پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۳۲

مقاله اتاق کرمان در کنفرانس بین‌المللی « سیستم‌های حمل و نقل الکتریکی» آمریکا پذیرفته شد
«اثرات خودروهای برقی بر کاهش هزینه‌های شبکه انرژی الکتریکی» عنوان مقاله‌ای است که توسط مسعود رشیدی نژاد، دبیرکل اتاق کرمان به رشته تحریر درآمده و در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی « سیستم‌های حمل و نقل الکتریکی» آمریکا پذیرفته شده است. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، این کنفرانس با هدف ارایه توانمندی‌های کمپانی‌های پیشرو در سیستم‌های حمل و نقل برگزار و در برگیرنده انواع سیستم‌های حمل و نقل زمینی، ریلی، جاده‌ای، کشتیرانی و هوانوردی است. بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی و نیز سایر سیستم‌های حمل ونقل معتبر دنیا در این کنفرانس و نمایشگاه حضور دارند. سایت این کنفرانس به آدرس: itec-conf.com اطلاعات تکمیلی را ارایه داده است.

آغاز عملیات احداث خط انتقال جدید آب شرب کهنوج
بهرامی گفت: این خط انتقال 8 کیلومتری تا ماه اینده به بهره برداری میرسد و مشکل شوری و افت فشار آب شهر کهنوج را برطرف میکند. رضا بهرامی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج گفت: عملیات احداث خط انتقال آب شرب کهنوج به طول 8 کیلومتر آغاز شده و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد. بهرامی با اشاره به اینکه منابع جدید آب شهر کهنوج از چاههای پیکوئیه ، الغدیر و زه تامین شده است گفت برای تجهیز این چاهها و احداث خط انتقال آن 35 میلیارد ریال اعتبار تخصیص شده که نیمی از آن تاکنون هزینه شده است . مدیر امور آبفا کهنوج در ادامه بیان داشت: با اجرای این خط انتقال ضمن افزایش کیفیت آب شرب، مشکل افت فشار شهر کهنوج نیز برطرف خواهد شد.

بازسازی شبکه آبرسانی شهرستان کرمان 2 و نیم برابر رشد داشت
رشد بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی شهرستان رفسنجان در سال 94، نسبت به سال قبل از آن، 2 و نیم برابر رشد داشت. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: در سال گذشته 46 کیلومتر و 225 متر شبکه فرسوده آبرسانی در شهرهای اختیارآباد (645)، اندوهجرد (2030)، باغین (350)، جوپار (3648)، چترود (240)، راین (322)، زنگی آباد (849) ،شهداد (2415)، کاظم آباد (815)، کرمان (20976) ،گلباف (2123)، ماهان (10732) و محی آباد (1080) بازسازی شد. وی افزود: این میزان بازسازی شبکه در مقایسه با میزان بازسازی سال گذشته که 18 کیلومتر و 607 متر می باشد، بیش از 2 و نیم برابر رشد دارد.

تعویض نزدیک به 3500 دستگاه کنتور خراب در سیرجان
مدیرعامل شرکت آبفا سیرجان از تعویض 3490 دستگاه کنتور خراب در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد. مجید میرشاهی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: به منظور بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب بین مشترکین، طی سال گذشته 3490 دستگاه کنتور در این شهرستان تعویض گردید. وی با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و مشترکان غیر مجاز از اهداف کلان شرکت آبفا برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، افزود: کنتورهای معیوب ذکر شده در شهرهای بلورد (115) ،پاریز (162)، خواجوشهر (83)، زیدآباد( 184)، سیرجان (2449)، نجف شهر (375) و هماشهر (122) دستگاه تعویض گردید. مدیرعامل آبفای سیرجان در ادامه بیان داشت: میزان تعویض کنتور خراب در سال 94 نسبت به سال ماقبل آن، 1466 دستگاه بیشتر است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *