سایت خبری پیام ما آنلاین | پلی آفی شدیم

پلی آفی شدیم





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

پلی آفی شدیم

تیم مس کرمان در هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال عصر دیروز با کسب مساوی مقابل آلومینیوم هرمزگان به مرحله پلی آف این رقابت ها راه یافت.
این دیدار که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.
قاسم واحدی با کمک فرهاد مروجی و فرید امیدوار این دیدار را قضاوت کرد و علیرضا حیدرپناه و ایرج نظری داور چهارم و ناظر داوری این دیدار بودند.
تیم مس کرمان با کسب یک امتیاز این دیدار 36 امتیازی شد و به مرحله پلی آف لیگ دسته یک صعود کرد.
واکنش استثنایی سیروس سنگچولی دروازه‌بان مس کرمان عامل اصلی شاگردان اکبر میثاقیان به مرحله پلی آف لیگ دسته اول بود.
در شرایطی که دیروز همه انتظار داشتند مس حریف خود آلومینیوم را شکست بدهد، بازی مطابق میل کرمانی ها پیش نرفت و آنها به سختی یک امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کردند. در این بین آنها باید شکرگذار حضور سیروس سنگچولی باشند که در لحظا پایانی مسابقه با یک واکنش عالی دروازه مس را از فروریختن نجات داد. این در حالی بود که یک دقیقه بعد ضربه کاشته بازیکن آلومینیوم هم تیر دروازه مس را لرزاند تا آنها با بخت بلند به مرحله پلی آف صعود کنند.
جالب اینکه نساجی که می‌ توانست با برد مقابل گیتی پسند به جای مس به پلی آف برود، در همین ثانیه ها مغلوب ضربه بازیکن حریف شد تا با تساوی در اصفهان یک بار دیگر لیگ یکی باقی بماند. نساج ها که امسال به مدد هواداران به امید صعود به لیگ‌برتر بودند، در نهایت روزی تلخ را پشت سر گذاشتند و با وجودی که تا دقیقه 6+90 صعود را در دست داشتند، طلا را از مشت خود رها کردند و به مس سپردند. تیمی که با 2 امتیاز برتری به عنوان تیم دوم گروه الف به پلی آف لیگ دسته اول صعود کرد.
نساجی در دقیقه 92 پلی آفی شد اما 4 دقیقه بعد با ضربه پنالتی مرتضی عزیزمحمدی به لیگ یک بازگشت. آنها که در بازی های قبلی بابت گل های لحظات پایانی مس شاکی بودند، حالا باید از خودشان شاکی باشند که نتوانستند برتری شان را مقابل تیم با انگیزه گیتی پسند که برای فرار از سقوط می‌ جنگید حفظ کند. این یک خبر بد برای هواداران پرتعداد نساجی است که حضورشان در لیگ‌برتر می‌ توانست گرمابخش مسابقات باشد.
کرمانی‌ها باید منتظر بمانند تا حریفشان را بشناسند. احتمالاً از بین تیم های مس رفسنجان، پاس همدان، نفت آبادان و شاید سیاه جامگان یکی حریف مس کرمان خواهد شد. در صورتیکه مس رفسنجان در گروه ب دوم شود، مصاف کرمانی‌ها دیدنی‌تر از سایر بازی‌ها خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *