سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

تقدیر از ماموران قرائت، وصول مطالبات و پلیس برق در شرکت توزیع نیروی برق جنوب
همایش تقدیر از ماموران قرائت،توزیع قبوض و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در اردیبهشت ماه جاری در محل تالار برق منطقه ای کرمان برگزار گردید. در این همایش عبدالوحید مهدوی نیا گفت: تلفات انرژی از 25 درصد به 4/14 در سال 93 کاهش یافته است و کاهش تلفات انرژی به عدد 5/11 درصد و وصول مطالبات از راهبردهای حوزه خدمات مشترکین در سال 94 می باشد. مدیرعامل شرکت توزیع برق نیروی جنوب با تاکید بر لزوم قرائت صحیح تمامی لوازم اندازه گیری و توزیع مناسب و به موقع صورتحساب های برق و پیگیری موثر و جدی وصول مطالبات در سال جاری گفت: به منظور عدم برگشت انشعابات غیرمجاز و کنتورهای دستکاری شده بایستی با هماهنگی شورای تامین شهرستانها و بر اساس قانون نسبت به جمع آوری و انجام اقدامات قانونی و اخذ هزینه های انرژی سرقت شده مطابق دستورالعمل توانیر اقدام نمایند.

دیدار مدیرعامل
شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان و رئیس دانشگاه شهید باهنر
در جلسه ای که در دفتر ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرکها ونواحی صنعتی استان به ورود دانشگاه در حوزه های مختلف صنعتی تاکید کرد. غفاری گفت : مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی کرمان 2 نیز پل ارتباطی شرکت های مشاوره ودانش بنیان با صاحبان صنایع می باشد که در حال حاضر با استقرار دفاتر مختلفی ،خدماتی در سطح شهرکهای صنعتی استان ارائه می شود. در ادامه محمد جواد فدایی رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان به شکل گیری جلساتی از سوی این دانشگاه ، سازمان صنعت، معدن وتجارت ، اتاق بازرگانی صنایع ، معادن وکشاورزی کرمان بمنظور بررسی مسایل صنعت ومعدن اشاره کرد وگفت :در نظر داریم این جلسات را در سال جاری بطور جدی دنبال کنیم.

ضرورت جداسازی زباله‌های عفونی از زباله‌های عادی
معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: در فاز نخست و در اسرع وقت باید زباله‌های بیمارستانی از زباله‌های عادی و خانگی جدا شوند. علی بابایی افزود: در فاز نخست جداسازی زباله‌های عفونی از عادی خیلی مهم است؛ در این زمینه حدود 50 کلنیک، مجتمع پزشکی و داندان‌پزشکی وجود دارد که اگر زباله‌های عفونی را با زباله‌های عادی و خانگی مخلوط نکنند، خیلی به ما کمک می‌کند و از جمله کارهایی که علوم پزشکی می‌تواند در کوتاه‌مدت انجام دهد، اخطار به این واحدهاست. وی افزود: نکته‌ی دوم این است که در بیمارستان‌های وابسته به علوم پزشکی، باید دستگاه‌های امحای زباله روشن شوند؛ طبق آماری که در اختیار داریم، برخی بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان «شفا» دستگاه امحای زباله دارند؛ اما به‌دلیل بالابودن هزینه‌اش، آن‌را روشن نمی‌کنند. وی گفت: متأسفانه تاکنون، بیمارستان‌ها از فضای همراهی و تعاملی که شهرداری ایجاد کرده، سوءاستفاده کرده‌اند.

نشاط اجتماعی کرمانی‌ها پایین‌تر از میانگین کشوری
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: استان کرمان در زمینه نشاط اجتماعی نسبت به میانگین کشوری جایگاه مطلوبی ندارد درحالیکه یک لبخند ساده بهترین و کم‌هزینه‌ترین هدیه به دیگران است. دکتر علی‌اکبر حقدوست در صبحگاه مشترک آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت هفته سلامت اظهار کرد: در مفاهیم دینی سلامت دارای ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی اعلام شده است. وی با اشاره به اینکه بدون مفاهیم دینی نمی‌توان از زندگی لذت برد افزود: سبک صحیح زندگی تضمین یا تامین کننده جامعه سالم است از این رو باید مبانی زندگی خود را از اسلام ناب و فرهنگ غنی اقتباس و به چگونه خوابیدن، چطور غذا خوردن و… توجه ویژه‌ کنیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین گفت: باید بتوانیم براساس مبانی فکری و عقلی از درون باورهای اصلی و دینی و سنت‌های ملی روش زندگی را اقتباس کنیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

حسن روحانی در مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد:

باز می‌خواهند رقیب نامزد اصلی انتخاب آرای باطله باشد؟

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *