پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲

کاهش 100 درصدی
تلفات جاده‌ای در بم
مسلم قادری اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده، همکاری مردم و تعامل و همکاری با پلیس از آغاز طرح نوروزی سفر 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون، هیچ‌گونه تصادف منجر به فوتی در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان رخ نداده است. نصب علائم ایمنی، گاردریل، گشت‌های مستمر و منظم راهداران در راه‌ها، همکاری و تعامل با پلیس در کاهش تصادفات بسیار مؤثر بوده است. سرپرست اداره راه و شهرسازی بم تأکید کرد: کاهش تصادفات بدون فرهنگ‌سازی و همکاری مردم مسیر نمی‌شود و در این راستا شاهد همکاری خوب مردم بودیم. در مدت اجرای طرح نوروزی سال گذشته دو نفر بر اثر تصادف در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان کشته شدند.

فرودگاه کرمان گواهینامه فرودگاهی دریافت کرد
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: فرودگاه کرمان گواهینامه فرودگاهی دریافت کرد و این موضوع گامی رو به جلو برای تحقق آمال بیست ساله مردم و مسوولان استان است. محمد نخعی افزود: توانستیم با همفکری، مساعدت و ارایه دیدگاه پیشکسوتان و مدیران عالی اجرایی، بستر تحقق فرودگاه بین المللی را ایجاد کنیم. وی بیان کرد: استاندار و مجمع نمایندگان استان بر احراز و استقرار فرودگاه بین المللی تاکید مضاعف و ویژه داشتند و ضمن مساعدت، نتیجه را رصد و به روز مطالبه می کنند. مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، نیروی انسانی این اداره کل را متعهد، متخصص، متبحر و لایق دانست و گفت: در تمامی بخش های حساس اداره کل افرادی توانمند و حرفه ای حضور دارند که در برنامه ریزی، تعیین و هدفمندی اهداف، اجرا و نظارت موثر و اثربخش در کشور سرآمد هستند. وی از تلاش بیشتر برای کسب عنوان بین المللی در آینده نزدیک پس از تایید سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد. نخعی ضمن قدردانی از تمامی مسوولان و کارکنان در راستای تلاش برای حل معضلات، به روز رسانی و ساماندهی فرودگاه مرکز استان اظهار کرد: تلاش دو ساله کارکنان فرودگاه مرکز استان با رفع بیش از 300 یافته محرز، بر زمین مانده و تهدید پروازی ثابت کرد که همدلی، همزبانی، وفاق و مهمتر از همه مشارکت جمعی و گروهی همکاران متخصص و خبره اداره کل در پیگیری این هدف بزرگ دستاوردی ماندگار برای فرودگاه کرمان بدست آورد.

برگزاری روز کرمان در نمایشگاه کتاب تهران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری روز کرمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد فرشید فلاح در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برپایی این روز یک ظرفیت قابل توجه است تا در فضایی فرهنگی، داشته ها و ظرفیت های علمی، فرهنگی و هنری کرمان را معرفی نماییم. وی با بیان اینکه 25 اردیبهشت ماه جاری به عنوان روز کرمان در نمایشگاه کتاب تهران مشخص شده است اظهار کرد: این روز با حضور استاندار و جمعی از مسوولان اجرایی استان برپا می گردد ضمن این که دیدار با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از برنامه های این روز است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *