سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کرمان منصوب شد
با حضور محمود محمودی‌نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تغییراتی را در پست معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره انجام شد.
بر این اساس علی رویگر معاون سابق فرهنگی و امور جوانان با خداحافظی از این سمت جای خود را به روح‌الله اسدی داد تا وی از این پس سرپرستی این معاونت را عهده‌دار شود. پیش از این نیز زمزمه‌هایی مبنی بر خداحافظی رویگر شنیده می‌شد.

تیم شترسواری کرمان در رقابت های کشوری اول شد
تیم شترسواری استان کرمان در پنجمین دوره رقابت های شترسواری کشور عنوان نخست را از آن خود کرد.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم شترسواری استان موفق شد در سومین سال پیاپی عنوان قهرمانی خود را تکرار کند. فرهاد نژادفصیحی گفت: پنجمین دوره مسابقات شترسواری کشور در روستای حلوان طبس در استان خراسان جنوبی برگزار شد که در این مسابقه 12 شترسوار حضور داشتند و شترها مسیر سه کیلومتری منطقه کویری خیرآباد حلوان را طی کردند. وی ادامه داد: در بخش انفرادی نیز حسن طایفه رشیدی و رضا شهولی از استان کرمان به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند. نژاد فصیحی گفت: تیم های خراسان جنوبی و روستای حلوان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

میثاقیان سرمربی مس:
اتحاد رمز موفقیت مس کرمان
تیم فوتبال مس کرمان در حالی شهرداری اردبیل را شکست داد که سرمربی مس از این دیدار به عنوان گام بلند تیم کرمانی برای بازگشت به لیگ برتر نام برد.
اکبر میثاقیان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدارمقابل شهرداری اردبیل گفت: خوشبختانه بازیکنان مس با وجود بار روانی زیادی که داشتند اما عملکرد خوبی نشان دادند و در دقایق انتهایی بازی سه امتیاز را به خود اختصاص دادند و حالا با حاشیه ای امن به فکر بازی هفته آینده هستیم. وی بازی های آخر لیگ آزادگان را به عنوان فینال مسابقات دانست و افزود: مس کرمان یکی از با ریشه ترین و غنی ترین تیمهای فوتبال کشور است که استحقاق حضور مجدد در لیگ برتر را دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. میثاقیان ادامه داد: در این بازی هواداران با تمام وجود برای تیم مس مایه گذاشتند و ما را شرمنده خودشان کردند در مقابل در بازیهای آینده نیز بازیکنان و کادر فنی مس از هیچ کوششی برای برآورده کردن خواست آنها فرو گذار نخواهند بود. وی ما اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد کار گروهی خارق العاده ای در تیم مس هستیم گفت: در این باشگاه هر فرد دقیقا کار خود را انجام می دهد و اتحاد و یکدلی در باشگاه موج می زند و همین امر هم رمز موفقیت ما است. وی وجود استرس را دلیل اصلی گلزنی تیم اردبیلی دانست و افزود: ما روزهای حساسی را سپری می کنیم که باید با منطق و تلاش بالا از آن گذر کنیم.

وینگو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان:
مس رفسنجان در یک قدمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد
سرمربی مس رفسنجان گفت: مس با قرار گرفتم در صدر گروه ب لیگ آزادگان در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.
وینگو بگوویچ اظهارداشت: مس رفسنجان با کسب امتیازهای مورد نیاز هم اکنون در رده اول گروه ب لیگ آزادگان قرار دارد و این رتبه با تلاش بازیکنان و مجموعه مدیریتی و فنی تیم به دست آمده است. وی دیدارهای نهایی لیگ را فینال گونه دانست و افزود: کسب هر امتیاز در دو هفته آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید تمرکز بالایی در تمرینات و مسابقات داشته باشیم. وی ادامه داد: مس رفسنجان رویه نسبتا ثابتی را از ابتدای لیگ تا کنون داشته است و این نشان می دهد تیم از توان فنی بالایی دارد. بگوویچ گفت: هدف ما کسب شش امتیاز باقیمانده است و در این مسیر با برنامه ریزی مناسب و دقیق پیش خواهیم رفت و اسیر حاشیه سازی ها نمی شویم. وی از تمرین مناسب بازیکنان خبر داد و افزود: وضعیت فنی بازیهای تیم های حریف کاملا آنالیز شده است و باید تمام توان و حمایت خود را به کار ببریم تا رفسنجان به لیگ برتر فوتبال کشور راه پیدا کند.

در لیگ برتر
تیم هندبال مس کرمان بافق یزد
را شکست داد
مس کرمان در رقابتهای لیگ برتر هندبال کشور تیم بافق یزد را شکست داد.
تیم هندبال مس کرمان توانست در سالن تجلی کرمان تیم هندبال بافق یزد ررا با نتیجه 28 بر 23 شکست دهد و جایپاه خود را در رده ششم جدول تثبیت کند. نکته قابل توجه حضور مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این بازی و تقدیر ویژه از بازیکنان تیم هندبال مس کرمان بود. سرمربی این تیم نیز پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرد. حمید صادقی افزود: عملکرد بازیکنان مس کرمان در این بازی مطلوب بود. وی ادامه داد: متاسفانه این نخستین بازی بود که بازیکنان در زمین مسابقه تمام خواسته های من را انجام دادند و اگر در تمام بازیها این کار انجام می گرفتن هما کنون وضعیت تیم بسیار بهتر بود.

برانکو را از هتل بیرون کردند؟
سرمربی کروات پرسپولیس ۲ روز در هتل المپیک اقامت داشت و پس از آن به مکان دیگری رفت.
رضا چلنگر مترجم برانکو ایوانکوویچ در خصوص خبر بیرون کردن برانکو از هتل المپیک به علت مسائل مالی، اظهار داشت: این خبر واقعیت ندارد چرا که برانکو فقط 2 روز در هتل المپیک اقامت داشت و از اول هم قرار نبود بیشتر از این مدت در این هتل بماند. وی ادامه داد: برانکو و دیگر مربیان کروات پرسپولیس در حال حاضر در یک هتل آپارتمان که اقامت دارند و به زودی باشگاه منزلی را در اختیار وی و دستیارانش قرار خواهد داد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *