پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۳۷

هفت سارق با 33 فقره سرقت
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری هفت سارق و کشف 33 فقره سرقت کیف قاپی، داخل خودرو و منزل خبر داد.
سرهنگ «نصرالله عباسی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و سرقت داخل خودرو در سطح حوزه شهرستان رفسنجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: مأموران با بررسی محل های وقوع جرم و تجزیه و تحلیل اطلاعات واصله، در یک عملیات چهار نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر و نیز در عملیاتی دیگر موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر سارق منزل شدند. این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به آگاهی تصریح کرد: چهار سارق دستگیر شده در ابتدا منکر ارتکاب هر گونه سرقت شدند اما در ادامه تحقیقات و در مواجهه با شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 30 فقره سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و سه سارق دیگر نیز به سرقت از منزل و داخل خودرو معترف شدند.
سرهنگ عباسی اذعان داشت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان کیف قاپ تعداد 12دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ و تعداد زیادی کیف دستی زنانه به همراه مدارک شناسایی کشف کردند. وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان به آن ها بازگردانده شد.

پیامک های دردسرساز
رئیس پلیس فتا استان گفت:روزانه پیامک هایی از سوی کلاهبرداران به مخاطبان درباره برنده شدن در قرعه کشی، مسابقه و دیگر عناوین ارسال می شود که مخاطبان را دچار سردرگمی و دردسر می کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامبیز اسماعیلی با اشاره به این که آگاهسازی به عنوان مقدمه و مکمل برخوردهای پلیسی می تواند در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار موثر باشد، گفت: هیچ برنده ای در قرعه کشی با پیامک مطلع نمی شود. وی افزود: برای دریافت پول لازم نیست فرد دریافت کننده وجه ، کارت عابر بانک خود را وارد دستگاه کند بلکه این کار به صورت یک طرفه توسط واریز کننده وجه عملی خواهد بود. اسماعیلی گفت: زبان انگلیسی دستگاه خودپرداز بانک مخصوص کسانی است که با زبان فارسی آشنا نیستند این کار یک کلاهبرداری است. این مقام انتظامی تاکید کرد: برای اطمینان از واریز پول به کارت بانکی فقط موجودی بگیرید اصرار برای ورود به قسمت انتقال وجه، نیست. رئیس پلیس فتا در پایان گفت:شهروندان بدانند برای دریافت جایزه هزینه ای پرداخت نمی شود بنابراین در مواجهه با چنین پیامک هایی در اسرع وقت با پلیس تماس بگیرند.

قاچاق آویشن در«منوجان»
فرمانده انتظامی «منوجان» از کشف محموله 832 میلیون ریالی آویشن قاچاق که در منزل یک قاچاقچی دپو شده بود، خبر داد.
سرهنگ «رضا محمدحسنی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران پاسگاه بخش «نودژ» در راستای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده کالاهای قاچاق، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از دپوی یک محموله آویشن قاچاق در منزلی مطلع شدند. وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این منزل هشت تن و 320 کیلوگرم آویشن قاچاق به ارزش بیش از 832 میلیون ریال را کشف کردند. محمدحسنی تصریح کرد:در این عملیات مالک اصلی کالای قاچاق دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *