پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سیف الهی شهردار کرمان خبر داد: کرمان در آستانه تحول بزرگ عمرانی

سیف الهی شهردار کرمان خبر داد: کرمان در آستانه تحول بزرگ عمرانی





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹

سیف الهی شهردار کرمان خبر داد
کرمان در آستانه تحول بزرگ عمرانی
شهردار کرمان با اشاره به اجرای چندین پروژه عمرانی در شهر گفت: با اجرای پروژه های ۹ گانه در کرمان با همکاری قرارگاه خاتم شهر شاهد تحول بزرگ عمرانی خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، بر اساس مصوبه‌ هفته‌ شورای اسلامی شهر کرمان، اعضای شورا از پروژه‌های مختلف شهر کرمان بازدید کردند. رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به هم‌راه شهردار کرمان و معاونان خدمات شهری و عمرانی شهردار، از پروژه‌های شهری از جمله کارگاه‌های قرارگاه خاتم، ساختمان در دست احداث شهرداری و برخی از تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان بازدید کردند. در ابتدا در بازدید از ساختمان در حال ساخت شهرداری، شهردار کرمان با بیان این‌که این ساختمان به‌گونه‌ای طراحی شده که تا ۱۵۰ سال آینده و رسیدن جمعیت شهر کرمان به دو میلیون نفر، پاسخ‌گو باشد، گفت: در طراحی این ساختمان، تمام نیازهای شهرداری پیش‌بینی شده؛ ضمن اینکه نمای ساختمان به شکل سنتی اجرا می‌شود.
شهردار کرمان در مسیر میدان «شورا» تا محل کارگاه گروه تخصصی شهید رجایی، به آغاز به کار این گروه برای ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح پروژه‌های ۹‌گانه در نقاط مختلف شهر کرمان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون، گروه تخصصی شهید رجایی در حال انجام عملیات ژئوتکنیک و نقشه‌برداری در میدان آزادی، چهارراه فیروزه، پل راه‌آهن، تقاطع کوثر و تقاطع ابوذر است. سیف‌الهی هم‌چنین از تجهیز کارگاه تقاطع راه‌آهن خبر داد. شهردار کرمان در خصوص کارخانه‌ ساخت پل‌ها گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت شش هکتار تجهیز خواهد شد. سیف‌الهی افزود: قطعات پل‌ها در محل کارخانه ساخته و سپس به محل هر پروژه منتقل و نصب می‌شوند. وی ادامه داد: در این روش پل‌سازی، فقط کار شمع‌کوبی و اجرای فنداسیون در محل پروژه انجام می‌شود و عرشه‌ پل در کارخانه تولید و سپس در محل نصب می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *