستوه و قهرمانش آقا شیخ عباس رساند خانه چریک پیر و شجاعی که میزبان آقا وهمه مبارزان تبعیدی وزندانی وفراری دوران شاه بوده و هنوز هم خانه امید محرومان وخانه خاطره حماسه سازان است. آقا با نوجوانان شجاع استان کرمان بیش از ۵۰ سال است که رفیق و آشنا هستند و بارها کرمان را از این دریچه نیز نگاه کرده اند.
آقا از ما کرمانی ها کرمانی ترند …

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *