پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۶

حوزه جوانان باید از ورزش جدا شود
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سمن سرا طرحی است برای حضور و تعامل بیشتر سمن ها با همدیگر تا در فضایی مناسب بتوانند از دیدگاهها و نیز فعالیت های یکدیگر آگاه شوند که به زودی این طرح اجرایی می شود. روح الله اسدی با بیان اینکه به عقیده من جوانی یک فرصت بی نظیر برای توسعه جامعه است افزود: متاسفانه مدت هاست که از این دیدگاه کلی غفلت شده است و در عمل به جوانان توجه زیادی نمی شود.همگام با دولت، جوان باوری را مدنظر قرار خواهیم داد. وی جوان باوری را سیاست دولت تدبیر و امید دانست و ادامه داد: این رویکرد سیاستی است که در دوره جدید معاونت امور جوانان استان دنبال خواهیم کرد و معتقدیم زمانی جامعه به پیشرفت و بالندگی می رسد که جوانان آن جامعه را باور کنیم. ضمن آنکه جوانان از هر طیف و گروه فکری و سیاسی دارای مطالباتی هستند که در صدد هستیم بدون هرگونه غربالگری و گزینشی عمل کردن، از این قشر تاثیرگذار در جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.

کرمان دومین هیات برتر پهلوانی و زوخانه ای کشور
نکینگ هیئت های پهلوانی و زورخانه ای در مسابقات قهرمانی کشور سال 1393 تدوین و کرمان دومین هیئت برتر معرفی شد. این رنکینگ بر اساس حضور استانها در مسابقات قهرمانی کشور در کلیه رشته ها و سنین با احتساب امتیاز 32 تا صفر به ترتیب برای نفرات اول تا آخر هر رشته صورت پذیرفته است که سرانجام هیات استان کرمان با صعود 5 پله ای نسبت به سال 92 توانست با کسب 1659 امتیاز با اختلاف کم 75 امتیازی نسبت به استان اصفهان در جایگاه دوم کشور قرار گیرد. در این رنکینگ استان های کردستان، فارس، مازندران و یزد به ترتیب با 1610، 1331، 1285 و 1206 امتیاز بعد از کرمان در مقام های سوم تا ششم قرار گرفتند.

لغو همه برنامه‌های «رونی کلمن» در تهران
تمامی برنامه‌هایی که قرار بود در مدت زمان حضور رونی کلمن در تهران برگزار شود، لغو شد. نجفی مسئول شرکتی که مقدمات حضور کلمن در تهران را فراهم کرده بود، در گفتگو با بیان این مطلب افزود: با وجود هماهنگی های به عمل آمده با وزارت ورزش و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اینکه چرا همه برنامه های ما لغو شده است نمی دانم وزیر ورزش و جوانان هم در این باره گفت : حضور رونی کلمن ( قهرمان بدن سازی دنیا) و فعالیت های مشابه ، کمتر جنبه ورزشی دارد و بیشتر تجاری است.
نکته تاسف برانگیز ماجرا لغو برنامه ایست که از قبل مجوزش صادر شده است و حالا برگزار کننده این همایش با ضرر هنگفتی روبرو شده بدون هیچ دلیلی. بهتر است مسئولان یا مجوز ندهند و یا در صورت مجوز دادن، پای آن بایستند تا کشور دچار بی قانونی نشود.

100 میلیارد سه ساله، قیمت جدید سرخابی‌ها
در صورتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مزایده نهم اردیبهشت هم به فروش نروند، وزارت ورزش پلن دوم واگذاری این دو تیم را عملی خواهد کرد. گفته می‌شود در صورتی که این دو باشگاه در تاریخ معین شده به فروش نروند، وزارتی‌ها طبق برنامه‌ریزی به دنبال راه دوم خواهند رفت و سرخابی‌ها به صورت سه ساله اجاره داده خواهد شد. طبق این برنامه‌ریزی مسوولان وزارت ورزش دو باشگاه را به مشتریان با شرط اینکه حق معرفی دو عضو هیات مدیره را خواهند داشت. طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در صورتی که این دو باشگاه در صورت به فروش نرفتن به صورت اجاره سه ساله به اسپانسرهای مورد تایید واگذار شود و قیمت تعیین شده در حال حاضر بین 80 تا 100 میلیارد تومان برای سه سال باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *