سایت خبری پیام ما آنلاین | شورای عمرانی شهر کرمان در دفتر محمد صنعتی تشکیل جلسه داد / صنعتی، جلوه گاه اعتماد مسئولان به مردم

شورای عمرانی شهر کرمان در دفتر محمد صنعتی تشکیل جلسه داد / صنعتی، جلوه گاه اعتماد مسئولان به مردم





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶

شورای عمرانی شهر کرمان در دفتر محمد صنعتی تشکیل جلسه داد/ صنعتی، جلوه گاه اعتماد مسئولان به مردم

محمد صنعتی در دفترش میزبان جمعی از مسئولان رده بالای استان بود. رزم حسینی استاندار، سیف الهی شهردار، مویدی رئیس شورای شهر، توحیدی فرماندار، مهاجری رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، سلطانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فلاح مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه معاونان و مشاوران خود برای عید دیدنی، مهمان پیشکسوت عرصه اجتماعی و ورزشی استان شدند و از این فرصت برای نهایی کردن تصمیم گیری درباره بازسازی بافت قدیمی شهر و زیباسازی ورودی های شهر استفاده کردند. براستی چه جایی بهتر از دفتر تاریخ زنده کرمان برای این کار؟ محمد صنعتی سال هاست که برای اعتلای کرمان و کرمانی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و مسئولان رده بالای کرمان هم متوجه ارزش این گنج گرانبها برای پیشبرد طرح های عمرانی و آبادانی کرمان شده اند و از کوچکترین فرصتی برای کمک گرفتن از این کهن کسوت استفاده می کنند. صنعتی که در دهه نهم زندگی خود بسر می برد، خدمات ماندگاری را به کرمان کرده و قطعا نام او در تاریخ این دیار ماندگار خواهد شد. تشکیل جلسه شورای عمرانی شهر در دفتر یکی از معتمدان مردم نشان از آن دارد مسئولان استان کرمان قصد وارد کردن مردم به صحنه برای توسعه شهر دارند و این موضوع گواهیست بر اعتماد کامل مسئولان به مردم.
گفتنی ست در پایان این جلسه صورت جلسه ای برای احیای بافت تاریخی کرمان و زیباسازی ورودی های شهر کرمان تنظیم شد.
شورای شهر باید در خدمت استانداری باشد
پیشکسوت و فعال اجتماعی و ورزشی استان کرمان گفت: من از سال 1342 با استانداران مختلفی همکاری کرده ام. بین همه استانداران تا به امروز هم خدمتگزار پیدا می شد و هم کسانی که به فکر کرمان نبودند. محمد صنعتی ادامه داد: تا به امروز نزدیک به 500 روز از حضور آقای رزم حسینی در مقام استاندار کرمان می گذرد و بنا به گواه تفاهم نامه ها و قراردادهای صورت گرفته، ایشان نزدیک به 100 برابر دیگر استانداران فعالیت کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: من شنیده ام رزم حسینی روزانه حدود 20 ساعت کار می کند که جای تقدیر دارد. برخی از استانداران به مردم کرمان تحمیل می شدند اما ایشان واقعا برای کرمان زحمت می کشند. .این کهن کسوت کرمان در ادامه با اشاره به نگارش خاطرات هفت دهه فعالیت سیاسی و اجتماعی اش، بیان داشت: من از استاندار کرمان می خواهم که برای ثبت فعالیت ها و تفاهم نامه های دوره کاری ایشان در این کتاب با من همکاری کنند چرا که در این کتاب تارخچه ای از فعالیت تمام استانداران هم وجود دارد. محمد صنعتی ضمن تشکر از اقدامات سیف الهی و مویدی گفت: من گلایه کوچکی از آقای مویدی و شورای شهر کرمان دارم و معتقدم شورای شهر باید در خدمت استانداری باشد. لازم به ذکر است کتاب خاطرات محمد صنعتی با عنوان هفت دهه فعالیت سیاسی و اجتماعی در 900 صفحه در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.
صنعتی به عنوان معتمد مردم به ما کمک کرد
استاندار کرمان با اشاره به هزینه 140 میلیارد تومانی گردشگران در تعطیلات نوروز در کرمان گفت: برای حضور گردشگران بیشتر در استان کرمان نیاز به زیباسازی ورودی شهر داریم که جاده تهران یکی از ورودی های اصلی شهر با کمک محمد صنعتی زیبا سازی می شود. رزم حسینی خاطرنشان کرد: اگر محمد صنعتی نبود حرکت در جاده تهران با کندی صورت می گرفت و وی به عنوان معتمد مردم کمک کرد تا کار را مردم انجام دهند. ما باید کار را به مردم واگذار کنیم و دولت کارگزار مردم است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم کارفرمای دولت هستند. وی ادامه داد: حرکت آبادانی که در دولت تدبیر و امید آغاز شده است باید ادامه یابد و ما باید از جایگاه خوبی که ایران در سطح جهان پیدا کرده، استفاده کنیم.
تلاش مسئولان استان امسال به بار می نشیند
شهردار کرمان نیز در این جلسه با بیان این‌که شعار سال جدید با عنوان هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت در شهر کرمان از سال گذشته آغاز شده است، گفت: حاصل تلاش ها را در سال بعد می چینند و امسال تلاش های استانداری، شهرداری و دیگر مدیران استان به بار می نشیند. سیف‌الهی با اشاره به اهمیت بازسازی ورودی های شهر کرمان افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات و پروژه‌های سال گذشته که نتایج آن در سال‌جاری محقق خواهد شد، احیا و بازسازی ورودی‌های شهر کرمان است. وی خاطرنشان کرد: تاکنون، 20 کیلومتر در «بلوار خلیج‌فارس» جدول‌گذاری و 60 هزار مترمربع آسفالت شده است. شهردار کرمان از پایان کار پروژه‌ی بازسازی ورودی شهر در بلوار خلیج‌فارس ظرف دو ماه آینده خبر داد و افزود: اولین پل قرارگاه خاتم نیز در این منطقه ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *