سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرعامل باشگاه مس کرمان: از صادق درودگر شکایت می کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: از صادق درودگر شکایت می کنیم





۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۰

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:
از صادق درودگر
شکایت می کنیم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت:برای صحبت های مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، ارزشی قائل نیستیم و در این رابطه با اقدام قضایی وارد خواهیم شد.
امیر سیف الدینی در رابطه با سخنان مدیرعامل نساجی در برنامه تلویزیونی 90 افزود: دو ماه است که وی حرف های تکراری می زند و جایگاهی را که در فوتبال کشور داشت با بیان این صحبت ها از دست داد. وی ادامه داد: به هیچ وجه پاسخ این صحبت ها را از طریق رسانه نمی دهیم بلکه از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهارکرد: تمام تهمت هایی که وی به باشگاه مس، مردم کرمان، جامعه داوری، فدراسیون فوتبال ونهادهای فوتبالی زده است را به این دلیل که سایر نهادها پیگیری نمی کنند، باشگاه مس کرمان از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.
سیف الدینی، اظهارکرد: مشاوران حقوقی باشگاه مس کرمان در حال جمع آوری تمام صحبت های درودگر در رسانه های تصویری، مکتوب و سایر رسانه ها هستند که پس از آن شکواییه ای را به کمیته اخلاق و صیانت از فوتبال ارایه می دهیم. وی ادامه داد: اگر این کمیته موضوع را پیگیری نکرد، رسیدگی ها را از طریق نهادهای غیر فوتبالی پیگیری می کنیم.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با مسایل مطرح شده ازسوی باشگاه فولاد نوین اهواز نسبت به تیم مس کرمان نیز افزود: گفته اند که مسوول باشگاه مس کرمان با وحید همراز بازیکن تیم فولاد نوین اهواز تماس گرفته و قصد خرید این بازیکن را داشته است.
سیف الدینی، تصریح کرد: شماره تلفن این بازیکن و آن شماره ای که فردی به شماره بازیکن تیم فولاد نوین اهواز زنگ زده و خود را مسوول باشگاه مس کرمان معرفی کرده است را به اداره کل اطلاعات استان کرمان داده ایم تا پیگیری های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: شماره فردی که خود را مسوول باشگاه مس کرمان معرفی کرده و به بازیکن فولاد نوین اهواز زنگ زده را از مدیرعامل آن باشگاه گرفته ام. وی اظهار کرد: اگر این تماس حاصل نشده باشد و باشگاه فولاد نوین اهواز به ما تهمت زده باشد، شکایت می کنیم اما اگر این تماس برقرار شده باشد باید قضیه را پیگیری کنیم که ببینیم از کجا و توسط چه کسی این تماس گرفته شده است.
سیف الدینی، بیان کرد: چگونه می توان در شرایطی که همه چیز را می توان بررسی کرد یک مدیرعامل بیاید و به یک بازیکن بگوید بازی نکند. وی اظهار کرد: فردی که این قضیه را آغاز کرده فرد نادانی است. با آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال و کسب امتیازات تیم مس کرمان در بیشتر بازی ها، اتهاماتی به باشگاه مس کرمان زده شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *