پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل ثبت اسناد کرمان: مدیران، حفظ بیت‌المال را در اولویت کاری خود قرار دهند

مدیرکل ثبت اسناد کرمان: مدیران، حفظ بیت‌المال را در اولویت کاری خود قرار دهند





۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳

مدیرکل ثبت اسناد کرمان:
مدیران، حفظ بیت‌المال را در اولویت کاری خود قرار دهند
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر استان رعایت نظم و انضباط اداری و حفظ بیت‌المال را مهمترین اولویت‌های کاری امسال اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برشمرد.
رضا طالبی‌زاده در گردهمایی روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه مدیران ادارات باید درانجام وظایف مدیریتی خود ضمن توصیه به حق و امر به معروف در انجام امور نیز صبر و استقامت داشته باشند، اظهار داشت: اگر مدیری این روحیه را داشت، خدا کمک می‌کند و راه را برای فعالیت و مدیریت صحیح باز می‌دارد. وی با ضروری دانستن عامل نظارت و بازرسی در عرصه‌های مدیریتی، تصمیم قوی و محکم را بدون اغماض و چشم پوشی امری ضروری برشمرد. طالبی‌زاده تاکید کرد: از اصلی‌ترین عوامل زیاد شدن فساد در ادارات سوء مدیریت و عدم نظارت بر مجموعه است و سعی یک مدیر باید بر این باشد که کار مراجعان در ادارات در کمترین زمان و به صورت دقیق انجام گیرد و با کسانی که در این راه مانع ایجاد می‌کنند، برخورد شود.
وی با اشاره به بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ضمن تاکید بر لزوم بازرسی دقیق و به موقع گفت: از سلیقه‌ای عمل کردن بازرسی‌ها در این حوزه باید جلوگیری و با همه دفاتر به صورت یکسان و قانونی برخورد کرد. مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به مسئله استفاده از امکانات اداری و بیت‌المال افزود: هر نوع وسیله و امکاناتی که از بیت‌المال در اختیار ادارات قرار می‌گیرد، مسئولیت حفظ، نگهداری و حُسن استفاده از آن بر عهده رئیس اداره است و باید به گونه‌ای استفاده شود که حداکثر عمر و کارایی را داشته باشد.
وی با بیان اینکه در سالی که گذشت با صرفه‌جویی در استفاده از امکانات اداری و هزینه‌ها توانستیم گام‌های مثبتی برداریم به برخی از اقدامات انجام شده در ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سال 93 اشاره کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که طی سال در سطح استان کرمان انجام گرفت به اجرا و تکمیل بایگانی ریلی در ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: اجرای بایگانی ریلی در ادارات ثبت نتیجه خوبی داشت و شیوه حفاظت و دسترسی به پرونده‌ها با استفاده از این امکان تسهیل شد. طالبی‌زاده از شروع پروژه احداث ساختمان جدید ادارات ثبت سیرجان و رفسنجان در سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های انار و ارزوئیه نیز که دارای ساختمان استیجاری هستند، سال آینده با تحویل زمین مناسب عملیات احداث ساختمان جدید شروع می‌شود.
وی تصریح کرد: همه روسای ادارات ثبت باید با مسئولان و مدیران شهرستان‌های استان کرمان ارتباط و تعامل خوبی داشته باشند تا بتوان کارهای مفید و مثبتی را در شهرستان‌ها به انجام رساند و هرجا این تعامل شکل بگیرد، نتیجه آن پیشرفت و ترقی شهرستان و تسهیل امور مردم است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *