سایت خبری پیام ما آنلاین | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۳

بازسازی22 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر گنبکی
طی سال گذشته 22 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر گنبکی بازسازی شد. حسین چرخ انداز مدیر امور آب شهرستان بم با اعلام این خبر که در سال گذشته 22 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر گنبکی بازسازی شد گفت: با توجه به اینکه شهر گنبکی از سال 93 از آبفار به آبفا تحویل داده شده است،بیش از 90 درصد شبکه آبرسانی آن نیاز به بازسازی داشت. وی افزود: در سال گذشته بازسازی شبکه آبرسانی این شهر با جدیت در دستور کار قرار گرفت که طی این مدت 22 کیلومتر از شبکه بازسازی شد و مابقی شبکه نیز نیاز به بازسازی دارد. شهر گنبکی با 1200 اشتراک و 64 کیلومتر شبکه آبرسانی در 70 کیلومتری شهر بم قرار دارد.

تقدیر مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان از مدیر امور آب شهرستان کرمان
مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان با ارسال لوح تقدیر از مدیر امور آب شهرستان کرمان به علت تلاش در امر آبرسانی به روستائیان استان تقدیر کرد. علی رشیدی مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان با ارسال لوح تقدیر از غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب شهرستان کرمان به علت تلاش در امر آبرسانی به روستائیان استان تقدیر کرد. در این تقدیرنامه آمده است:
سرور ارجمند جناب آقای مهندس غلامرضا زین الدینی
مدیر محترم امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان
یقیناً تبلور شکوفایی، اقتدار و سرافرازی هر ملتی در دستان پر توان نیروهای متخصص و متعهد می باشد.
احتراماً به پاس تلاش خالصانه و همکاری و مساعدت جنابعالی در امر آبرسانی به روستائیان خدوم و پر تلاش و برطرف نمودن موانع در این راستا، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر و سپاسگزاری خود را به مصداق حدیث شریف:«من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق» اعلام می دارم.
امید است با اتکال به خداوند متعال در مسیر خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا… خامنه ای (مد ظله العالی) موفق و موید باشید.
علی رشیدی – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان

خاموشی چاه های آب شهربابک در ساعت اوج مصرف برق
ابراهیمی گفت: 5 حلقه از چاههای تامین آب شهرستان شهربابک در ساعات اوج مصرف برق خاموش می شوند. علی ابراهیمی مدیر امور آب شهرستان شهربابک گفت: با تدابیر امور آب شهرستان شهربابک با مدیریت مصرف و در راستای کاهش هزینه ها 5 حلقه از چاههای تامین آب شهرستان شهربابک در ساعات اوج مصرف برق خاموش می شوند. وی افزود: چاههای ذکر شده عبارتند از :چاه آبدر با دبی 43 لیتر بر ثانیه (3 ساعت خاموشی)، چاه شماره 4 میمند با دبی 25 لیتر بر ثانیه (3 ساعت خاموشی) ، چاه شماره 2 دهج با دبی 1/5 لیتر بر ثانیه (خامومش و از مدار بهره برداری خارج شده است) و چاه شماره 3 جوزم با دبی 2 لیتر بر ثانیه (5 ساعت خاموشی). مدیر امور آبفا شهربابک در ادامه بیان داشت: یکی از عوامل کاهش و مدیریت مصرف آب در این شهرستان،نصب شیر فشار شکن بود که باعث کاهش فشار در شبکه و کاهش مصرف آب گردید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *