سایت خبری پیام ما آنلاین | شهردار کرمان : احداث پروژه‌های نُه‌گانه‌ نقطه‌ی عطفی در تاریخ سازندگی شهر کرمان

شهردار کرمان : احداث پروژه‌های نُه‌گانه‌ نقطه‌ی عطفی در تاریخ سازندگی شهر کرمان





۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳

شهردار کرمان :احداث پروژه‌های نُه‌گانه‌ نقطه‌ی عطفی در تاریخ سازندگی شهر کرمان
به گزارش اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان، شهردار کرمان گفت: احداث پروژه‌های نُه‌گانه‌،نقطه‌ی عطفی در تاریخ سازندگی استان و جنوب کشور خواهد بود.
با حضور استاندار کرمان، معاونان استاندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، شهردار کرمان، مدیران مختلف اجرایی استان کرمان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا، پروژه‌های نُه‌گانه‌ی شهر کرمان شامل مطالعات مترو و احداث هشت تقاطع غیرهم‌سطح که قرار است توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در کرمان اجرا شوند، آغاز شد.
شهردار کرمان در آیین آغاز این پروژه‌ها با اشاره به طرح مثلث توسعه‌ی اقتصادی استاندار کرمان گفت: در راستای ترسیم مثلث توسعه‌ی استان کرمان بر محور ولایت و توسعه، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و به خصوص رییس شورا در چارچوب این طرح پروژه‌های شهری را دنبال می‌کنند.
ابوالقاسم سیف‌الهی با اشاره به برپایی جلسات متعدد با مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه‌های شهری در کرمان بیان کرد: در اولین جلسه در مهرماه امسال با حضور سردار عبدالهی، چند محور کاری در استان تعریف و پس از آن تفاهم‌نامه مبادله شد.
وی افزود: 13 اسفندماه نیز تفاهم‌نامه‌ها با گروه شهید رجایی نهایی و در چندین جلسه در شورای شهر، مجوزهای لازم اخذ شد تا کار عمرانی در شهر کرمان آغاز شود.
شهردار کرمان با بیان این‌که سردار عبدالهی به‌دلیل وجود حاج قاسم سلیمانی عزیز که مایه‌ی افتخار همه‌ی کرمانی‌هاست به کرمان عنایت ویژه‌ای داشتند تا این توافق‌نامه اجرایی شود، گفت: هم‌چنین بدون توافق‌نامه، تیم مشاوره‌ای را به کرمان فرستادند و کار آغاز شد. سیف‌الهی افزود: نُه پروژه در این جلسه رقم می‌خورد و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود که نخستین آن اولین تقاطعی است که رینگ شهر را به جاده‌ی تهران متصل می‌کند.
وی تقاطع غیرهم‌سطح خیابان ابوذر شمالی، بولوار قدس و ابوذر جنوبی، مجموعه‌ی تقاطع‌های غیرهم‌سطح در محدوده‌ی شهر در قالب یک بسته‌ی کامل شامل تقاطع‌های امام جمعه، فیروزه، میدان آزادی، سمیه و ولی‌عصر و هم‌چنین ادامه‌ی بولوار کوثر به سمت بولوار جمهوری اسلامی و اجرای تقاطع غیرهم‌سطح روی راه‌آهن، بولوار هوانیروز و الغدیر را از جمله دیگر پروژه‌ها دانست.
سیف‌الهی گفت: بخش دیگر کار نیز مطالعات ریلی شهر کرمان است که در این خصوص مشاوران مورد نظر قرارگاه در کرمان حضور پیدا کرده‌اند.
شهردار کرمان گفت: امروز پروژه‌های نُه‌گانه‌ی شهر کرمان با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) آغاز خواهند شد که نقطه‌ی عطفی در تاریخ سازندگی شهر کرمان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *