پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی کرمان:
با زور نمی‌شود با بدحجابی مقابله کرد
آیت‌الله سیدیحیی جعفری در دیدار مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت سال‌روز تاسیس این نهاد خدمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران بنیاد مسکن در کشور و استان کرمان را شایسته‌ی تقدیر دانست و گفت: بنیاد مسکن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشاء خدمات فراوان بوده است. نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی کرمان در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از بدحجابی در جامعه بیان کرد: علی‌رغم تلاش دستگاه‌های مختلف، مشکل بدحجابی به قوت خود باقی است و روزبه‌روز بدتر می‌شود. آیت‌الله جعفری با بیان این‌که این‌گونه مسایل و مشکلات با زور حل نمی‌شود، تاکید کرد: باید بسته‌ی فرهنگی جامع و کامل تهیه و در آن به‌دلایل عقلی و شرعی حجاب پرداخته شود. وی هم‌چنین یادآور شد: البته برخی افراد مأموریت دارند با بدحجابی در کوچه و خیابان حاضر شوند و این موضوع از توطئه‌های دشمنان است. نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی کرمان افزود: در حال حاضر مردم در صحنه حضور ندارند و اگر مردم در صحنه باشند، هیچ فردی جرأت گناه و ارتکاب معصیت را نخواهد داشت.

مهندس مقبلی مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان:
حضور شبانه روزی راهدارها
در تعطیلات نوروزی
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهندس مقبلی در دیدار با استاندار ضمن تبریک سال نو به ایشان به ارایه گزارشی از عملکرد شورای حمل و نقل و اداره متبوع خود در تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت: به رغم بارندگی های فراوان در سطح استان در ایام ذکر شده با تلاش راهداران خستگی ناپذیر هیچ مشکلی در راهها رخ نداد و توانستیم با تلاش همکاران و همدلی و تعامل با سایر اعضای حمل و نقل به خصوص پلیس راه شاهد کاهش حدود 30 درصدی تصادفات در این ایام باشیم. وی با بیان این که در تعطیلات نوروزی تمام تیم های راهداری به صورت شبانه روزی در جاده ها حضور داشتند، گفت: سفرآرام و به دور از خطرات ناشی از تصادفات جاده ای در طی ایام مسافرت های نوروزی را مدیون و مرهون زحمات و تلاش‌های تمام دستگاههای شورای حمل و نقل و همکاران هستیم. بر اساس این گزارش استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی در این دیدار در خصوص وضعیت راهها و شهرسازی استان بحث و گفتگو کردند و همچنین سایر اعضای شورای حمل و نقل استان نیز گزارشی از وضعیت کاری خود در این ایام ارایه نمودند. استاندار کرمان در این دیدار از زحمات و تلاش های صورت گرفته در این اداره کل و شورای حمل و نقل در خصوص ارتقاء وضعیت راههای استان، همراهی و پیگیری مستمر امور محوله و پروژه های مرتبط با توسعه زیرساختی استان تقدیر و تشکر نمود. گفتنی است مدیر کل راه وشهرسازی آخرین نقشه از وضعیت راه‌های استان که شامل شبکه آزادراه‌ها، بزرگ‌راهها ، راههای اصلی و فرعی و همچنین راههای در دست مطالعه و احداث را تقدیم استاندار کرد.

معاون اداری و مالی شهردار کرمان:
واحد مددکاری در شهرداری کرمان
راه‌اندازی شد
معاون مالی و اداری شهردار کرمان از راه‌اندازی واحد مددکاری در شهرداری کرمان خبر داد. محمد فروغی گفت: با توجه به ضرورت ارایه‌ی خدمات مددکاری اجتماعی با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی و انجام اقدامات حمایتی از کارکنان و بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های آن‌ها در مواقع خاص و اضطرار، هم‌چنین ایجاد ساز و کاری منسجم و هدفمند برای سامان‌دهی ارایه‌ی این‌گونه خدمات و اقدامات حمایتی، واحد مددکاری اجتماعی تحت نظر این معاونت در اداره‌ی تعاون و رفاه راه‌اندازی می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی این واحد با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمایتی شهرداری، برای کاهش دغدغه‌های فکری کارکنان و کمک به رفع مشکل آنان اقدام شود. وی دیدار با خانواده‌ی بیماران به منظور رسیدگی به مشکلات آن‌ها، برقراری ارتباط با خانواده‌ی کارکنان فوت‌شده برای تسلیت و کمک به خانواده‌ی متوفی و احقاق حقوق از طریق سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های بیمه‌ی طرف قرارداد و ارایه‌ی خدمات ویژه به کارکنان و خانواده‌ی آنان در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج را از جمله برنامه‌های این واحد دانست.

عملیات اجرایی ساخت راهدارخانه
ارزوئیه آغاز شد
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ساخت راهدارخانه ارزوئیه خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهندس منوچهری با اعلام این خبر گفت: شهرستان ارزوئیه فاقد راهدارخانه بود و ساخت این راهدارخانه در اجرای هر چه بهتر عملیات راهداری بسیار موثر است. وی با بیان این که قرارداد ساخت این راهدارخانه یک ساله است گفت: سعی داریم عملیات اجرایی این ساختمان را در صورت تخصیص اعتبار لازم زودتر به اتمام برسانیم. منوچهری با اشاره به این که اعتبار مصوب احداث این ساختمان 277 میلیون تومان است، گفت: احداث راهدارخانه می تواند نقش به سزایی در شرایط بحرانی و خدمات رسانی بهتر داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: ارزوئیه 200 کیلومتر راه اصلی ، 175 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 160 کیلومتر راه خاکی دارد.

به همت سازمان عمران شهرداری کرمان:
تولید دیوار پیش‌ساخته بیش‌تر می‌شود
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان از افزایش خط تولید دیوار پیش‌ساخته توسط کارخانجات تولیدی این سازمان در سال‌جاری خبر داد. به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرمان، رحمانی با اشاره به این‌که خط تولید دیوار پیش‌ساخته با مدل‌ها و رنگ‌های متنوع از سال 1392 در کارخانه‌ی تولیدات قطعات بتنی سازمان عمران راه‌اندازی شده و با پیش‌رفت چشم‌گیری روبه‌رو بوده است، گفت: با توجه به کیفیت و کاربری این محصول، میزان تقاضا بیش‌تر شده و به همین منظور افزایش خط تولید در دستور کار قرار گرفته و در سه ماهه‌ی اول سال به بهره‌برداری خواهد رسید. وی ادامه داد: هم‌چنین با توجه به نیاز شهرداری کرمان به محصولات تولیدی کارخانه‌ی تولید قطعات بتنی سازمان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شد، یک دستگاه تولید قطعات بتنی که ظرفیت تولید انواع کف‌فرش و جدول و هم‌چنین آجر بتنی رنگی را دارد، خریداری و در محل کارخانه نصب شود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *