پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲

برگزاری مراسم استقبال از شناگر معلول کرمانی
سید شورش دلپسند شناگر معلول کرمانی که موفق به کسب دو مدال طلا و نقره از مسابقات شنای برلین شده بود مورد استقبال مسئولان کرمان قرار گرفت. وی با استقبال پرشوری که با حضور صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ،مهندس نخعی رئیس هیأت ورزشهای جانباران و معلولین استان کرمان ،مولا رئیس هیأت ورزشهای ناشنوایان ، نمایندگانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از وزشکاران معلول و ورزش دوستان به کرمان بازگشت.
سید شورش دلپسند ورزشکار معلول کرمانی شرکت کننده در مسابقات جهانیIDM که در شهر برلین آلمان برگزار شده بود توانست مدال طلای ۱۰۰ متر پروانه و مدال نقره ۴۰۰ متر آزاد را به خود اختصاص داد.

انتقاد شدید
استاندار کرمان از وضعیت فوتبال استان
استاندار کرمان با انتقاد از وضعیت فوتبال استان کرمان گفت:در حقیقت ما بعد از انقلاب نتوانستیم در حوزه ورزش فوتبال در این استان پرورش بازیکن حرفه ای داشته باشیم و هر ساله بازیکن از باشگاه های خارج استان و کشور خریدیم. وی با انتقاد از وضعیت فوتبال استان کرمان گفت:در حقیقت ما بعد از انقلاب نتوانستیم در حوزه ورزش فوتبال در این استان پرورش بازیکن حرفه ای داشته باشیم و هر ساله بازیکن از باشگاه های خارج استان و کشور خریدیم. رزم حسینی افزود:من همیشه گفته ام این بازیکنانی که باشگاه های مس و سایر باشگاه های استان به تیم هایشان دعوت می کرده اند به جای گل به حریف به تیم خودی گل می زدند و حالا ما آنها را دعوت می کنیم. استاندار کرمان گفت: اجرای سند توسعه ورزش استان با ۱۲ پایگاه در ۱۱ رشته ورزشی شروع شده ، استعدادیابی ها در این سند انجام خواهد شد.

برای مربیگری به ایران نیامده‌ام
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای مربیگری به ایران نیامده است. هاشمیان درباره حضورش در ایران اظهار کرد: ایران کشور من است و اگر در چند وقت گذشته در ایران نبودم به خاطر حضور در کلاس‌های مربیگری بود. به ایران آمدم تا با خانواده‌ام دید و بازدید کنم. او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد مربیگری از سوی باشگاهی دارد، گفت: خیر. فعلا که هیچ پیشنهادی برای همکاری ندارم البته برای مربیگری به ایران نیامده‌ام. هاشمیان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت باشگاه پرسپولیس به من ارتباطی ندارد. وضعیت این باشگاه را باید از محمدحسین نژاد فلاح بپرسید. هاشمیان اضافه کرد: البته از نظر من مدرک مهم نیست و فقط مهم این است که شما علم کار را یاد بگیرید. وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من مربیان جوانی که در فوتبال ایران کار می‌کنند همه خوب هستند. فدراسیون فوتبال باید از نظر آموزشی این مربیان را پشتیبانی کند.

اخراج صادقیان و خانزاده از پرسپولیس
پیام صادقیان که بابت به میدان نرفتن در دیدار برابر سایپا ناراحت بود و حاشیه‌هایی نیز به وجود آورد از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت. بازیکن پرحاشیه پرسپولیس که در جریان دیدار تیمش برابر سایپا با کریم باقری درگیری لفظی پیدا کرده بود، از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت. صادقیان که در این فصل با حاشیه‌های فراوانی مواجه بوده و بارها از سوی کادرفنی این تیم اخراج شده بود اینبار از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت و این خبر از سوی محمود خوردبین به اطلاع این بازیکن رسید. همچنین خامزاده مدافع پرسپولیس بعد از درگیری با هوادار این تیم در قطر با حکم کمیته انضباطی باشگاه تا اطلاع ثانوی از بازی در این تیم محروم شد. پس از جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، 30 درصد از قرارداد مدافع خاطی این تیم کم شد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

سکوت مرگبار طبیعت

دانشمندان هشدار می‌دهند

سکوت مرگبار طبیعت

تانکرهای عراقی متهم تخلیهٔ ضایعات نفتی

بعد از گذشت چند هفته از تخلیهٔ ضایعات نفتی در محدودهٔ دیلم و گناوه، هنوز عاملان آن معرفی نشده‌اند

تانکرهای عراقی متهم تخلیهٔ ضایعات نفتی

حفاظت از یوزپلنگ و زیستگاهش امکانپذیر است

گفت‌وگو با مهدی تیموری رئیس سابق پارک ملی گلستان پس از ۲۶ سال تجربهٔ حفاظت در زیستگاه‌ها

حفاظت از یوزپلنگ و زیستگاهش امکانپذیر است

ارزیابی مصوبهٔ «ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی»

ارزیابی مصوبهٔ «ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی»

دلفین‌های خلیج‌فارس تنها هستند

بررسی سرنوشت دلفین‌های ایران به مناسبت «روز جهانی دلفین»

دلفین‌های خلیج‌فارس تنها هستند

۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است

۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است

توقف موقت انتقال آب خلیج‌فارس در «ارسنجان»

پروژهٔ انتقال آب، یک محوطهٔ تاریخی را تهدید می‌کند

توقف موقت انتقال آب خلیج‌فارس در «ارسنجان»

تسویه‌حساب شخصی جان درختان جنگل را گرفت؟

بعد از قطع بیش از ۷۰ درخت در بهشهر، مردم محلی نگران تکرار این اتفاق هستند

تسویه‌حساب شخصی جان درختان جنگل را گرفت؟

پشت پرده قطع ۷۰ درخت جنگلی و حمله به نیروهای منابع طبیعی

پشت پرده قطع ۷۰ درخت جنگلی و حمله به نیروهای منابع طبیعی

واقعیت تخریب جنگل‌ها

گفت‌وگوهای رسانه ای دربارهٔ پاکتراشی عرصه‌های جنگلی کمتر بر تخریب یک اکوسیستم تمرکز دارند

واقعیت تخریب جنگل‌ها

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *