سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۳۴

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: مردی که در یک اقدام وحشت انگیز با تبر به خانواده همسرش حمله کرد و پدرزن خود را به قتل رساند، دستگیر شد. «قربان شاهینی» اظهار کرد: در ساعت ۲ بامداد ۲۲ فرودین ماه ۹۴ بر اثر درگیری بین یک جوان ۳۱ساله و اعضای خانواده همسرش،وی پدرزن، مادر زن و همسر خود را با تبر مجروح می‌کند. این مقام قضائی افزود: بعد از وقوع درگیری مجروحین به بیمارستان منقل شده و صبح روز ۲۳ فروردین بر اثر جراحات پدرخانواده فوت شده و مراتب به کلانتری و مقامات قضائی اطلاع داده می‌شود. شاهینی با بیان این مطلب که قاتل معتاد است، افزود: وی، پس از ارتکاب قتل متواری شده بود که، کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان میبد از توابع یزد دستگیر و روانه زندان شد. رئیس دادگستری شهرستان ریگان علت ارتکاب این حادثه را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

چهار شرور مسلح در ریگان دستگیر شدند
رییس دادگستری شهرستان ریگان از دستگیری چهار شرور مسلح در این شهرستان خبر داد. قربان شاهینی افزود: براساس گزارش های واصله توسط ماموران اطلاعات آگاهی، چهار نفر شرور مسلح دستگیر و بازداشت شدند. وی با بیان اینکه یک نفر از این بازداشت شدگان دارای سابقه کیفری است اظهار کرد: از این افراد یک اسلحه کلاشینکف، 10تیغه خشاب کلاشینکف و 270 تیر کشف شده است. وی گفت: پرونده این چهار شرور مسلح در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی است و به محض دریافت نتیجه نهایی، این افراد بر اساس قانون مجازات خواهند شد. رییس دادگستری شهرستان ریگان بیان کرد: دستگاه قضا برای اجرای قانون و در برخورد با اشرار و بر هم زنندگان نظم و امنیت قاطع بوده و به پرونده این افراد با سرعت و دقت رسیدگی می کند تا اشرار مجازات شوند و مردم با آرامش زندگی کنند. مرکز شهرستان ریگان در 285 کیلومتری شرق کرمان است.

قاچاقچیان محموله مواد مخدر را در
جنوب کرمان آتش زدند
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب کرمان محموله مواد مخدر را آتش زدند. فرمانده انتظامی جیرفت استان کرمان از ناکامی سوداگران مرگ درانتقال محموله سنگین مواد مخدر طی عملیات پلیس و کشف ۴۲۹ کیلو گرم تریاک سوخته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مهریار سعیدی در تشریح این خبر گفت: روز جمعه در راستای مقابله بی امان با سوداگرن مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی کنترل محورهای مواصلاتی جیرفت-اسفندقه – بافت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و با تمهیدات امنیتی انتظامی دستور توقف آن را صادر کردند. وی افزود:سرنشینان خودرو به محض روبرو شدن با ایستگاه پلیس به فرمان ایست ماموران توجه نکرده و اقدام به فرار کردند. این مقام مسئول ضمن اشاره به تعقیب و مراقبت خودروی حامل مواد و درگیری مسلحانه قاچاقچیان با ماموران انتظامی بیان داشت :پس از مدتی درگیری مسلحانه ، سوداگران مرگ با توجه به آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه برخود، ضمن آتش زدن خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از صحنه متواری شدند. وی افزود: ماموران انتظامی سریعا وارد عمل شده و پس از خاموش نمودن شعله های آتش مقدار ۴۲۹ کیلو گرم تریاک نیمه سوخته را از داخل خودرو کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: عملیات پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در منطقه ادامه دارد.

در تعطیلات آخر هفته رخ داد
8 حادثه در جاده های کرمان
رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بروز هشت حادثه رانندگی در جاده های کرمان خبر داد. رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از وقوع هشت حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان خبرداد و گفت: کل حادثه‌دیدگان این حوادث ۳۱ نفر بودند. محمد حیدری پور اظهار کرد: در مجموع این هشت حادثه متاسفانه چهار نفر در صحنه حادثه فوت شدند. وی همچنین افزود: ۲۴ نفر از حادثه دیدگان مصدوم شدند که چهار نفر توسط هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافته و ۴نفر دیگر نیز بصورت سرپائی درمان شدند. رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهارکرد: در این عملیات ها ، ۸ تیم عملیاتی متشکل از ۸ نفرپرسنل نجاتگر و۲۱نفر نجاتگر داوطلب حضور داشته و امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.

قاچاق مرگبار اتباع افغان در جاده بم
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از برخورد مرگبار پژو 405 با کامیون در صبح امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به تصادف مرگبار دو وسیله نقلیه گفت: در ساعت 04:30 صبح امروز دراستان کرمان محور رستم آباد – بم یک دستگاه خودروی پژو 405 که در حال قاچاق اتباع افغان بود با عقب کامیون برخورد می‌کند. این مقام مسئول پلیس درادامه افزود : پس از این برخورد سواری پژو 405 دچار حریق شد و متاسفانه 9 تبعه افغان غیر مجاز به همراه راننده در آتش جان باختند و 5 تن دیگر مجروح شدند. وی در پایان به علت حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضوردر صحنه حادثه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده پژو اعلام کردند.

تجاوز به زنان به بهانه انرژی درمانی!
مدیر مرکز انرژی‌درمانی که به آزار و اذیت ده‌ها زن متهم شده ‌است با شکایت زنانی که مدعی هستند توسط او اغفال شده‌اند پای میز محاکمه رفت.
مدیر مرکز انرژی‌درمانی که به آزار و اذیت ده‌ها زن متهم شده ‌است با شکایت زنانی که مدعی هستند توسط او اغفال شده‌اند پای میز محاکمه رفت. پرونده این مرد جوان دو سال قبل در دادگاه کیفری استان تهران به جریان افتاد و در اولین شکایت‌ها چندزن که برای انرژی‌درمانی نزد او ‌رفته بودند مدعی‌ شدند از سوی مدیر مؤسسه مورد تعرض قرار گرفته‌اند. در مدتی کوتاه بر تعداد شاکیان افزوده ‌شد. این زنان اعلام کردند از آنجایی که در زندگی شخصی خود مشکل داشتند به مرکز انرژی‌درمانی مراجعه کردند و مدیر مؤسسه با این ادعا که می‌تواند انرژی‌های منفی را از آنها دور کند آنان را ثبت‌‌نام و سپس در جریان کلاس‌ها با همین عنوان زنان جوان را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *