پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۲۲:۰۸

آغاز مجدد لیگ برتر هندبال
کشور از فردا
بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور به دلیل حضور تیم ملی کشورمان در رقابت‌های مقدماتی المپیک به مدت 40 روز تعطیل شده بود که این بازی ها از فردا 30 فروردین ماه مجددا استارت خواهد خورد و بازی های تیم مس نماینده استان کرمان نیز پیگیری خواهد شد. تیم هندبال مس کرمان برای راه‌یابی به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های لیگ برتر باید در جمع چهار تیم جدول دور دوم مسابقات قرار گیرد که این تیم هم اینک با 12 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد و از امید زیادی برای صعود از این دور برخوردار است. تیم هندبال مس که سه بازی دیگر پیش رو دارد، فردا در اراک میهمان تیم هپکو می‌باشد که با توجه به نزدیکی امتیاز رقیبان، این بازی‌ها از حسایت فوق‌العاده‌ای برای تیم مس برخوردار است. این تیم در مدت تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را زیر نظر موسوی سرمربی تیم سپری کرده بود و آماده‌ی رقابت در هفته‌های حساس پایانی دور دوم لیگ برتر می‌باشد.

تنیسورهای کرمانی قهرمان و نایب قهرمان تنیس آزاد کشور شد
مرحله نخست مسابقات تنیس آزاد مناطق پنج گانه کشور با قهرمانی تنیس بازی از کرمان به پایان رسید.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در دیدار نهایی این پیکارها دو تنیسور کرمانی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند که در پایان حمید روشنی با برتری 2 بر صفر مقابل محمد رضا سام زاده عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ضمن اینکه احمد رضا داودیان و امیرحسین زنجانی نیز هر دو از تهران در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
در این پیکارها۲۱ تنیس باز از استان های تهران ، اصفهان ، کرمان و هرمزگان به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی خلیج فارس بندرعباس با یکدیگر رقابت کردند.

کام شیرین سرخ‌ها تلخ شد
سانحه «سبحان» 20 ساله را به کام مرگ کشید. در حالیکه تماشاگران زیادی از شهرستان‌های مختلف برای تماشای دربی 82 به ورزشگاه آزادی آمده بودند اتفاق تلخی برای یکی از طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس رخ داد. سبحان نعمتی که 20 سال سن داشت قبل از دربی به همراه دوستانش قول و قرار گذاشت تا به تهران بیاید و آرزویش این بود که برد پرسپولیس را ببیند اما متأسفانه یک سانحه رانندگی این جوان را به کام مرگ کشید. وی که به همراه دوستانش با یک خودروی 206 از بابل قصد سفر به تهران را داشت در نزدیکی‌های پل ورسک به علت لغزندگی جاده با واژگونی خودرو روبه‌رو شد و در نهایت این خودرو به رودخانه افتاد. متأسفانه در این سانحه سبحان 20 ساله به علت خفگی جان خود را از دست داد اما سه نفر دیگر خوشبختانه از این سانحه سلامت از خودرو بیرون آمده و موفق شدند از خودروی پرتاب شده داخل رودخانه نجات پیدا کنند. مراسم تشییع پیکر مرحوم سبحان نعمتی ساعت 15 دیروز و در شهرستان بابل برگزار و در آرامگاهش به خاک سپرده شد.

نوشاد عالمیان سرانجام
المپیکی شد
ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان سرانجام موفق به کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک شد.
نوشاد عالمیان که در مرحله دوم رقابت ها با شکست مقابل حریف خود از رفتن به المپیک باز مانده بود، در ادامه مرحله دوم این رقابت‌ها صبح دیروز به مصاف تیان‌یی جیانگ از هنگ‌کنگ، رفت و موفق شد این حریف را در کشورش 4 بر یک مغلوب کند تا ایران به سومین سهمیه خود در این رشته دست پیدا کند.
نوشاد در فینال مرحله دوم صبح دیروز به نماینده هند باخته بود و بعد از ظهر در جدال نفرات دوم گروه‌ها این سهمیه را با شکست حریف هنگ‌کنگی به‌دست آورد.
پیش از این نیما عالمیان و ندا شهسواری موفق به کسب سهمیه المپیک در رشته تینس روی میز شده بودند. بعد از امیررضا و رسول خادم این دومین برادرهای المپیکی کشورمان محسوب می شوند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *