پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نصب 18 هزارانشعاب گاز در استان کرمان

نصب 18 هزارانشعاب گاز در استان کرمان





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۵

نصب 18 هزارانشعاب گاز در استان کرمان
ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سالی که گذشت ،توانستیم بیش از 18000 انشعاب شهری و روستایی را در سطح کل استان نصب نماییم .
وی ادامه داد در حال حاضر تعداد 316 هزار انشعاب در کل استان نصب شده است و بیش از 515هزار مشترک خانگی ، تجاری ، عمده و صنعت در شهر ها و روستاها جذب شده اند و از گاز طبیعی استفاده می نمایند. وی در ادامه افزود : یکی از اصلی ترین سیاست های بخش انرژی کشور، بهره گیری هرچه بیشتر از منابع گاز طبیعی و افزایش سهم گاز در الگوی مصرف حاملهای انرژی در تمامی بخشهای اقتصادی، بدلیل بهره مندی کشورمان از ذخایر عظیم گاز طبیعی می باشد. ودیعتی به خانوار تحت پوشش گاز طبیعی در کل استان اشاره نمود و گفت : تاکنون این شرکت توانسته حدود 96 هزار خانوار روستایی و 356هزار خانوار شهری را در قالب 43 شهر و 684 روستا جذب نماید و امیدواریم با تداوم مصوبه بند ق همچنین بهره مند از گاز طبیعی قرار داده است و 14 هزار مشترک در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی جذب گردیده است .
این خدمت رسانی به مردم باعث شده حدود 379 هزار مصرف کننده گاز طبیعی شوند. وی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مردم سخت کوش و پرتلاش کرمان و در خصوص اشتراک پذیری گاز و دیگر خدمات مشترکین از جمله رسیدگی به مشکلات صورتحساب و توسعه شبکه و… به جهت کاهش سفرهای درون شهری و صرف جویی در وقت، انرژی این شرکت توانسته با اتکال به خداوند متعال اقدام به عقد قرارداد با 64 دفاتر پیشخوان دولت را در کل استان کرمان نمایید .
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خطاب به شهروندان کرمانی گفت : موفقیت شرکت گاز استان کرمان درنصب 242 هزار نصب انشعاب و 381 هزار پذیرش مشترک و حدود 379 هزار مصرف کننده زمانی شکوفا و تداعی خواهد شد که مردم خوب و شریف استان با رعایت اصول ایمنی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن گاز یاری رسان کارکنان این مجموعه باشند تا همه هم استانی ها بدون رخ دادن هر گونه حادثه ای از نعمت گاز طبیعی استفاده نمایند .

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *