سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد شرکت دو تیم هندبال مس کرمان در لیگ های کشوری رده های سنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد شرکت دو تیم هندبال مس کرمان در لیگ های کشوری رده های سنی





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد
شرکت دو تیم هندبال مس کرمان در لیگ های کشوری رده های سنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: دو تیم هندبال مس کرمان در دو گروه سنی پایه در لیگ های کشوری شرکت خواهند کرد.
محمود محمودی نیا، در نشستی با جمعی از پیشکسوتان، ورزشکاران و مربیان هندبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: یک تیم در گروه سنی زیر 15 سال و تیم دیگر در گروه سنی 15 تا 18 سال به صورت حرفه ای کار خود را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: این تیم ها به این دلیل تشکیل می شوند که نخبگان هندبال استان در این گروه های سنی بتوانند تا قبل از ورود به تیم های بزرگسالان، در سطح ملی و لیگ های کشور با حریفان مختلف رقابت و تجربه کسب کنند.
محمودی نیا، با اشاره به اینکه اجرای طرح توسعه ورزش کاری قوی تر از تعهد باشگاه مس کرمان است، تصریح کرد: طرح آکادمیک ها، کانون های ورزشی، استعدادیابی و … همه از مواردی است که جای هیچ بهانه ای را برای ما نگذاشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: هندبال اولویت اجرای طرح توسعه ورزش است که پای کار بودن نیروی انسانی به عنوان محور تحول از نیازهای اساسی اجرای آن است و بعد از آن نیز باید به بحث سخت افزاری و زیرساخت ها بپردازیم.
وی با تاکید بر اینکه امسال سال پرکاری را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است در طول سال های گذشته که حمایت و توجه ویژه استاندار کرمان نسبت به ورزش وجود دارد و باید این موضوع را یک فرصت مغتنم بدانیم.
محمودی نیا، با اشاره به اینکه چشم انداز این طرح چهار، شش و هشت ساله است، افزود: طرح های کوتاه مدت ثبات و پایداری ندارند اما در این طرح توسعه ورزش ثبات و قاطعیت پیش بینی شده است.
وی گفت: در راستای مطرح شدن طرح توسعه ورزش، بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی به سمت حمایت از ورزش آمده اند که در حال حاضر بانک رسالت حمایت از فوتسال و لاستیک بارز حمایت جدی و قاطعانه از والیبال را برای صعود به لیگ برتر بر عهده گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به درآمد حاصله از اماکن ورزشی اشاره و بیان کرد: از نظر در درآمد اماکن ورزشی و کمیسیون ماده 88 در سال گذشته در ته جدول استان های کشور بودیم و تنها توانستیم 14 مکان را به اجاره دهیم و در واقع کاری نکردیم.
محمودی نیا، خاطرنشان کرد: در سال جاری 100 مکان ورزشی را اجاره خواهیم داد و از این درآمد در سطح استان برای اجرای طرح توسعه ورزش کمک می گیریم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *