پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جدل کلامی مدیرعامل نساجی و مس

جدل کلامی مدیرعامل نساجی و مس





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۵۶

جدل کلامی مدیرعامل نساجی و مس

علی اکبرزاده- صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر حسابی عصبانی است. نه از اینکه شانس صعود به پلی آف لیگ برتر در حال از دست رفتن است، بلکه بدلیل نتایج درخشان مس. درودگر گفته: آیا تیم بارسلونا هم می تواند به چنین تحول و نتایج عجیب و غریبی دست پیدا کند؟ باور کنید قصد و نیت من تنها ایجاد محیطی سالم و بستری سالم برای رقابت است. او لیستی هم به رسانه ها داده و مدعی شده تیم مس که نیم فصل اول در رده دهم قرار داشت، با کمک داوران و تبانی توانسته به رده دوم صعود کند. لیست ارسالی صادق درودگر به رسانه ها به شرح زیر است:
هفته دوازدهم : مس 2 – 1 نفت و گاز/ اخراج سه بازیکن از نفت و گاز (دقیقه 52 – ابراهیم ابرقویی) – (دقیقه 70 – عبدالله ممبینی) – (دقیقه 91 – علی مطوری)/ گل مس در دقیقه 91 به ثمر رسید.
هفته سیزدهم : نیروی زمینی 1 – 2 مس/ هر دو گل مس در شرایط بسیار مشکوک به ثمر رسید./ گل 1: داور در سوت خود ندمید و اصلا حواسش به ضربه‌ی توپ نبود./ گل 2: اعتراض شدید نیروی زمینی به اعلام خطایی که گل شد.
هفته چهاردهم : مس 1 – 0 تربیت نوین/ اخراج دو بازیکن از تربیت (دقیقه 64 – مسلم محمد نژاد) – (دقیقه 70 – اسماعیل بالی مقدس)/ اعلام پنالتی مشکوک برای مس. در حالی که بازیکن حریف رو به پشت روی زمین دراز کشیده بود و اصلا توپ را در دید خود نداشت.
هفته پانزدهم : گیتی پسند 1 – 1 مس/ تیم گیتی پسند پس از اعلام داور این بازی به شدت مراتب اعتراض خود را اعلام کرد تا در فاصله‌ی یک روز به بازی داور این دیدار تغییر کند و بدین ترتیب اولین تساوی و در واقع اولین امتیاز از دست دادن مس در نیم فصل دوم رخ دهد. گل مس در دقایق پایانی به ثمر رسید.
هفته شانزدهم : مس 2 – 1 استقلال اهواز/حامد بور بور بازیکن استقلال اهواز تنها 2 دقیقه بعد از ورود به زمین به طرز مشکوکی یک پنالتی تقدیم مس کرد و گل اول مس به این صورت ثبت شد.
هفته هفدهم : فجر سپاسی 1 – 2 مس/ در آخرین ثانیه‌های بازی، بازیکن فجرسپاسی در درون محوطه یک خطای هند بی مورد و مشکوک مرتکب شد تا پنالتی برای مس گرفته و به گل تبدیل شود.
هفته نوزدهم: ایرانجوان 1 – 2 مس/ گل پیروزی مس باز هم در آخرین دقیقه‌ها به ثمر رسید.ایرانجوان در طول فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما با وجود تمام مشکلات بازیکنان این تیم در تمام مسابقات حضور داشتند اما به یکباره در بازی برابر مس شاهد عدم حضور 5 بازیکن اصلی ایرانجوان هستیم تا مشکوک ترین مسائل این بازی رخ دهد.
هفته بیستم: مس 2 – 1 شهرداری اردبیل/ در این بازی شهرداری اردبیل یک اخراجی می دهد و مس گل اول خود را از روی یک پنالتی می زند و گل پیروزی مس هم در آخرین ثانیه بازی در حالی که وقت های تلف شده هم تمام شده بود، به ثمر می رسد.
ادعاهای فوق در حالی مطرح می شود که بنا به نظر کارشناسان داوری لیگ یک، اتفاق خاصی در باری های مس نیفتاده است. به عنوان مثال در همین بازی آخر مس که مقابل شهرداری اردبیل برگزار شد، بازیکن شهرداری روی خط دروازه توپ را با دست زد و داور علاوه بر اعلام پنالتی برای مس، او را اخراج کرد. تصمیمی که کاملا درست بود. درودگر همچنین گفته: در رابطه با مس باید بگویم که در چند بازی اخیرشان اصلا شرایط طبیعی حاکم نبود. به همین دلیل به کمیته صیانت از فوتبال حرفه ای رفتم و شکایت کردم و اتفاقا آقای علیپور هم حضور داشتند. قرار شد یک بررسی دقیق از بازیهای مس انجام دهند و یک بازرس برای بازیهای آنها بفرستند. اگر اثبات شود که تخلف کردند اتفاقی که دو فصل گذشته برای شهرداری تبریز افتاد در انتظار مس خواهد بود.
مدیرعامل مس البته در مقابل این تهمت ها ساکت ننشست. سیف الدینی در رابطه با صحبت های درودگر گفت: این صحبت ها تازگی ندارد. پس از ۳ بردی که در ابتدای نیم فصل دوم کسب کردیم از سوی تیم های هم گروه و همچنین گروه مخالف هجمه هایی علیه ما ایجاد شد. ما ۸ بازی بردیم و یک بازی مساوی کردیم. مجموعه ای نظارت می کنند بر این بازی ها که شامل داوران، ناظر داوری و ناظر فدراسیون هستند. شما حساب کنید و می بینید که در کل بازی ها نزدیک به ۵۴ نفر می شوند که مس با آن ها ارتباط برقرار کرده است. فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سیف الدینی که نه در فدراسیون بوده، نه در سازمان لیگ و نه ارتباط فوتبالی داشته است. وی ادامه داد: وقتی که من مدیرعامل شدم کسی در استان مرا نمی شناخت. اگر چنین اتفاقی افتاده باشد تمام فوتبال ایران زیر سوال می رود که تیم کرمان با این همه آدم ارتباط برقرار کرده باشد و آن ها را بخرد. من از تیم مس کرمان دفاع نمی کنم. من می خواهم از کمیته داوران و کمیته اخلاق دفاع کنم. می گویند بررسی شده است. اگر بررسی شده و ما مقصریم توبیخمان کنند اما اگر چیزی نبوده خواهش میکنم جوابگوی این مسائل به وجود آمده باشند. صحبت هایی راجع به مردم کرمان انجام دادند. مردم کرمان به من اعتراض کرده اند و امروز در تمرین به من می گویند شما نمی خواهید از حیثیت مردم و ورزش کرمان دفاع کنید؟ هواداران نساجی پس از بازی با مس به تیمشان اعتراض کردند که چرا دروازه بان مس حتی توپ را لمس نکرد. بازی با فجر در خارج از خانه و بازی با تیم خوب و محکم شهرداری در کرمان به ما خیلی سخت گذشت که سنگین بودند و ساده ترین بازی ما مقابل نساجی بود.
مدیرعامل باشگاه مس در خصوص صحبت های دست نشان مبنی بر اینکه داور وقت اضافه زیادی در بازی با شهرداری منظور کرده است اظهار کرد: در همین وقت های تلف شده دروازه بان شهرداری وقت تلف کرد.( سیف الدینی تصریح کرد: بازیکن استقلال اهواز در مقابل مس ذخیره بود و اگر یک مربی قصد داشته باشد با بازیکنی ارتباط برقرار کند مسلما روی بازیکن ذخیره سرمایه گذاری نمی کند. این بازیکن ذخیره بوده و به دلیل آسیب یکی از بازیکنان این تیم وارد میدان شد. از یک شخص فوتبالی بعید است این صحبت های عجیب و غریب را مطرح کند. در فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچستر و بایرن از دقیقه ۹۰ تا ۹۳ منچستر ۲ گل زد و برد. من قصد مقایسه ندارم اما این ها زیبایی های فوتبال است. باشگاه مس کرمان یک باشگاه کاملا حرفه ای است. این تیم هزینه می کند و توانایی هزینه کردن را دارد چون حرفه ای است. آیا این مسائل نمی تواند به نتیجه گرفتن کمک کند؟!
مدیرعامل مس در پایان گفت: من خواهش میکنم به جای اینکه به بازی مس و فولاد نوین بازرس بفرستند، تیم هایی که ضعیف عمل کرده اند و نتیجه نگرفته اند کمیته ای تشکیل بدهند و به باشگاه مس بفرستند. ببینند ما چکار می کنیم و کپی برداری کنند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *