پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

لیگ دسته یک فوتبال
مس رفسنجان صدرنشین شد
تیم مس رفسنجان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال مقابل تیم راهیان کرمانشاه به پیروزی رسید و صدرنشین گروه ب این رقابت ها شد.
این دیدار که در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شد با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان پایان یافت. بهرام رشیدفرخی و علی علیزاده به ترتیب در دقایق 71 و 80 این دیدار برای مس رفسنجان گلزنی کردند.قاسم واحدی با کمک جواد قنبریان و محمد ابوالحسنی این دیدار را قضاوت کرد و رضا تارخ و رضا دهقان داور چهارم و ناظر داوری این دیدار بودند. تیم مس رفسنجان در هفته آینده این رقابت ها با قرعه استراحت روبرو است. مس رفسنجان با کسب سه امتیاز این دیدار 36 امتیازی شد و در جایگاه نخست قرار گرفت.

حضور ۱۰ کرمانی در دوره‌های داوری و مربیگری بین‌المللی زورخانه‌ای
فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای جمهوری اسلامی ایران با برگزاری دوره‌ی مقدماتی درجه C بین‌المللی، دوره‌ی داوری درجه C زورخانه‌ای و دوره‌ی داوری درجه C کشتی پهلوانی در آکادمی ملی «شهید فهمیده» در تهران، خود را برای برگزاری مسابقات جهانی پیش‌رو آماده کرد.
در دوره‌ی مربیگری درجه C بین‌المللی که طی چهار روز برگزار شد، ۵۲ نفر از مربیان دارای دفترچه‌ی مربیگری که در آزمون نهایی دوره‌ی مربیگری خود نمره‌ی ۸۵ را از ۱۰۰ کسب کرده بودند، حضور داشتند.
در این بین مربیان کرمانی آقایان «علی‌رضا مساحی»، «پوریا حسین‌نژاد»، «حجت رشیدزاده»، «مجید صابرماهانی» و «سیدحمیدرضا ترابی» نیز حضور داشتند. گفتنی است؛ مدرسی کلاس میل‌گیری تیمی زورخانه‌ای و میل‌گیری سنگین به عهده‌ی «علی‌رضا مساحی» بود. در دور‌ه‌ی داوری درجه C زورخانه‌ای که با حضور ۱۲ داور درجه‌ی یک ملی برگزار شد، آقایان «مجید حسین‌نژاد» و «سیدغلام‌رضا ترابی» حضور داشتند. هم‌چنین در دوره‌ی داوری درجه C کشتی پهلوانی آقایان «جلال رشیدزاده»، «رضا اسدی» و «ایمان مرادیان» کرمانی‌های حاضر در این دوره بودند. گفتنی است؛ آقایان «وحید دیانی»، «فرهاد نکوفر» و «رضا خواجه‌صالحی» از کرمان در دوره‌ی توجیهی داوری ملی که طی یک روز در کنار سایر دوره‌ها برگزار شد، حضور داشتند.

میثاقیان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:
هوادران زمینه‌ساز پیروزی ما شدند
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان حضور هواداران مس در ورزشگاه را زمینه‌ساز اصلی پیروزی لذت بخش تیمش برابر شهرداری اردبیل دانست. اکبر میثاقیان در پایان این بازی گفت: امروز ثابت شد که مس یک تیم پرهوادار است که آن‌ها با حضورشان در ورزشگاه تا دقیقه‌ی نود ما را برای پیروزی تشویق کردند و جا دارد که این برد را به آن‌ها تقدیم کنیم و از همه‌ی آن‌ها قدردانی کنیم. سرمربی مس افزود: من همواره تاکید می‌کنم که بازیکنان ما با وجود استرس زیاد بازی می‌کنند و این سبب می‌شود که اشتباه نیز داشته باشند و گل تیم شهرداری روی همین اشتباه ما به ثمر رسید ولی مهم این است با وجود استرسی که تیم ما برای پیروزی دارد، بر خود مسلط باشد و تا دقیقه‌ی نود در زمین با تمرکز کار کند و برای بردن بجنگد.وی افزود: تیم ما در این بازی چند موقعیت عالی از دست داد و می‌توانست خیلی راحت‌تر به پیروزی برسد اما بهرشکل برای ما در این هفته‌های حساس 3 امتیاز مهم است که خدای محمد(ص) را شاکرم که ما را کمک کرد تا در این بازی به پیروزی برسیم.

رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان:
از پیش‌کسوتان فوتبال شهر کرمان
تقدیر می‌شود
رییس هیأت فوتبال شهرستان کرمان گفت: از پیش‌کسوتان فوتبال شهر کرمان تقدیر می‌شود. رضا شجاعی گفت: هر هفته در جلسات هفتگی این هیأت، یکی از پیش‌کسوتان فوتبال شهر کرمان تجلیل خواهد شد. وی با بیان این‌که در نخستین هفته از «حسین شهیاربهرامی» از پیش‌کسوتان فوتبال کرمان(بازیکن تیم فوتبال کلنی کرمان در سال 1341) تجلیل شد، هدف از این اقدام را شناسایی پیش‌کسوتان و استفاده از تجربیات آنان برای رشد و توسعه‌ی فوتبال شهر کرمان دانست و گفت: تا این لحظه حدود 80 پیش‌کسوت فوتبال در شهر کرمان شناسایی شده است. وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ی بعدی این هیأت از «خواجه حسینی » و« گنجعلی‌خانی» رؤسای سابق هیأت فوتبال استان کرمان تجلیل خواهد شد.

مسیر هموار یوزپلنگ‌ها برای صعود
به دور بعد
قرعه کشی مرحله دوم مسابقات مشترک انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات در ماریوت هتل کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم‌ملی کشورمان در این مرحله با تیم‌های ملی عمان، هند، ترکمنستان و گوام همگروه شد.
قرعه کشی مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2018 برگزار خواهد شد و اولین بازی ایران روز 21 خرداد برگزار می شود. مرحله دوم مقدماتی رقابتهای جام جهانی 2018 و جام ملتها 2019 از 21 خرداد 94 آغاز و تا 9 فروردین 95 ادامه پیدا خواهد کرد.
* شیخ سلمان،رییس کنفدراسیون آسیا در مراسم حاضر نیست و در حال حاضر داتو الکس سوسای، دبیرکل فدراسیون آسیا برای سخنرانی روی سن رفته و به حاضرین در این مراسم خوشامد گفت.
* ازدحام در این مراسم باعث شده تا صندلی کافی نباشد و بیشتر مدعوین ایستاده این مراسم را دنبال کنند.
* گوردن ساویچ، نماینده فیفا از کمیته اجرایی مسابقات جام جهانی نیز دقایقی پیش روی سن رفت و او نیز ضمن خوشامد، دقایقی کوتاه برای حاضرین صحبت کرد.
برنامه مسابقات تیم ملی کشورمان به شرح زیر است:
ترکمنستان- ایران (26 خرداد 94)
ایران گوام ( 12 شهریور 94)
هند – ایران ( 17 شهریور 94)
عمان – ایران ( 16 مهر 94)
ایران- ترکمنستان (21 آبان 94)
گوام – ایران ( 26 آبان 94)
ایران – هند ( 5 فروردین)
ایران – عمان (10 فروردین 95)

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *