پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آبفا

آبفا





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۳۶

تقدیر فرماندار کرمان از مدیر امور آب این شهر
فرماندار کرمان از همکاری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در کمیته حفاظت منابع آب تقدیر نمود. محمدعلی توحیدی فرماندار شهرستان کرمان با ارسال لوح تقدیر از همکاری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در کمیته حفاظت منابع آب این شهرستان تقدیر نمود.در این لوح آمده است:
برادر گرامی جناب آقای غلامرضا زین الدینی
مدیر محترم آب و فاضلاب شهری شهرستان کرمان
به لطف حق تعالی و در سایه رحمت بی انتهایش در سال گذشته از همکاری و همفکری های جنابعالی در کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان بهره فراوان بردیم.مسرور از این توفیق، ضمن ارج نهادن به مساعی ارزشمند و عملکرد متعهدانه شما،موفقیت روزافزونتان را از آستان مقدس حضرت رب مسئلت می نمایم.
محمدعلی توحیدی- فرماندار شهرستان کرمان

مدیرعامل آب و فاضلاب استان:
رویکرد اول ما کاهش
هزینه است
اولین گردهمایی مدیران و روسای امور و ادارات آب و فاضلاب استان کرمان در سال جدید، سه شنبه با حضور کلیه مدیران و روسال ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برگزار شد. محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین گفت: سال 94 با همه سختی ها و مشکلات به لطف پروردگار و با همت مردان و زنان آب و فاضلاب پشت سر گذاشته شد و در سال جدید امیدواریم با اتفاقاتی که در سیاست خارجه دولت روحانی به وقوع پیوسته شاهد سال بهتری باشیم. وی در ادامه با اشاره به انتخابات اسفند 94 گفت: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب یک مجموعه فراجناحی است ،هر ده نماینده فعلی که در مجلس هستند با وزارت نیرو و شرکت آبفا در یک راستا قرار دارند و در این چهار سال یک اختلاف نظر بین شرکت و مجمع نمایندگان استان وجود نداشته است و نمایندگان منتخب هم صد درصد با شرکت آبفا همراه هستند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در ادامه افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 95 باید اقتصاد مقاومتی را به اقدام و عمل برسانیم. طاهری در ادامه با بیان این مطلب که سازمانی می تواند روی پای خود بایستد که چابک، خلاق و نوآور باشد،گفت: رویکرد اول شرکت در سال جدید کاهش هزینه ها و بهینه کردن و مدیریت هزینه هاست. وی افزود: مدیران باید سازمان را به روز کنند و با رصد کردن انتظارات مردم با علم و تکنولوژی پاسخ جامعه را بدهیم.

گذر از بحران تابستان 95؛
دغدغه اصلی حوزه بهره برداری شرکت آبفا کرمان
ابراهیم نژاد گفت: رفع کمبود آب و گذر از بحران تابستان یکی از دغدغه های اصلی حوزه بهره برداری است. مجتبی ابراهیم نژاد معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در اولین همایش مدیران و روسای امور و ادارات آبفای استان گفت: با توجه به ادامه خشکسالی ها در استان همچنان مشکل تامین آب داریم و رفع کمبود آب و گذر از بحران تابستان یکی از دغدغه های اصلی حوزه بهره برداری است. وی افزود: با تلاش و همکاری همه دوستان، تابستان گذشته با کمترین مشکل سپری شد و در استانی که پهناورترین استان است و میزان بارش کمی را داشتیم، در مقایسه با برخی از استان های پر باران که دچار جیره بندی شدند ما کمترین تنش را داشتیم. معاون بهره برداری شرکت آبفا کرمان با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در رابطه با بحران تابستان 95 گفت: مدیران شهرها و روسای ادارات تابعه ، تا قبل از رسیدن فصل گرما پیگیر موارد مطرح شده در جلسات مکرر این معاونت باشند و در رفع مشکلات تاسیسات، بهره برداری صحیح و بازدید دوره ای از تاسیات کوش باشند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *