سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵

مدال برنز سنگنوردی جام فجر به ورزشکار کرمانی رسید
نائب رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی از کسب مدال برنز سنگنورد کرمانی در رقابت های جام فجر خبر داد.
عصمت گنجی با اعلام این خبر اظهار داشت : فاطمه جعفری ورزشکار سنگنورد کرمانی موفق شد در رقابت های سنگنوردی جام فجر که در زاهدان برگزار شد عنوان سومی و مدال برنز را در رشته بولدرینگ بدست آورد. گفتنی است این مسابقات پانزدهمین دوره از مسابقات سنگ نوردی جام فجر بود که به میزبانی زاهدان برگزار شد.

رئیس کمیته صیانت از لیگ:
اشتباه مهندسی شده ای در بازی های
صنعت مس ندیدم
بعد از جنجال‌ها و حرف و حدیث‌های عجیب و غریبی که هفته‌ی قبل در رابطه با تیم فوتبال مس در لیگ یک مطرح شد و برخی از مقامات رسمی تیم‌ها نیز به شکلی گسترده تیم مس را مورد هجمه قرار دادند، رئیس کمیته‌ی صیانت از لیگ‌های فوتبال کشور از بررسی این موضوع در این کمیته خبر داد.
حجت‌الاسلام عربپور در این زمینه گفت: برخی از تیم‌های لیگ یکی نسبت به یکی از تیم‌ها معترض بودند و اعتقاد داشتند که در بازی‌های گذشته از دقیقه‌ی 80 به بعد به سود یکی از تیم‌ها اخراج و یا پنالتی‌های مشکوک اعلام شده است که ما این موضوع را بررسی کردیم. وی افزود: ما در این کمیته فیلم‌های مورد اشاره را به دقت و با حضور کارشناسان از کمیته‌ی داوران فدراسیون و کارشناسان مستقل مورد ارزیابی قرار دادیم و مشخص شد هیچ اشتباهی که نشان دهد در این بازی‌ها به صورت مهندسی شده اتفاقی رخ داده باشد، وجود نداشته است ولی با این حال ما نظارت خود را در لیگ یک برروی همه‌ی تیم‌ها با جذیت ادامه می‌دهیم. حرف‌های این مقام مسئول در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد بعد از ماجرای بازی با نیروی زمینی و رسوایی مقامات این تیم به واسطه‌ی اعتراضات بی‌جهت به بازی با مس، بار دیگر این حاشیه‌سازان با یک رسوایی دیگر مواجه شدند و حالا کاملا مشخص شده است که اعتراضات آن‌ها به غیر از به حاشیه راندن مسائل تیم فوتبال مس و قطع کردن نوار امتیازگیری این تیم در نیم فصل دوم آن هم به این شیوه‌ی ناجوانمردانه، هدف دیگری نداشته است. بسیاری از این مقامات که به اظهار نظر آقای تاج قبل از بررسی این موضوع اشاره می‌کردند و استناد حرف‌های خود را به صحبت‌های تاج که عنوان کرده بود به نتایج یک تیم اعتراض شده است و ما آن را بررسی خواهیم کرد، آیا آنقدر وجدان دارند که حالا حرف‌های این مقام از فدراسیون را هم مد نظر قرار دهند و بابت همه‌ی تهمت‌های خود ار مردم کرمان عذر خواهی کنند…؟! البته که توقع داشتن وجدان از برخی افراد بسیار توقع سنگینی است!!

ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای کرمان با مدال طلا برگشتند
سه ورزشکار و یک مربی کرمانی عضو تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای ایران با کسب مدال طلا به کرمان بازگشتند.
رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان افزود: مسابقات جهانی پهلوانی و زورخانه ای از روز چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد. محسن مساحی ادامه داد: تیم ملی ایران در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا و مقام اول در بخش تیمی زورخانه ای شد. وی با بیان اینکه مصطفی حسین نژاد از کرمان به عنوان مربی تیم ملی در این مسابقات حضور داشت، افزود: پوریا حسین نژاد نیز به عنوان مرشد، فرهاد نکوفر و آرش کارآموزیان به عنوان ورزشکار در رشته تیمی زورخانه ای به همراه سایر اعضای تیم ملی مدال طلا را کسب کردند. وی ادامه داد: همچنین در بخش هنرهای فردی نیز نکوفر در رشته سنگ، مدال برنز و کارآموزیان در رشته چرخ چمنی مدال طلا را بدست آوردند. مساحی، خاطرنشان کرد: از مجموع کاروان هشت نفره ایران شرکت کننده در این رقابت ها، چهار نفر از استان کرمان بودند. رییس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان بیان کرد: مرشد و مربی تیم ملی ایران به عنوان برترین ها در این رقابت ها انتخاب شدند. سه ورزشکار و مربی کرمانی عضو تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای ایران در ایستگاه راه آهن مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیات و جمعی از ورزشکاران این استان قرار گرفتند.

دی ماریا را فروختند چون زشت بود
کارلس رکساچ، بازیکن و مربی سابق بارسلونا که هم اکنون یکی از اعضای مجموعه مدیریت ورزشی این باشگاه است، در مورد دلیل جدایی دی ماریا از رئال و رفتنش به منچستریونایتد، ادعای جالبی را مطرح کرد.
انتقال آنخل دی ماریا از رئال مادرید به منچستریونایتد که تابستان گذشته و با قیمت 81 میلیون یورو انجام شد، تعجب بسیاری از اهالی فوتبال بخصوص هواداران رئال را باعث شد. کارلس رکساچ در مورد دلیل این انتقال عجیب گفت:» پرز به بازار جهانی نگاه کرده و بهترین ها را برای رئال گلچین می کند تا تیمش کهکشانی باقی بماند و تحسین همگان را برانگیزد.می دانید که منظورم چیست؟ کریستیانو رونالدو پرچمدار حال حاضر این باشگاه است ولی امثال دل بوسکه و دی ماریا، برای ماندن در رئال به اندازه کافی خوشتیپ و زیبا نبودند.دی ماریا را فروختند چون زشت بود. او با کروس و خامس از لحاظ ظاهر، تفاوت زیادی داشت. «

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *